Rento viikonloppu meni hieman plörinäksi, kun eräs koulutoveri teki erittäin vittuimaiset. Onhan se kiva tehdä ryhmätyötä, yrittää tehdä kompromisseja, myöntyä kaikessa, jotta ryhmän rauha säilyisi, ja sitten tehdään superoharit.
Äitienpäivä meni sairaalassa, johon mammani oli eilisyönä viety jnk sydänvaivan takia, josta nyt ottavat selkoa.
Mamma on aika riemukas tyyppi joka kyllä pisti pari vitsiä tulemaan vielä sairaalan sängystäkin happi- ja nesteletkujensa takaa. Show must go on- grandma.
Näin pitkästä aikaa mamman.. Useammin voisi nähdä, ettei näin vain draaman äärellä nähtäisi. *Potkaisee itseään..*
Edit: Eilisyönä-sana.
Viimeksi muokannut HellBell, 14.05.2006 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sukelluskausi avattu.... lepuskin uimahallissa. Kuivapukukursin muuttui sitten AOWD:ksi. Tommosia ne myyntimieht on. No, keskiviikkona Nurmijärvelle suorittamaan eka kunnon kuivisdyykki. Nastaa.
Feiz kirjoitti:Aika jurreissa taas.
Noh olipahan mestoilla naekkosia tarjolla
Täällä oli toinen!
Ei toista ilman neljättä.
Juottolassa halusi taas joku lesbopariskunta tanssia kanssani. (Gattacahan tuosta avautui vähän aikaa sitten, kun ei voi ymmärtää, miten jopa minulle voi tapahtua tuollaista.) Nytkin näyttivät olevan turhankin vapaamielisiä käytöksen suhteen...
Löytyisipä vaan yhtä helposti sellaistakin seuraa, jota voisi muutenkin tavata kuin viettää iltaa ravintolassa. Ei vaan - eipä valittamista, kun joku tuli vielä illan päätteeksi pyytämään tanssimaan. Saa nähdä tuleeko vielä viestiin vastausta, mutta itsepä ainakin halusi numeronsa antaa.
Widdu. Koko päivän hermoillut yhden tärkeän mailin takia, joka ei vaan ota saapuakseen vaikka "loppuviikosta" vastauksen pitikin epostiini ilmaantua. Jäytää tämä neuroottinen sähköpostin tarkistelu. Ehkä pitäisi unohtaa koko ihminen, kun sillä ei kuitenkaan näytä riittävän mulle aikaa vaikka se itse lupaisi?
Niin! Ja arvatkaa kuka unohti mennä suoraan tv-lähetykseen? Pieni vitutus nousi, kun äiti kysy puoli kymmenen aikaan puhelimessa, että millos se ohjelma oli. Voi vittupaskasaatana!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx