Sheetlord kirjoitti:Mitä muuta koiras-koiran elämässä sitten pitäisi olla - ellei postinkantajan jahtaamista oteta huomioon? Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
mm. naapureitten kyttäämistä ja niitten haukkumista ikkunan läpi, ruokavarkaissa käyntiä, kukkapenkkien tuhoamista, lasten kanssa leikkimistä....
Ei tuo AD/HD-poitsu liiemmin siltä ole näyttänyt, että jonkun lobotomian uhriksi olisi joutunut...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Siskon kans kuntosalin avoimissa ovissa käytiin, mä sain repun lahjaksi, tosi hyvän vielä ja ison! Sit kahvittelua ja tuopottelua yhden verran. Mahtava ilma ollu tänään kyl. No sit mun piti tulla vaan kotiin rauhottuun loppuillaks ja syömään ja kattoon telkkaria ja värjäileen tukkaa, ni eiköhän vaan kaveri soita että tulee kahvilla käymään. Nooo ei siinä mittää. Matkalta se soittaa että ei kai haittaa jos ottaa pari kaljaa. No ei tietenkään. Mut sieltä on nyt tulossa mullekin sikspäkki.. Pakkoha se oli. VOe prkl, mun on p a k k o huomenna päästä sinne kuntoilemaan niinku suunnittelin! Jooo, katotaan vaan niin muutaman tunnin päästä oon 'raahaamassa' tyttöö Hevihelvettiin...
Tulipahan perhe- ja perintöoikeuden verkkotehtävätkin valmiiksi ja palautettua ennen deadlinea. Seuraavaksi espanjan tehtävien kimppuun. Jos nyt kuitenkin söisin ja joisin jotain ennen sitä. TV:n orjasta tuli opiskelija.
Ei pitäis katsella American Idolsia. Kilpailijat ovat eri planeetalta, ovat paljon supliikimpia kaiken muun ohella. Tuomarien ja juontajan läpätkin ovat vapautuneempia. Se Remu on muuten niin airhead, että pitäis sirkukseen laittaa.
Nimimerkki Utelias Uudeltamaalta kysyy, että mitänää opiskelet?
Emmää päivätyöstäni ole luopunut. Iltaisin olen viimeisen 7 kuukauden aikana opiskellut logiikkaa, matematiikkaa, ruotsia, englantia, espanjaa ja juridiikkaa.
mustaenkeli kirjoitti:rauhoittui uros kummasti ja energiaa menee nyt muuallekin ku jatkuvaan merkkailuun, narttujen haisteluun ja uroksille rähisemiseen
Mitä muuta koiras-koiran elämässä sitten pitäisi olla - ellei postinkantajan jahtaamista oteta huomioon? Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
Ei kuitenkaan sama kuin koiras-ihmisen pallien vieminen?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
mustaenkeli kirjoitti:rauhoittui uros kummasti ja energiaa menee nyt muuallekin ku jatkuvaan merkkailuun, narttujen haisteluun ja uroksille rähisemiseen
Mitä muuta koiras-koiran elämässä sitten pitäisi olla - ellei postinkantajan jahtaamista oteta huomioon? Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
Ei kuitenkaan sama kuin koiras-ihmisen pallien vieminen?
Sheetlord kirjoitti: Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
No ei ole, miehet vaan projektoi tilanteen itseensä ja alkavat miettiä miltä tuntuisi laulaa sopraanoa, ja pelonhiki nousee niitten otsalle ajatuksestakin.
Miehet ottavat tuon aina niin henk kohtaisesti.. Mutta koira on koira.
Se ei moisia mieti, vaan elää hetkessä.
Sheetlord kirjoitti: Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
No ei ole, miehet vaan projektoi tilanteen itseensä ja alkavat miettiä miltä tuntuisi laulaa sopraanoa, ja pelonhiki nousee niitten otsalle ajatuksestakin.
Miehet ottavat tuon aina niin henk kohtaisesti.. Mutta koira on koira.
Se ei moisia mieti, vaan elää hetkessä.
Ja joskus ne pussit ois vaan ihan oikeesti hyvä poistaa: