Matkapuhelin

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Matkapuhelin

Sony Ericsson K750i
3
38%
Sony Ericsson W800i
5
63%
 
Ääniä yhteensä: 8

masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Kolhohan se N95 on tuleviin luureihin verrattuna, mutta harva sentään järjen sen kanssa on menettänyt? Mikä tökki?
Mä tartten vaan puhelinta, en taskukoista tietokonetta, jossa on jääpalakone, internjeetti, geepeeääs, mikroaaltouuni, 2h valmiusaika ja bugeja enemmän kuin venäjällä juoppoja.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Mä tartten vaan puhelinta, en taskukoista tietokonetta, jossa on jääpalakone, internjeetti, geepeeääs, mikroaaltouuni, 2h valmiusaika ja bugeja enemmän kuin venäjällä juoppoja.
Jaa no ehkä S30 puolella olisi jotakin pienikokoista simpukkaa.

Itse en enää viitsi lähteä kiviajalle takaisin näistä kapuloista.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Itse en enää viitsi lähteä kiviajalle takaisin näistä kapuloista.
No joo. ehkä se N95 olis ollut kiva peli, jos siinä olis ollut vähän parempi akun kesto. 1-2 pv on ihan liian vähän mun tarpeisiini..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Itse en enää viitsi lähteä kiviajalle takaisin näistä kapuloista.
No joo. ehkä se N95 olis ollut kiva peli, jos siinä olis ollut vähän parempi akun kesto. 1-2 pv on ihan liian vähän mun tarpeisiini..
Vähän veikkailen, että tuo mainitsemani (näköjään tulossa edelleen oleva) 6120 Navigator saattaa pysyä käynnissä hieman kauemmin.
Came here for school, graduated to the high life
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

"Markkinoille 6210 Navigatoria lupaillaan vasta 2008 kolmannella vuosineljänneksellä eli syyskuun loppuun mennessä. Odottavan aika on siis vielä pitkä. Veroton hinta-arvio on 300 euroa, joka kuulostaa varsin kohtuulliselta."

http://www.puhelinvertailu.com/uutiset. ... navigator/

Ei jassa venaa ja hintakin näyttä osuvan aika lähelle N78/N82:sta... Jompikumpi noista olis aika lähellä mun tarpeita.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

N95 kämerä vs. N82 kämerä
http://www.youtube.com/watch?v=dd57Ki9N21M

Noksulta tulee myös 6220 classic-malli joka on käytännössä karvalakki-versio N82:sta, kuitenkin samalla kameralla ja navigaattorilla.
Idesan näkyis myyvän 6220 classiccia kohtuulliseen 350eukon hintaan. Hintaeroa semmoinen 80e-> riippuen paikasta mistä ostelee laitteita...

Mitä enemmän tietää näistä vehkeistä, sitä vaikeammaksi valinta menee :D
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vihtahousu kirjoitti:N95 kämerä vs. N82 kämerä
http://www.youtube.com/watch?v=dd57Ki9N21M

Noksulta tulee myös 6220 classic-malli joka on käytännössä karvalakki-versio N82:sta, kuitenkin samalla kameralla ja navigaattorilla.
Idesan näkyis myyvän 6220 classiccia kohtuulliseen 350eukon hintaan. Hintaeroa semmoinen 80e-> riippuen paikasta mistä ostelee laitteita...

Mitä enemmän tietää näistä vehkeistä, sitä vaikeammaksi valinta menee :D
Nokia 6220 Classic

Juu, suhteellisen kiinnostava ja kuvista päätellen hyvin samantyylinen design kuin 6120 Classicissa.
Came here for school, graduated to the high life
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kävin hiplaa N82:sta, ei oikein innostanut puhelimen laatikkomaisuus ja pienet näppäimet. Tuskin niitä multimediajutskiakaan olisin tarttenut, ainakaan musiikin kuunteluun... 6220 classicia odotellessa..

edit: niin ja sitä N-gage:akaan tuskin tarttisin.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?i ... icle=N6220

Njahans, meikän luuri on tullut kauppoihin. Kohta kioskille testaamaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mulla on Nokia 6131, johon olen tökännyt 2Gb MicroSD -muistikortin. Siihen mahtuisi elinikä tekstiviestejä - vaan miksi helvetissä en voi siirtää ja arkistoida viestejäni MicroSD-kortille? Sellaista optiota ei anneta siirtovalikossa ollenkaan. :(
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NegaDuck kirjoitti:Mulla on Nokia 6131, johon olen tökännyt 2Gb MicroSD -muistikortin. Siihen mahtuisi elinikä tekstiviestejä - vaan miksi helvetissä en voi siirtää ja arkistoida viestejäni MicroSD-kortille? Sellaista optiota ei anneta siirtovalikossa ollenkaan. :(
Viestiasetuksista voit valita tallennuspaikaksi muistikortin. Sen jälkeen kun kortti on valittu, sen _pitäisi_ kysyä siirretäänkö kaikki viestit sinne.
Kirjoitan tätä alasti
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eikä siinä muuten kauaa mennytkään! 6220 classic black on nyt kotiutettu. 8gb kortilla sekä vuoden ilmaisnavigoinnilla.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NegaDuck kirjoitti:arkistoida viestejäni
:shock:

Minkähänlaisia viestejä sitä pitäs saada, että niitä viittis arkistoida..
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

masa kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:arkistoida viestejäni
:shock:

Minkähänlaisia viestejä sitä pitäs saada, että niitä viittis arkistoida..
Jos se onkin Karpela kuka lähtee kolinalla seuraavaksi?
Kirjoitan tätä alasti
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Minkähänlaisia viestejä sitä pitäs saada, että niitä viittis arkistoida..
Just mietin samaa :o


Mutta ettei mene ihan offtopiciksi: Mun uudella E51:lla vois kai tehdä vähän kaikkea paitsi ehkä keittää kahvia, kun vaan viitsisi/jaksaisi perehtyä. Toistaiseksi sitä on käytetty puhelimena ja herätyskellona.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No miettikääpä sitä.
McJanne kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Nokia 6131
Viestiasetuksista voit valita tallennuspaikaksi muistikortin.
Tässä puhelinmallissa sitä ei ikävä kyllä voi tehdä. Kävin sen ihan Elisa shopissa tarkistamassa. Ei voe mittään.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NegaDuck kirjoitti:No miettikääpä sitä.
McJanne kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Nokia 6131
Viestiasetuksista voit valita tallennuspaikaksi muistikortin.
Tässä puhelinmallissa sitä ei ikävä kyllä voi tehdä. Kävin sen ihan Elisa shopissa tarkistamassa. Ei voe mittään.
Paskammöevä. :C
Kirjoitan tätä alasti
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Puhuva retkibanaani.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Mulla on Nokia 6131, johon olen tökännyt 2Gb MicroSD -muistikortin. Siihen mahtuisi elinikä tekstiviestejä - vaan miksi helvetissä en voi siirtää ja arkistoida viestejäni MicroSD-kortille? Sellaista optiota ei anneta siirtovalikossa ollenkaan. :(
Täytyykö niitä sitten pitää arkistossa ihan puhelimessa? Eikö niitä voi vaan siirtää narulla tai sinihampaalla tietokoneeseen jos niitä kokee tarpeellisiksi säilyttää, ja dumpata johonkin tekstitiedostoon?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:arkistoida viestejäni
:shock:

Minkähänlaisia viestejä sitä pitäs saada, että niitä viittis arkistoida..
Lue seuraavasta hymystä? :)
Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^^ Rupes vituttammaan se että pitää joka helvetin kerta ostaa uusi ylihintainen naru sen puhelimen kanssa. Aina kun tulee uusi puhelinmalli, niin narukin pitää uusia, vaikka liittimet ovat aivan samat. Silkkaa rahastusta. Ja sinihammasyhteys pelaa, mutta BlueSoleil ei tietenkään suostu toimimaan juurikaan Nokia PC Suiten kanssa. Rimpuilin ongelman kanssa aikoinaan ihan tarpeeksi kauan, ei nappaa enää.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NegaDuck kirjoitti:^^ Rupes vituttammaan se että pitää joka helvetin kerta ostaa uusi ylihintainen naru sen puhelimen kanssa. Aina kun tulee uusi puhelinmalli, niin narukin pitää uusia, vaikka liittimet ovat aivan samat. Silkkaa rahastusta. Ja sinihammasyhteys pelaa, mutta BlueSoleil ei tietenkään suostu toimimaan juurikaan Nokia PC Suiten kanssa. Rimpuilin ongelman kanssa aikoinaan ihan tarpeeksi kauan, ei nappaa enää.
Ainakin kaikissa noksun "älypuhelimissa" tulee mukana usb-kaapeli. Sitten voit synkata tekstiviestisi yms. koneen muistiin vaikka kerran päivässä.
Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Joo. Pitääpä päivittää kännykkä sit joskus.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NegaDuck kirjoitti:Joo. Pitääpä päivittää kännykkä sit joskus.
Eikös tuossa ole Bluetooth (Nokian kotisivujen mukaan)? Saat PC Suiteen yhteyden BT:nkin kautta. Asenna vaan ja laita luuri "näkyviin".
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin