Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 17:29

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

..do diih, nyt se o sit se dei of faiv, elikä tänään saattaa sperma lentää ennkkakorkeuksiin, koska on jo aika saanut (ei jouskari) orkuttoman otteen tähän vartalospektaakkeliin ja Vähän jopa mieleenkin.

Nämä 5-pv on ollut yksi kaksi elämäni pisimpiä, koska väbä enemmän mietiskelin siis muutakin kuin vain zexuaalisia häppeninkejä, siis pisimpiä koska orkutonta ns. pula-aikaa on vietetty hyvinnii harvoinnii. Taisi olla niin että kun olin armyssä v88-89 ja siellä mulla leikattiin nielurisat tai kitarisat. Ja tuona sairaala-aikana en ainakaan muista ottaneeni käpsyyn, vaikkaKin siellä oli lisäksi just semmonen leffoista kipusisko..mut kyl se olin mä joka oli kipeenä, siis yläpäästä ja tästä syystä ei paljoa panettanut.

Ja viime yö oli kaikista pahin, sillä en saanut nukuksittua kuin 5h ja nyt on jou-mies hiukan väsy. Ja niin rupesin hapertelee useaan kertaan ja jopa vessassa tänä-aamuna runkkasin kyrpääni ja katsoin sitä jopa peilin kautta ja kyllä näytti hyvältä..ja taas oli niin lähellä orkkua oi oi oi kun se kyrpä tuntui kuumalta ja se sykki mielettömästi kädessäni. Hieroin sitä eri käsillä ja mietin,voi että mä mietin että onko tämä kaikki tämän arvoista.

Sillä tänään skordari tulee mökilleni ja olen siis antanut hänelle luvan sitoa mut sänkyyn jonka vieressä onmuuten iso peili. Ja lisäksi pyysin että jos hän haluaisi ottaa jotain kuvia. Sanoi haluavansa heh.

Itse sanoin että jos yx kuva olis semmonen et jos päästää mut vielä vapaaksi, niin runkkaisin hänen naamalleen ja sit naps kuvastusta siitä sessiosta...mutta kylläpä aika käy, joten eiköhän lopetella näihin kesäisiin tunnelmiin..voimia myös teille.

Kaikella on aikansa, myös junou..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Herra Manala kirjoitti:Pitäisikö pukeutua Indiana Jonesiksi jo valmiiksi?
No ei, mutta vakuutukset kannattaa tsekkaa kondikseen!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin