Masentava maanantai
Riippunee ihan hemmetin paljon ihmisestä. Mulla meni kolme vuotta siihen, että elämä eron jälkeen muuttui "siedettäväksi" ja aurinko alkoi paistaa n. viiden vuoden kuluttua. Tätä aikaa voi varmasti nopeuttaa, jos on mahdollista turvautua terapiaan. Minä vedin kivirekeni ittekseni, siksi eteneminen oli niin tuskallisen hidasta.irmelianneli kirjoitti:Kuinka pitkä aika on vielä 'normaalia', siirtymäaikaa.. viis vuotta?
Myös onnella on osuutensa - ja sillä minkälaisia ihmissuhteita sinulla on. Pahinta mitä voi tapahtua masentuneelle/vaikeassa elämäntilanteessa olevalle on haksahtaa luonnehäiriöiseen, neurootikkoon, toiseen masentuneeseen tai ylipäänsä vain sotkeutua vaikeaan suhdevyyhteen. IMHO yksinolokin on parempi vaihtoehto, kuin riuhtoa itsensä jatkuvasti vereslihalle piikkilanka-aidassa.
UGH! Setä on puhunut!

Viimeksi muokannut killkill, 10.04.2006 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraavaksi tulee sitten tukahduttavan kuuma keväthelleaalto joka kestää viikon, jonka jälkeen koko loppukesä on kalsea ja sateinen...rontti26 kirjoitti:Tosi kiva...ulkona sataa tiskirätin kokosia räntäpalloja...plääh,jokohan vois tulla kesä?
Nonnonno, olenpas mä positiivinen tänään. Johtuu varmaan tuosta kaivo-aivojen pohjalta kumpuavasta epämääräisestä ahdistuksesta jonka alkuperä on taas kerran tuntematon. Masentava maanantai tosiaankin.
Mie oon lomalla
Säät eivät tosin oikein suosi, vähän fiilikset romahtivat kun avasin sälekaihtimet... tänään on siivouspäivä - ensitöikseni kiskoin vaatekaapin sisällön ulos tarkoituksenani perkata se oikein raa'asti. Aika hankkiutua eroon liian isoksi jääneistä vaatteista sekä niistä, joihin olen kyllästynyt.

Työnteossa on parasta se päivä, kun pääsee lopulta kiskaisemaan aamukammasta viimeisen piikin irti. Se keveys on tuhatkertainen verrattuna ison tentin jälkeiseen olotilaan tai siihen jopa kun pentuna koulut loppuivat ja jaettiin todistukset ja jätskit. Kalenteri on ihan tyhjä ja pääkin saa olla. Herätyskello voi pysyä kiinni. Mitähän mä teen jos joskus saan vakiviran, aamukampa eläkepäiviin saakka?Lolita kirjoitti:Mun maanantai ei ole yhtään masentava, tänään alkaa loma! Ihan ihmeellisella energialla jaksaa tehdä töitä, kun tietää, että tänään on viimeinen päivä pitkään aikaan.
- LillyMunster
- Kitisijä
Vitsit mikä päivä, ja vasta tässä kohtaa ollaan menossa!
Menin siis töihin puoli kymmeneen, ja pääsinkin yllättäen kotiin jo puoliltapäivin, vain siksi, että pääsen takaisin töihin viideksi. Sairastapauksen vuoksi menen tekemään jotain, mitä en ole ikinä tehnyt, ja mitä varten yleensä koulutetaan ihmisiä hyvän aikaa. No, on minulla viisi tuntia aikaa valmistautua henkisesti.
Ja kun pääsin kotiin, olin saanut sähköpostia... Niin hämmentävää, että en tiedä todellakaan mitä ajatella. Voi kun minä osaisin vain elää elämäni niin, että ei tarvitsisi kokea tätä hämmennystä ja tuskaa... Ahdistaa tämä oma voimattomuus muuttaa asioita hyväksi.
Minä olen nyt vähän hukassa, mutta ei se mitään, normimaanantaisettiä siis.
Päässä pyörii lause: "Päästä minut hetkeksi näistä"
Menin siis töihin puoli kymmeneen, ja pääsinkin yllättäen kotiin jo puoliltapäivin, vain siksi, että pääsen takaisin töihin viideksi. Sairastapauksen vuoksi menen tekemään jotain, mitä en ole ikinä tehnyt, ja mitä varten yleensä koulutetaan ihmisiä hyvän aikaa. No, on minulla viisi tuntia aikaa valmistautua henkisesti.
Ja kun pääsin kotiin, olin saanut sähköpostia... Niin hämmentävää, että en tiedä todellakaan mitä ajatella. Voi kun minä osaisin vain elää elämäni niin, että ei tarvitsisi kokea tätä hämmennystä ja tuskaa... Ahdistaa tämä oma voimattomuus muuttaa asioita hyväksi.
Minä olen nyt vähän hukassa, mutta ei se mitään, normimaanantaisettiä siis.
Päässä pyörii lause: "Päästä minut hetkeksi näistä"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
-No shit, Sherlock!!1108 kirjoitti: SHIT HAPPENS
-Indeed Watson, indeed...
Vittu nyt on kyllä sellainen olo, että tuo lasimurska on kaikki minun polullani, mitä saan paljasjaloin astella....
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- irmelianneli
- Kitisijä
Täysin neutraali olotila. Ei väsytä/ahdista/vituta tms. Sykettä nostaa vain ajatus pääsiäisestä, kun lähdetään taas perinteiselle pääsiäisreissulle tahkolle torstai-aamuna. Kai tässä pitäis yrittää psyykata itseään jotta saisi kaikki työt tehtyä. Vetämätön olo heijastuu mulla aina aika pahasti työpanokseen. Parin tunnin kuluttua treeneihin, jos vaikka sieltä saisi vähän virtaa arkeen.
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Höh,mulle ei ees oo tullu viel verolippua...kele...Olipas kiva käydä ostamas uusia vaatteita,Sellossa olikin aika kissoja liikkeellä,grr...
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm