Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Lapsivapaa viikonloppu edessä, mutta sunnuntaina töitä, tai tarkemmin ajatellen työmatka. Mä olen niin täpinöissäni, etten edes osannut kunnolla ottaa päikkäreitä, vaikka olin niin suunnitellut.

Olen myös tuhonnut pussin karkkia. Kohta pitäisi etsiä kunnon ruokaa, tai muuten vapaus saa aika ikävän alun, päänsäryn ja heikotuksen muodossa...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

KABOOM!

Ei jaksaisi. Muutenkin päätä särkee eilisten kekkereiden tiimoilta.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tuli syötyä aika tuhdisti riistakäristystä. Ruokalevolle lasken, luojani. :krooh:

... mutta vain 20 minuutiksi ettei tule unikankkusta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaminen auttoi uniin. Tällä kertaa ei tapahtunut mitään limaista, mutta pussailua hassun goottinaisen kanssa.

Sitten jotain naamaan jonka jälkeen siirtyminen IKEA nimiseen liikkeeseen ostamaan lisää lasipurkkeja. Tämän jälkeen voikin siirtyä salille pumppaamaan olkapäihin massaa. Illalla ehkä olut, mahdollisesti anniskeluliikkeessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kyllä nyt on taas tultu siihen pisteeseen että on tauon paikka. Alkaa jutut kiertämään samaa rataa ja omat vastaukset on niitä muka-nokkelia-onelinereita, jotka voisi jättää kokonaan väliin. Niin että palataan taas! :]
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yritin tappaa suklaankaipuuni ananaksella. Kaipuu vaan on niin vahva, että ananas juuri ja juuri tainnutti sen hetkeksi ja nyt se taas pyrkii jylläämään täydellä voimalla :’( Ollapa jo kotona pupuni kainalossa, villasukat jalassa ja punkkulasi kourassa!
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Kyllä nyt on taas tultu siihen pisteeseen että on tauon paikka. Niin että palataan taas! :]
At least you've got someplace else to go... :(
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 08.09.2006 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Cotiin ja ceicalle!
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Luin että cacalle. Aattelin, että taasko se raportoi suolensa liikkeitä... Hauskaa keikkaa :]
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

CandyMan kirjoitti:Vitutukseen auttaa joskus kunnollisen aamiaisen syönti ennen töihinlähtöä, ja nopeiden hiilihydraattien välttäminen.
Ei sillä etteivätkö naiset, minä mukaanlukien, kilahtelisi ilman syytäkin, mutta tosiaan ainakin verensokerin äkilliset laskut ja nousut takaavat epävakaan olon. Jos minulla olisi valta, kahvipöydästä kiellettäisiin iäksi pullat, joilla naiset ravitsevat itseään oikean lounaan sijasta. Ja aamiainen olisi pakko syödä, tai muuten ravitsemusviraston virkailijat eivät päästäisi työpaikan ovesta sisään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Patz kirjoitti:Niin että palataan taas! :]
Muista vaihtaa tauolla nikkiä. Se ärsyttää niitä, jotka eivät ole sitä koskaan tehneet. Voisin itse taas kohta vaihtaa, koska silsis on ennekaikkea tylsä, myös köyhä ja eritoten vain välikaiseksi tarkoitettu, kunhan keksin jonkun kuulimman.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gäh! Ei täällä tapahdu mitään. Vois periaatteessa lähteä vaikka jo nyt kotiin, mutq ei, täällä pitää pönöttää valmiina. *tempoo*

Ei oo edes mitään pelejä asennettuna koneelle, joita vois tyypata. Eikä edes nappaisi pelata just nyt. Jotain tuottoisaajärkevää tekemistä tars kekata...
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

*huoh* Kamala kiirus ollut. Ja vasta vajaa tunti sit kerkein käydä syömässäkin.
Masuunkin sattuu..samaa vaivaa ku maanantaina ja keskiviikkona. Eikai tää ny voi johtuu kuntosalista millään tavalla? Kun just näinä päivinä oon käynyt..Eeeeii, ei se voi olla mahdollista.

Mä muuten ostaa päräytin taas hiusväriä, saas nähä millon on sen verran tylsää että mister saa vaihteeks punapään avovaimokseen :]
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:... mister saa vaihteeks punapään avovaimokseen :]
Äää, olen niin kade. Tahtoo kanssa pään punaiseksi, mutta pelottaa toi värinpoisto. Buhu.

Joku meijän firman yhteistyökumppani kutsui porukkaa täältä hohtokeilausturnaukseen. Oon meijän joukkueessa! Jeee!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Taas tylsä perjantai. Olisi ihan hyvin voinut tänään miittailla vaikka ja ketä tämän tylsyyden tappamiseksi mutta ei meillä tainnut miitti pystyyn noussa.. Vaihtoehtoisesti käyttöä voisi olla jollekin muullekin pystyyn nousseelle vaan eipä taida sitäkään kukaan tulla kotiovelle tarjoamaan. Perkeles, jostain kun löytäis intoa lähteä jonnekin tiskille nojaileen, musta on viissin tullut vanha kun e muka ilman syytä ja seuraa osaa lähteä hirveesti minnekään.
Kid kirjoitti:Vaihdevuodet?
Lolita kirjoitti:Mä epäilen vaihdevuosia omalla kohdallani. Mielialassa ei ole mitään vikaa, mut mähän olenkin hyvin lääkitty, mutta kuumia aaltoja on ollut hieman enemmän kuin laki sallii. Kuumat aallot on perseestä, kävelet muutaman reippaan askeleen ja hikoilet puoli tuntia ihan noroina.
Meän äipällä on tälle kesälle alkanut se kuuluisa menopaussi ja koska minulla, hänen tyttärellään, ei todennäköisesti voi olla yhtäaikaisesti samaa vaivaa ja kuitenkin olen välillä niin mahdoton kaikenlaisine hormoonituotantoon liittyvine ongelmineni (ollut tosin aina, tässä ei mitään uutta auringon alla) tulimme yhdessä tuumin sihen tulokseen, että äidillä on menopaussi ja tyttärellä sitten kai tulopaussi. Tulopaussi voi alkaa niinkin varhaisessa vaiheessa kuin 15 vuotiaana ja kestää helposti 55 vuotiaaksi asti joten jos olen nyt sitä kärsinyt sen 15 vuotta niin kohtahan tässä ollaan jo puolessavälissä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:KABOOM!

Ei jaksaisi. Muutenkin päätä särkee eilisten kekkereiden tiimoilta.
Jaksuja... ja terveisiä yhteiseltä tuttavaltamme ja vanhalta koulukaveriltasi, jonka luona taannoin kyläilin. :wink:
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tunnin päästä kaljakauppaan ja rokinräime soimaan
On aika kytkee viikonlopun rennot säännöt voimaan
Kotihousut jalkaan ja muut kuteet pois
Perjantai kun meillä jokapäivä ois
Lillerilalleri viikonloppu
Dälleridulleri ei oo hoppu
Hopsankeikkaa rennosti vaan
Kaikki nyt mukaan laulamaan
KLDfkoig7u0ertyertjlkbhfgnvbioy9854t!
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tää on tää, tää on täyttä elämää... :hevikaraoke:

Viikonloppuja, runkkarit!
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hiljeni totaalisesti :shock:
Mut ei se mitään, mä voitin backamonnin nettiä vastaan :cheer: :hep: (no joo joo, se oli joku alottelijain turnaus mut silti.)
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Täällä myös eräs punapää, jonka hiusvärjäys taisi mennä just ihan vituiks. Ihanaa mennä illalla kemuilemaan, kun on hiusväriä päänahka täynnä. Tuloksen tasaisuudesta pystyn raportoimaan vasta myöhemmin, mut ei tää kyllä hyvältä näytä... :evil:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tänään olen työskennellyt mm. pesemällä kumiesineitä ja liimailemalla asioita sekä kuvaamalla jalkojani videolle.
Varmaan kiinnostaa Uusiksen kiviäkin? :think:
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

tutkin citymiitti gallerya... varsinainen tytäryhtiö kohtaaminen. olvin pulloa vedän aika tunteellisella ilmeellä kuvassa, vaikka ihte sanonkin
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

en mä tiedä, kait mä käyn työntään päätä, vaikka wc;pönttöön... jaksellaan... life is JA ELÄMÄ ALKAA KEVÄT LUMILLA

VITTU MINÄ VEDÄN ISOJA ILMOJA. KUOLEN näyttävästi ja nauttien. :)

SE OLI ELÄMÄNI PARASTA AIKAA. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: SAAMARI, että vauhtia en säästä! ja kun osaa niin miksi säästääkkään. x :D :lol:
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Menee menee, tankkaan metallia ja olutta. Kohta voisse kyyti tulla että pääsis virallisiin pohjustajaisiin.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Perjantaita.

Viikonloppu eessä taas. Kaikki tuntuu turhalta. Väsyttää ja vituttaa. Toivottavasti tämä johtuu vain kapulasta. Jatsijussi teki tepposet. Mukissa vain pilsua, soittimessa Hammarbergiä, iltayöstä auton rattiin.
Vastaa Viestiin