Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Ärsyttävä helium-ääni, huono ääntäminen ja jotenkin tytön olemus ja ulkonäkökin hieman ärsyttää. Eniten mua just tämän tytön jatkoonpääsy ihmetytti edellisellä kierroksella, äänensä kun oli vähän vauhdikkaammasssa vedossa aivan kuin Aquan Barbie Girl -viisusta.
Mulle tuli siitä mieleen semmonen lolitamainen juttu. Tämä aiheutti semmosia tuhmia ajatuksia. Tuhmat ajatukset aiheutti semmosen "likainen vanha ämmä" ajatuksen, jonka mieheke sitten vielä ystävällisesti vahvisti väittämällä kuolaavaksi "perverssiksi" ;)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Ärsyttävä helium-ääni, huono ääntäminen ja jotenkin tytön olemus ja ulkonäkökin hieman ärsyttää. Eniten mua just tämän tytön jatkoonpääsy ihmetytti edellisellä kierroksella, äänensä kun oli vähän vauhdikkaammasssa vedossa aivan kuin Aquan Barbie Girl -viisusta.
Mulle tuli siitä mieleen semmonen lolitamainen juttu. Tämä aiheutti semmosia tuhmia ajatuksia. Tuhmat ajatukset aiheutti semmosen "likainen vanha ämmä" ajatuksen, jonka mieheke sitten vielä ystävällisesti vahvisti väittämällä kuolaavaksi "perverssiksi" ;)
Nii-in! Nainenhan on cool, kun hän ajattelee noin. Minun taas miehenä pitää odottaa, että Kiira Korpi on 20-vuotias, ennenkuin uskallan häntä kauniiksi kehua.

Mutta eniveis, ei toi Kristiina kyllä ole kasvoiltaankaan minun mieleeni. Mummielestä se Sheila oli oikeestaan paljon nätimpi.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Noh. Itse olen Alanis- fani ollut jo vuosia, ja vasta äskettäin lepakko työkaverini otti asiakseen valaista minua siitä, että Alanis on ihan yleisesti niissä piireissä tunnettua "lesborokkia". Että en sitten tiedä onko mulla jotain piileviä taipumuksia sitten.
Lesborokkia? Itse olen aina kans tykkäillyt Alaniksesta, joten mä ja mun tyttökaveri voidaan laskea lesbojengiin kans. Selittikö hää, että miten tuollaisesta perusheteron esittämästä poppimusiikista tulee lesborokkia?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Alanis on ihana!!

Ja Mia on ihana!!

Nauhalta Idolsia juuri näin jälkijunassa..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sille Alaniksen biisille ääneni olisi mennut jos olisin äänestänyt. Kaikenlaiset nutturatätien tuutulaulut saa tunkea sinne minne valo ei paista.

Kansa vaati rokkia ja kansa olen minä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vaikea valinta minulle, kun tuli kaksi vuosien 95-96 katkeransuloisia muistoja herättänyttä leNpparibiisiä peräkkäin.

Alanista laulaneella Miialla oli kuitenkin mielestäni vahvempi ääni. Ihmettelin tuomarien kritiikkiä. Minusta ne "virheetkin" olivat vain tulkintaa. Sitäpaitsi Miia on brunetti. Ja diggailen Alanista, kävin Hartwall-areenan konsertissakin.

Jatkoon päässyt Kristiina lauloi myös yhden leNppareistani, Joan Osbornen "One of Us". (soi muuten bussissakin kun ajettiin Rakkauteni kämpille ja toivoin Piparia, "just a stranger on the bus..). Mutta siitä just tuli liian selvä vertailu alkuperäiseen. Joan Osborne kyllä laulaa sen biisin muuttaen ääntään imelämmäksi tai korkeammaksi, mutta sentään paljon suuremmalla voimalla kuin mun mielestä heikkoääninen Barbi-Kristiina. Sitäpaitsi Kristiina on kiharrettu blondi. Virhe laittaa se kampaajalle. Tosin taitaa olla hoikempi ja pystytisuisempi kun Miia? Hmmm..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaks ekaa esiintyjää persiistä, ainakin biisivalinnat on suoraan suolesta. Hyh molemmille.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mitä vittua. Katsoin pätkän tätä kolmosta ja näytti jollekin huumorishowlle. Täähän oli ihan perseestä. Oulun poika paras tähän mennessä, se eka oli vähän outo. "Työpaikka meni ja kaveri vammautui ja daabadaa...ja nyt kaikki mukaan bilettään!!!!"
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suvinen kirjoitti:Panisin
..takaisin riparille.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

PANISIN tota toukkaa! <3
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No huh. Olen vähän naureskellu tälle hevi-ari-hysteerialle, mutta vittu tää vetää muut ihan suohon 6-0. Varmaan saa 70-80% äänistä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

And we have a winner :cheer:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Menin sitten äänestämään..
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Menin sitten äänestämään..
Jos et äänestäny Aria ni mä vedän sua taksitolpalla turpaan!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Jos et äänestäny Aria ni mä vedän sua taksitolpalla turpaan!
Eiku mä äänestin sitä mustaa miestä!!!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:PANISIN tota toukkaa! <3
Itseasiassa panisin tällä hetkellä vaikka ketä noista. Se aika kuusta ilmeisesti.
Emmä kyl sitä anssikelaa enkä neonkakkosta. Yäkk. Enkä digannu niitten esityksistäkään. Ja oulutyyppikin... no jaaa. AaaiiiiTouvvonafoolinLAV. :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei se kansa ihan tyhmä ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bedlam kirjoitti:Varmaan saa 70-80% äänistä.
Luulin suuresti liioittelevani.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Parhaat tytsit vielä tulossa. Toivottavasti tää nyt ei selvä tapaus olisi jo ennen finaaleja.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kristian voittaa, tietysti.
Se vaan on paaaahassa pahassa ryhmässä :?
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 680
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

irmelianneli kirjoitti:Ja oulutyyppikin... no jaaa. AaaiiiiTouvvonafoolinLAV. :roll:
Ja "AiJaiJai tou vona foolin laav".
"I want you to get excited about your life."
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Ompas ollut vaisuja esityksiä semifinaaleissa kautta linjan. Aloin eilen miettiä jo mahdollisuutta että ovatko lauluesitysten sparraajat osaltaan syypäitä tähän. Monella kun tuntuu olevan potentiaalia ihan toisenlaiseen ulosantiin. En siis puhu esiintymisestä vaan juurikin siitä äänen tuotosta, josta paistaa läpi että mennään jarruttaen varmanpäälle kaikkia virheitä vältellen. Monen kohdalla olen odotellut edes viimeisen säkeistön revitystä ja/tai jonkinlaista tranponaatiota mutta ei.

Sikäli todella sääli että muutaman äänestä paistaa läpi se että patoutunutta energiaa tuntuu olevan enemmän kuin Assuanin padossa. Eilisessä jaksossa kuultu lausahdus laulutunneilta "Hyvin se menee jos se muistaa artikulaation" viittasi mielestäni juuri tähän, että siellä keskityttäneen omasta mielestäni himppasen vääriin asioihin kilpailun tässä vaiheessa. Syyttävää salamia siis osoitan kohti laulun opettajan luonnonvaraista majavaa.
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Mutta onpas tämä Jarno-poika söde! Vanha kehdonryöstäjä heräilee taas. Panisin :twisted:
Ihme, ettei tuo toivevävy pärjännyt paremmin. Ilmeisesti likaiset vanhat naiset eivät äänestäneet?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mutta onpas tämä Jarno-poika söde! Vanha kehdonryöstäjä heräilee taas. Panisin :twisted:
Ihme, ettei tuo toivevävy pärjännyt paremmin. Ilmeisesti likaiset vanhat naiset eivät äänestäneet?
No ne nimenomaan äänesti.
Tuolla heppafoorumilla 40-50 veet naikkoset hehkuttaa kuinka söpö ja ihana tuo Ari on, naminami vaan :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oikeesti, Arihan oli taas ihan överihyvä!!!111!! *hehkutus*

Mut ihmettelen syvästi sitä Asko Kallosen mielipidettä sen biisivalinnasta. Se biisihän on myös mielettömän hyvä, ja sopi Arille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin