You are so Gay!PerttiMakimaa kirjoitti:Some pretty f**ked up s**t for juuoool...
http://www.womenhunters.com/meet-the-ladies.html
Beerjantai!
Tämä oli väärä vastaus! Mutta..PerttiMakimaa kirjoitti:Tosi outoa. Millä sen nuhan pitikään lähteä?Niba kirjoitti:Koska kuulun lähes kohtuukäyttäjiin ja olen nyt flunssassa, joudun ainakin väliaikaisesti kieltäytymään sipsin kyselystä..
Tuokaa äkkiä valkosibbaa, hampaita KOSKEE!
Ai niin muistitestiä tehty nyt 26:55!
Viimeksi muokannut Niba, 23.02.2007 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Niba kutsuu Gayksi. Vähän kuin Keikaus sanoisi naiselliseksi.Niba kirjoitti:You are so Gay!PerttiMakimaa kirjoitti:Some pretty f**ked up s**t for juuoool...
Hänellä karvaisemmat jalat.PerttiMakimaa kirjoitti:Niba kutsuu Gayksi. Vähän kuin Keikaus sanoisi naiselliseksi.Niba kirjoitti:You are so Gay!PerttiMakimaa kirjoitti:Some pretty f**ked up s**t for juuoool...
Pyyhin Netikettiin..
Niin mä juuri ajattelinki. Siis maksaa sen palkan jotenki muuten ku rahalla.Kimmen kirjoitti:Palkka? Luontaisedut?sipsi kirjoitti:Tekis mieli palkata joku James kuskailemaan mua ympäri itä-Helsinkiä. (Anyone?)
Hmm.. Tosin mä vähän luulen, ettei kauhean moni oo kovin innostunut kuskailee yltiöväsynyttä sipsiä ympäriinsä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Parasta krapulassa on:sipsi kirjoitti:Niin mä juuri ajattelinki. Siis maksaa sen palkan jotenki muuten ku rahalla.Kimmen kirjoitti:Palkka? Luontaisedut?sipsi kirjoitti:Tekis mieli palkata joku James kuskailemaan mua ympäri itä-Helsinkiä. (Anyone?)
Hmm.. Tosin mä vähän luulen, ettei kauhean moni oo kovin innostunut kuskailee yltiöväsynyttä sipsiä ympäriinsä.
a) seksi
b) seksi
c) seksi
Vaola kirjoitti:Voi vitandeli!!!!!!
Eilen tuli iltapäivällä puhelu tutulta ohjaajalta; venäläinen kuvaajansa ei saanut viisumia, voisinko mitenkään lähteä Etelä-Ranskaan viideksi päiväksi? Ihmeen kaupalla sain
No hyvää kandee aina venaa ja laittaa tarpeeks hyvät speksit kehiin jo johan rupee hommat pelittää..
..ja venakko ei siis saanut yllättäen viisumia, no ei tietenkään..no nautit nyt kunnolla setistä ja ottakaa vaiks pari fotoo tänne meille kityyn sekattavax et on skordarissa ytyä tötterössä!!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Mitkä ihmeen kevätkuteet..otat suoraan rantsukamat megeliin..ja itseaisassa vähissä tulet muutenkin olemaan ouh.Vaola kirjoitti:Joo, mä oon ihan hämmennyksissä et missä mun kevätkuteet on...nexie kirjoitti:Vaola kirjoitti:
Tää ei ole todellista. Mul on rahaa ja mä olen lähdössä muutaman tunnin päästä Etelä-Ranskaan..!!!
![]()
![]()
Sääkartat muuten kertovat, että voit kohteessasi varautua kotoisia aamun pakkasasteita n. 35 astetta lämpimämpään keliin![]()
Ollaan vaan ja nautitaan
Mitkä ihmeen kevätkuteet..otat suoraan rantsukamat megeliin..ja itseaisassa vähissä tulet muutenkin olemaan ouh.Vaola kirjoitti:Joo, mä oon ihan hämmennyksissä et missä mun kevätkuteet on...nexie kirjoitti:Vaola kirjoitti:
Tää ei ole todellista. Mul on rahaa ja mä olen lähdössä muutaman tunnin päästä Etelä-Ranskaan..!!!
![]()
![]()
Sääkartat muuten kertovat, että voit kohteessasi varautua kotoisia aamun pakkasasteita n. 35 astetta lämpimämpään keliin![]()
Ollaan vaan ja nautitaan
Lahti kutsuu. Huolimatta siitä, että monttubileisiin taas ollaan matkalla niin odotan innolla ja ilolla tovereiden kanssa pidettävää muistotilaisuutta.
Surutyötä tämä tuskin vaatii ja ehkä jo senkin vuoksi varmaan päällystän fernettipohjusteisella karhulla osan tutun baarin eteistä ja vähän matkaa aleksanterinkadusta. Jos sunnuntain lähtö takaisin Helsinkiin ei viivästy putkareissun vuoksi niin homma on suksee.
Pitkät kalsarit puvun alle totta kait mutta enpä tiedä tohtiiko sitä lähteä samoissa kuteissa ojissa ryömimään.
Surutyötä tämä tuskin vaatii ja ehkä jo senkin vuoksi varmaan päällystän fernettipohjusteisella karhulla osan tutun baarin eteistä ja vähän matkaa aleksanterinkadusta. Jos sunnuntain lähtö takaisin Helsinkiin ei viivästy putkareissun vuoksi niin homma on suksee.
Pitkät kalsarit puvun alle totta kait mutta enpä tiedä tohtiiko sitä lähteä samoissa kuteissa ojissa ryömimään.
Matkalaukussa on nyt jotain hyvin tylsiä ja fiilispohjalta äkkiä reväistyjä vaatteita. Uikkarit vois joo vielä tunkea matkaan!
Hyvä kun jaksan nostaa tuon rakkineen, vaikka se onkin pieni matkalaukku. Harmi ettei ole kantomiestä.
Au revoir!!!!
Hyvä kun jaksan nostaa tuon rakkineen, vaikka se onkin pieni matkalaukku. Harmi ettei ole kantomiestä.
Au revoir!!!!

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- irmelianneli
- Kitisijä
Huoh, viimeinen päivä pariin viikkoon tuolla mestassa. Toisenlaisia töitä luvassa hetkeksi. Ihan kiva. Maanantaina vasta kahteen töihin. Tässähän kerkeis vaikka minkälaiset sessiot repästä. Vaan taidanpa olla raittiina ja muuten vain aktiivisena tämän viikonlopun. Tosin nyt tuntuu etten jaksa edes purkaa kauppakassia, saati siivota, urheilla, maksaa laskuja tai yhtään mitään. Hämmentyneisyys, surumielisyys ja kysymykset vaivaavat edelleen mieltä.