Ninnin RIPpitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Sitä niittää mitä kylvää: jos on niin mulkku mies kuin munaaja on niin on aika turha kuvitella, että sääliä kerjäämällä sitä varauksetta saisi. Ja olisihan siinä jotain ironiaa, että gubbe joka jakaa nettihulluusdiagnooseja avosylin joka suuntaan olisikin niin hullu, että tappaisi itsensä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ehkä tää ei ole oikea ketju keskustella noista asioista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kitinä onnistuu kyllä aina yllättämään mauttomuudellaan.
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hans Jörgen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
BDI-testistä tuli viime viikolla 45, vähän ahistaa.
Manaaja, tee tämä perässä, niin kyllä me pojat sitten naureskellaan! :lol:

Kuva
Varsin houkuttelevaa! Tosin jos minulla olisi access käsiaseeseen niin saattaisin parantaa maailmaa viemällä sellaisia ihmisiä mukanani joita ilman maailma todennäköisesti olisi parempi paikka ihmisten olla ja elää. Aloittaisin todennäköisesti sellaisista opportunisistisista, itsestään liikaa kuvittelevista ihmisistä, joille itsekkäät tarkoitukset pyhittävät rumatkin keinot elämässä, ja jotka ovat aina äänessä puujalkoineen koska rakastavat omaa ääntänsä ja kuvittelevat samalla olevansa aivan helvetin hauskoja, vaikka ovat yleensä suurin piirtein yhtä hauskoja kuin suolihuuhtelu, ja aiheuttavatkin siksi yleisössään yleensä enemmän myötähäpeällä maustettuja väkinäisiä hymyjä kuin hersyvää naurua. En tiedä tunnetko ihmistyyppiä.
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:jos on niin mulkku mies kuin munaaja on
Ihan varauksettomalla mielenkiinnolla onko silloin jo puolet matkasta elcouteen taitettu? Noin yleisesti kyllä karsastan sääliä tuputtavia ihmisiä ja muitakin empaatikkoja, sellaset vaan masentaa. Mut sun kanssa ei onneks oo koskaan tullu sellasta oloa että kärsisit tunteista. Paitsi siinä kohtaa kun "munaaja loukkasi minua verisesti" -itsesäälisävelmäsi vuosipäivään alettiin tarvita jo toinenkin digitti.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

masa kirjoitti:Kitinä onnistuu kyllä aina yllättämään mauttomuudellaan.
Ei voi kuin kompata. Joku raja.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Niin siis en mä tänne postaile giffejä, jossa ammutaan aivoja pellolle. Sä postailet, kehotat jengiä tappamaan itsensä ja jaat siinä sivussa hulluusdiagnooseja vähintään joka toiselle.

Sä et varmaan masennukseltasi edes tajua noiden tuplastandardiesi määrää: kun sä postaat aivot pellolle ö-kehotuksia niin se on ihan ok, mutta jos joku muu tekee niin niin sä teet jotain löperöitä mukatappouhkauksia.

Joo, kyllä mua vaan käy sääliksi kun sun bdi on 45, vai oliko se bmi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:^^ Niin siis en mä tänne postaile giffejä, jossa ammutaan aivoja pellolle. Sä postailet, kehotat jengiä tappamaan itsensä ja jaat siinä sivussa hulluusdiagnooseja vähintään joka toiselle.
En mä ole tähän päivään mennessä tainnut kehottaa muuta kuin nettitrollin tappamaan provopersoonansa. Onnistuikin hei ihan hienosti, sun sietäisi kiittää mua. Sääli vaan että syntyi ihan yhtä hulluja sivuperoonia tilalle.
elco kirjoitti:Sä et varmaan masennukseltasi edes tajua noiden tuplastandardiesi määrää: kun sä postaat aivot pellolle ö-kehotuksia niin se on ihan ok, mutta jos joku muu tekee niin niin sä teet jotain löperöitä mukatappouhkauksia.
:D Älä huolehdi, jos ihmistyyppi tuntui liian tutulta, en ollut sua tulossa löperösti mukatappouhkaamaan.
elco kirjoitti:Joo, kyllä mua vaan käy sääliksi kun sun bdi on 45, vai oliko se bmi.
Tällaista johtotason laadukasta, älykkyydellä lähestulkoon pilattua vittuilua pääsee vain harvoin vierestä todistamaan.

Vaan eiköhän mun masennuksesta keskusteleminen olis voinut mun puolesta jäädä siihen yhteen lauseeseen muutenkin, mikä tietysti sekin oli aikamoinen virhearvio tässä seurakunnassa. Eikä tilanneta varmaankaan rakenneta yhtään sen komeampiin karmeihin jatkamalla aiheesta mesoamista jonkun toisen kuolemaketjussa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

"Niin siis en mä...Sä...."

Ei juma, aikuiset miehet kinnaa palstakikkelin koosta, jota pitävät kovastikin tärkeänä, kuin pikkulapset. Ette viittis mennä Geen:n muistoketjuun vetää kissatappeluanne niin saadaan sekin kunnioittamaan sitä asiaa joka teille on tärkeä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyysin aasia poistamaan sekä Hans Jörgenin että Manaajan lainauksessaan uudestaan postaaman kuvan, mutta aasi päätti jättää ne tänne. Näköjään siis täytyy harkita HJ:n, Manaajan ja elcon laittamista noreen ensimmäistä kertaa vain, koska yksittäisiä viestejä ei ole mahdollista norata. On tietenkin ymmärrettävää, että juuri tällaisessa ketjussa harkinta pettää, koska varmasti me kaikki jollain tavoin suremme Ninnin kohtaloa, ja se suru on epäreilun henkilökohtaista, kun moni meistä ei kuitenkaan oikeastaan edes tuntenut Ninniä. Ehkä aasin suruun kuuluu jopa olla koskematta tähän ketjuun. Minua itkettää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Silloin täytyy todella pysähtyä ja kuunnella kiltisti, kun palstan ruumispoika puhuu moraalista. Nää on näitä juttuja, kun vielä kiikkustuolissa lakki kädessä muistelee.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti: En mä ole tähän päivään mennessä tainnut kehottaa muuta kuin nettitrollin tappamaan provopersoonansa. Onnistuikin hei ihan hienosti, sun sietäisi kiittää mua. Sääli vaan että syntyi ihan yhtä hulluja sivuperoonia tilalle.
Kun laitat kuvan jossa henkilö ampuu aivonsa pellolle ja kirjoitat että tee tämä perässä, niin etköhän siinä aivan kirjaimellisesti kehota toista tappamaan itsensä? :wink:

Mikä on btw sivuperoona? :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Silloin täytyy todella pysähtyä ja kuunnella kiltisti, kun palstan ruumispoika puhuu moraalista. Nää on näitä juttuja, kun vielä kiikkustuolissa lakki kädessä muistelee.
Miiissäs vitun kohtaa olen puhunut moraalista hevonvittujakaan? Poliisikoulun apuluokalla ei taidettu opettaa sisälukutaitoa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

RIP Ninni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nergal kirjoitti:Miiissäs vitun kohtaa olen puhunut moraalista hevonvittujakaan? Poliisikoulun apuluokalla ei taidettu opettaa sisälukutaitoa?
Kovasti esiinnyt moraalivartijana kertoessasi mikä on sopivaa ja mikä ei. Ootko nyt ihan varma, että joku oikeasti haluaa kuulla juuri sun moitteet tässä yhteydessä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hei, avatkaa nyt jo vaikka uusi ketju asialle, juukos?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Vittu mitä itkupillejä! Postaan kuvan sen alkuperäiselle postaajalle sanasta sanaan kuten hän sen postasi ja kukkahattukuoro, mukaan lukien alkuperäinen postaaja, älähtää. Jos se poistetaan, postaan sen uudestaan.

Ja alkuperäiselle postaajalle: ei sun kannata mulle ja mun persoonalleni kiukutella, jos sun oma persoonasi ei ole mielestäsi minkään väärti. Tympiihän se takuulla, kun toiset menee jatkuvasti yli ja ohi, mutta keskity ennemmin kehittämään sitä omaa persoonaasi ja mieti, mistä syistä ne sun inhoamat persoonat pärjää sua paremmin.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ja Ninnistä: ikävää, että hänelle kävi kuten kävi. En tuntenut häntä hyvin, mutta menetys on varmasti raskas läheisille ja erityisesti lapsilleen. Osanottoni heille.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hans Jörgen kirjoitti:Vittu mitä itkupillejä! Postaan kuvan sen alkuperäiselle postaajalle sanasta sanaan kuten hän sen postasi ja kukkahattukuoro, mukaan lukien alkuperäinen postaaja, älähtää. Jos se poistetaan, postaan sen uudestaan.
Jumalauta miten typerää. Miten joku voi olla noin typerä? En ole sitä alkuperäistä postausta nähnyt, sekin on varmasti ollut aivan vitun idiootti, mutta onko sitä idiotismia pakko toistaa ja alentaa ittensä samalle tasolle?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Tottakai mä ymmärsin kontekstieron, ja jos olisin uskonut Manaajan oikeasti olevan aikeissa laittaa kuulan kalloonsa, en tietenkään olisi postannut tuota. Kyseessä oli, kuten sanoitkin, pelkkä kuitti alkuperäiselle kuvan postaajalle siitä, että voisi vilkaista itseään peilistä noita lähetellessään. Nyt kun sitten osui leukaan, toki hän ja muutkin herkästi kyynelehtivät paheksuivat, koska jotain paheksuttavaa oli mahdollista löytää.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Minusta on aika hassua ajatella etteikö joku pitkään masennustaan valitellut voisi hyvinkin laittaa kuulaa kalloonsa. En ainakaan itse viitsisi ottaa riskiä että olisin edeltävästi yllyttänyt moiseen. Mun olisi aika vaikeaa jälkikäteen elää semmosen kanssa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kottarainen kirjoitti:^Minusta on aika hassua ajatella etteikö joku pitkään masennustaan valitellut voisi hyvinkin laittaa kuulaa kalloonsa. En ainakaan itse viitsisi ottaa riskiä että olisin edeltävästi yllyttänyt moiseen. Mun olisi aika vaikeaa jälkikäteen elää semmosen kanssa.
Ihan oikeasti: jos joku laittaa kuulan kalloonsa siksi, että näkee nettipalstalla sinne itse postaamansa kuvan, niin antaa palaa vaan.
masa

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Hans Jörgen kirjoitti: ja muutkin herkästi kyynelehtivät paheksuivat, koska jotain paheksuttavaa oli mahdollista löytää.

En minä itse kuvaa paheksunut, vaan sitä samaa ääliömäisyyttä joka tapahtui jo Geetsu-ketjussa. Eli Manaaja aloitti ketjun ja mylwin, ann ja elco aloittivat kilvanvittuilun ketjun avaajalle. Se on minusta hölmöä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Hans Jörgen kirjoitti:Ihan oikeasti: jos joku laittaa kuulan kalloonsa siksi, että näkee nettipalstalla sinne itse postaamansa kuvan, niin antaa palaa vaan.
Ei varmaan siksi, mutta itse en välittäisi joutua miettimään oliko se mahdollisesti korsi joka katkaisi kamelin selän.

Eikä noi itsemurhakehotukset ole muutenkaan kenellekään tai keneltäkään fiksua toimintaa. Mitään hyvää niillä ei saa aikaan, pahaa saattaa saada.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ninnin RIPpitorstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

En minä ainakaan Manaajaa ollut varjelemassa, vaan paheksuin sitä, että Ninnin muistoketjua käytetään kuittailuun. Toki tajusin senkin, että Manaaja mitä ilmeisimmin mainitsi omasta tilanteestaan juuri Ninnin ketjussa, jotta kukaan ei olisi kehdannut kuittailla hänelle, eli tavallaan käytti Ninnin kuolemaa kilpenä kuittailijoiden suuntaan. Ei kovin nättiä käytöstä sekään, olipa se sitten tiedostettua tai tiedostamatonta. Eikä kukaan kuittailijoista minua saanut itkemään, vaan Ninnin traaginen tarina, jonka epilogiksi tuli naurettava nettinahistelu toistuvine verenroiskekuvineen. Ihan sellaista epilogia ei Ninnikään olisi ansainnut.
Vastaa Viestiin