Torstaitako nyt mennään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tirina

Viesti Kirjoittaja Tirina »

En tarkoittanut mitään :)
Kärähtänyt Käämi

Viesti Kirjoittaja Kärähtänyt Käämi »

Mä duunaan koottavia, jotka ovat perehtyneet, tietävät mistä kirjoitan.

Ennen vanhaan oli autoja ja lentokoneita ja se oli ihan jees, niitä oli kiva liimailla ja maalailla sekä laittaa tarrat paikoilleen.

Nyt on kaiken maailman kyborgeja ja camouflageja, mut niitä oli sikäli kiva duunata, ellei mamma tai mummu rikkonut näitä taideteoksia asettamalla lehtipinkan koottavien päälle, ne säilyivät.

Interaktiivisuuteen ei pääse enää kuin fiksuimmat mummut ja mammat, mut kyl mä toisinaan vieläkin kaipaan koottaviani :D
Tirina

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Kärähtänyt Käämi kirjoitti:Mä duunaan koottavia, jotka ovat perehtyneet, tietävät mistä kirjoitan.

Ennen vanhaan oli autoja ja lentokoneita ja se oli ihan jees, niitä oli kiva liimailla ja maalailla sekä laittaa tarrat paikoilleen.

Nyt on kaiken maailman kyborgeja ja camouflageja, mut niitä oli sikäli kiva duunata, ellei mamma tai mummu rikkonut näitä taideteoksia asettamalla lehtipinkan koottavien päälle, ne säilyivät.

Interaktiivisuuteen ei pääse enää kuin fiksuimmat mummut ja mammat, mut kyl mä toisinaan vieläkin kaipaan koottaviani :D
Huom aikamuoto, duunasit torstaina.
Monenkaan sormet ei nykyisin taivu koottaviin, skidien vaan.
Kärähtänyt Käämi

Viesti Kirjoittaja Kärähtänyt Käämi »

Tirina kirjoitti:
Kärähtänyt Käämi kirjoitti:Mä duunaan koottavia, jotka ovat perehtyneet, tietävät mistä kirjoitan.

Ennen vanhaan oli autoja ja lentokoneita ja se oli ihan jees, niitä oli kiva liimailla ja maalailla sekä laittaa tarrat paikoilleen.

Nyt on kaiken maailman kyborgeja ja camouflageja, mut niitä oli sikäli kiva duunata, ellei mamma tai mummu rikkonut näitä taideteoksia asettamalla lehtipinkan koottavien päälle, ne säilyivät.

Interaktiivisuuteen ei pääse enää kuin fiksuimmat mummut ja mammat, mut kyl mä toisinaan vieläkin kaipaan koottaviani :D
Huom aikamuoto, duunasit torstaina.
Monenkaan sormet ei nykyisin taivu koottaviin, skidien vaan.
Vitun aikamuoto,teininä olin aika haka,nyt kirjoitan siitä mikä oli mun juttu joskus.Hei,olen oikeasti aikamies.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Tirina kirjoitti:En tarkoittanut mitään :)
"Lihaan ampiaisen pistos" viitaa negatiiviseen "pistokseen", mutta ei, ei osunut minuun siten. Silmiin pisti kommentti kyllä, ja siksi selitin omia tapojani.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin