Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hebuli kirjoitti:

Edelleen panee myös naurattamaan kaikki TV Shop yms. mainokset joissa julkeasti valehdellaan tyhmille kuluttajille että johonkin lihakseen tehtävä harjoite poistaisi juuri kyseisen lihaksen päällä olevaa rasvaa ja "tiivistäisi" juuri kyseistä kehon kohtaa. Esim. paras tapa "kiinteyttää" vatsanseutua olisi ostaa heiltä uraauurtava vatsalihaslaite
Mitä mitä! Etkö ole kuullut uraauurtavasta laitteesta AbKingPro, jossa on ainutlaatuinen yli 200 asteen liikerata! Viiden minuutin treeni päivässä riittää ja saat unelmiesi vatsan (kuvaa fitness- ja kehonrakentajakilpailijoista). Eikä vie tilaa kodistasi - mahtuu sängyn alle säilytykseen! :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti:
hebuli kirjoitti:

Edelleen panee myös naurattamaan kaikki TV Shop yms. mainokset joissa julkeasti valehdellaan tyhmille kuluttajille että johonkin lihakseen tehtävä harjoite poistaisi juuri kyseisen lihaksen päällä olevaa rasvaa ja "tiivistäisi" juuri kyseistä kehon kohtaa. Esim. paras tapa "kiinteyttää" vatsanseutua olisi ostaa heiltä uraauurtava vatsalihaslaite
Mitä mitä! Etkö ole kuullut uraauurtavasta laitteesta AbKingPro, jossa on ainutlaatuinen yli 200 asteen liikerata! Viiden minuutin treeni päivässä riittää ja saat unelmiesi vatsan (kuvaa fitness- ja kehonrakentajakilpailijoista). Eikä vie tilaa kodistasi - mahtuu sängyn alle säilytykseen! :lol:
Mun mielestä tän hetken "paras" kuntoilumainos on se BootCamp, missä übertreenatut ihmiset polvikoukussa hyppii sinne tänne...
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saas muuten nähdä millaista liikuntaa mun rikkinäiset polvet aikoo sietää, reippaat kävelylenkit on ainakin onnistunut aikaisemmin...Mutta se olikin viime talvena se, ja nyt särky on vaan yltynyt. Mitähän meinaavat miettiä meille saapuvasta kuntopyörästä?
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Noinhan asia ei siis ole, vaan rasva lähtee samanaikaisesti joka puolelta kehoa sen mukaan kuinka paljon kuluttaa (liikkuu) ja kuinka paljon syö.
Komp. Ainoa keino oikeasti vaikuttaa rasvan jakautumiseen kehossa on rasvaimu ja/tai rasvansiirtoleikkaus. Tai syntyä eri geeneillä varustettuna.
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ja vielä antaisin ohjeeksi laihduttajille sen, että laihduttakaa mahdollisimman miellyttävällä ja itselle sopivalla tavalla. Ei ole pakko tyytyä ensinnä valittuun, itselle sopimattomaan tapaan. Tarkkailkaa elimistönne reagointia koko ajan ja tehkää ammattilaisen(tai jonkun joka asiasta tietää) kanssa johtopäätöksiä. Lähinnä välttäisin nopeaa laihduttamista ja äärimmäisyyksiä. Laihduttaminen voi olla jopa kivaa, ei pelkästään luopumista.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Ja vielä antaisin ohjeeksi laihduttajille sen, että laihduttakaa mahdollisimman miellyttävällä ja itselle sopivalla tavalla. Ei ole pakko tyytyä ensinnä valittuun, itselle sopimattomaan tapaan. Tarkkailkaa elimistönne reagointia koko ajan ja tehkää ammattilaisen(tai jonkun joka asiasta tietää) kanssa johtopäätöksiä. Lähinnä välttäisin nopeaa laihduttamista ja äärimmäisyyksiä. Laihduttaminen voi olla jopa kivaa, ei pelkästään luopumista.
Komppausta.
Ei laihduttaminen ole kivaa, jos kieltää ehdottomasti itseltään jonkun tietyn ruoka-aineen. Joskus saa herkutellakin, eikä vain ryppyotsaisena kiusata itseään.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei onneks tarvii erikseen "laihduttaa", kilot ja sentit katoaa ihan itsestään, kun treenikausi helmikuun alussa taas räjähtää käyntiin. Ongelma on ehkä enempi siinä, että paino ei sais tippua liikaa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Ei onneks tarvii erikseen "laihduttaa", kilot ja sentit katoaa ihan itsestään, kun treenikausi helmikuun alussa taas räjähtää käyntiin. Ongelma on ehkä enempi siinä, että paino ei sais tippua liikaa...
Rupea mun henk. koht. valmentajaksi?

Yönmustaritari on jo monta kertaa yrittänyt saada mua sen "valmennukseen", mutta luulisin saavani pilkkaavaa naurua pyllistelyilleni ja läpsylyönneilleni.

*saamaton*
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Rupea mun henk. koht. valmentajaksi?
Tervetuloa potkunyrkkeilyreeneihin ma, ke, pe ja la.... :)
Ti, to ja su lenkkeilyä ja punttista, kyllä se siitä
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Alkoholin osuutta painon pudotuksessa ei ole vielä käsitelty? Kaksi tapaa:

1) Olutdieetti. Jätät kaiken syömisen minimiin. Juot säännöllisesti olutta, mieluiten jo aamiaiseksi. Ja kyllä lähtee!

2) Kaikki alkoholi pois. Alkolin sisältämä piiloenergia lienee yksi suurimpia yksittäisiä ylipainoisuuden syitä nykyihmisten elämäntavassa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti: Kaikki alkoholi pois. Alkolin sisältämä piiloenergia lienee yksi suurimpia yksittäisiä ylipainoisuuden syitä nykyihmisten elämäntavassa.
Tämä on kyllä totta. Pitää muistaa, että yhdessä olut-tuopillisessa on n. 200 kcal. Siidereissä ja lonkeroissa vielä enempi. Kuivassa viinissä taitaa olla vähiten kaloreita, vaikka onhan se ihan merkkikohtaista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Jotenkin ajattelen että ruokapäiväkirjan pitäminen toimisi minulla vain negatiivisena muistuttajana kuinka tärkeä osa elämääni herkuttelu ja ruoka on. Pikemminkin pyrkisin juuri unohtamaan syömisen.

Nyt täytyy kompata.

Jos oikein tietoisesti alan kyttäämään syömisiäni, tuntuu että on koko ajan nälkä ja tekee mieli napostella jatkuvasti jotain. Jos taas keskitän energiani jonnekin muualle, paino putoaa ihan itsestään.
Nytkin suunnitelmissa katsella "hieman" ruokailujen perään (turhat herkut pois jne.) ja lisätä liikuntaa. Sulokin alkaa kohta olla siinä iässä että sen voi viedä vaikka väkisin lenkille...
Ja jos ei näillä keinoilla putoa, alan pitämään päiväkirjaa...

Taidan kompata myös. Kannattaa hankkia elämäänsä jotain kiinnostavampaa kuin ruoka. Tsekkaisin myös Dr. Philin ohjeet painonhallintaan..
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Asiasta viidenteen. Näin ihanannäköisen venäläisen tytsyn Aleksilla. Sillä oli ihana pyöreä pylly ja vyötärö. Ei ollut todellakaan missään mallimitoissa, mutta varmaan ihan normaalipainoinen. Sen pehmeä peppu näytti juuri sellaiselta, että sitä tekisi mieli taputella. Kuvittelin myös miltä tuntuisi työnnellä mammaa takaapäin..

Luulen, että monen syöpöttelyn taustalla on myös masennusta ja ahdistusta. Syön 10 mg cipramilliä ja heti jos lopetan, alkaa mässäyshimot.
Kikkelis kokkelis.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Anteeksi, saako tässä ketjussa vittuilla ja kiusata lihavia?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Anteeksi, saako tässä ketjussa vittuilla ja kiusata lihavia?
Mee sie kukkakeppi muualle vinkumaan....
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Anteeksi, saako tässä ketjussa vittuilla ja kiusata lihavia?
Kai saa, jos se liittyy laihdutukseen :lol: :on:
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mee sie kukkakeppi muualle vinkumaan....
Voi helevetin pygmipingiivini jonka kävelyvauhdilla ei ehdi viehreillä suojatiestä ylitse. Älä sie minulle ala mäkiseen, mie sen sanon suoraan. ÄLÄ SIE MIULLE ALA. Mokomakin hukkapätkä!!!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mee sie kukkakeppi muualle vinkumaan....
Voi helevetin pygmipingiivini jonka kävelyvauhdilla ei ehdi viehreillä suojatiestä ylitse. Älä sie minulle ala mäkiseen, mie sen sanon suoraan. ÄLÄ SIE MIULLE ALA. Mokomakin hukkapätkä!!!
Mutten kuitenkaan läski?
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:Asiasta viidenteen. Näin ihanannäköisen venäläisen tytsyn Aleksilla.

Luulen, että monen syöpöttelyn taustalla on myös masennusta ja ahdistusta. Syön 10 mg cipramilliä ja heti jos lopetan, alkaa mässäyshimot.
Nyt siis tiedät, miltä miehestä tuntuu kävellä Aleksilla! Myös minä olen nähnyt täydellisen naisentakamuksen Aleksilla; seurasin hypnotisoituneena sadan metrin ajan, kunnes katseeni kohde kääntyi kulmasta ja näin kulahtaneen törkyturvan naaman... Suuri illuusioni! :cry:

Nuo masennuslääkkeet taitavat olla vain ongelmien lakaisemista maton alle.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 03.01.2006 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mutten kuitenkaan läski?
Noup.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:Nuo masennuslääkkeet taitavat olla vain ongelmien lakaisemista maton alle.
Hohhoijaa.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:Päätitte siis turvautua johonkin ihme Atkinsonin dieetin muunnelmaan? Suklaadieetti voisi toimiakin, kun pari päivää on suklaata syönyt, ei sitä halua enää nähdäkään, ja kun dieetissä ei muuta syödäkään kuin suklaata => ei tule syödyksi juuri mitään.
Eikös se Uma Thurmanikin laihduttanut raskauskilonsa juurikin näin, eli syömällä vain ja ainoastaan jälkiruokia. Mahtaa alkaa tökkimään viimeistään viikon kuluttua...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Ann »

Angita kirjoitti: Tavoitepainoni on siis 56 kg, jonka verran painoin viimeksi 20 vuotiaana.
Joo, niin mäkin. Ja mulla oli silloin anemia.

Miksi pitää aina vetää kaikki överiksi? Miksi läskit ihmiset aina ilmoittavat harrastuksekseen lenkkeilyn? Why God, why..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä olen 171 senttiä pitkä ja painan 71 kiloa. Musta mä olen ihanan kokoinen! Musta löytyy puristeltavaa! Mulla on lihaksia! Ja karvoja.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:Mä olen 171 senttiä pitkä ja painan 71 kiloa. Musta mä olen ihanan kokoinen! Musta löytyy puristeltavaa! Mulla on lihaksia! Ja karvoja.
Mie kävin puntarissa ja painoin 82kg! Uliuli!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin