Heh on nää skordarit niin ihanan TOSIKKOJA, eivät näe huumoria ei sitten millään missään, vaan ottavat kaiken kirjaimellisesti "välisettiä" ja hymärit perässä!!Keikaus kirjoitti:Voi sua Jouden. Vähän aikaa vielä menee ennen kuin prosessoin kaiken kirjoittamasi. Oli miten oli, en antaisi yhtään mitään miehelle, joka ilmoittaisi ottavansa välisettiä, jos multa ei heruisi.
Ja heh jos vaan näkisit tämän skordarin, niin varmaan sanoisit että tämä nyt viimeksi enää mulle mitään antaisi. Mutta hei kelaapas nyt sitä että jos skordarille, tuolle "sexin valtiaalle" sanotaan että kun sinulta ei etkä mua pysty tarpeeksi tyydyttämään, niin on pakko siis ilmeisesti mennä hakemaan parempi tyydyttäjä.
Ja nythän on niin että skorpionin vahvin ja ehkä ainoa ase on juuri se sexi, niin tuo sanonta jos mikä voi todella tuntua aika pahalta kun huomaa että tätä jätkää ei saadakaan sillä pökerryksiin yms. Kuten tämä munkaan skordari ei ole saanut eikä tule ikinä saamaan mua pökerryksiin ja kun tulee jotain matsii tai skordarimaiseen tapaan vihjailee jollain hauskalla tavalla jostain muusta meiningistä, niin olen todennut että minäkin suosittelen että otat vaan uuden kaverin draiviin ja vielä kun kaupunki täynnä komeita miehiä, niin mitä sä tämmöstä vanhaa hölmöö rumaa kaljupäätä edes kattelet= eli latu vapaa ja uutta ajosettiä ja nautitaan elämästä jeah.