All Mighty Torstai ja kaikki muu..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Hyvää joulua vaan kaikille ja onnellista uuttavuotta lopuille. Kävin juhannusostoksilla assmarketissa, mukaan tarttui tonnikalaa, kivennäisvettä ja jätskitötterö - annoin itselleni luvan tötteröön, kun kävin taas niin kiltisti salilla.

Esteri voisi ravistella pisarat ulos perseestään nyt, jotta pääsisin huomenna fillaroimaan edes jokseenkin kuivin jaloin ja suin. Lauvantaille luvattu taas myräkkää, joten sotkenen takaisin sunnuntaina - paitsi jos alkaa janottamaan lauvvantaina, niin sotken tai junailen himaan jo silloin. Jos joku keksii Jussiksi n. Järvenpään suunnalla jotain verotusta tai sijoittamista mielenkiintoisempaa puuhaa, ilmoittakoon siitä nyt jatai vaietkoon ikuisesti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Woop woop, mä voitin huudossa sen divaanisohvan ja jos myyjä on rehti ja rehellinen niin sohva kuskataan mulle ens viikolla joku ilta :)
Kävin pienellä kävelyllä lantsarit jalassa, toivoin kunnon kastetta vesisateesta mut paskanmarjat. Heti kun astuin pihalle niin pilvet väistyi ja aurinko rupes paistaa, tuli ihan kuuma kun hain pellolta lupiineja partsin koristeeks.
Päätin jäädä kotiin juhannukseksi ja saada seinät maalattua. Vielä tämä päätös ei kaduta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lupiineja! Ihkuu! Mulla kans aina partsi täys lupiinimaljakoita. Nitskuki jo tietää minkävärisistä lupiineista mamma tykkää ja tuo niitä ulkoota leikkimästä tullessaan :)

Nyt on vaan partsi hiukan vaiheessa, helle ja muutto tappo melkein kaikki kukat, n. 4000 ruukkua tyhjänä...puuh.
Tirina

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Rempassa eka haaveri, likainen naula sormessa sentin syvyydessä.
Siitä sitten jäykkäkouristusrokotukselle. Tuli otettua tilanteen vakavuuden mukaan tapaturma vuoronumero, jota ei kutsuttukaan vaan tavallisia terveyskeskustapauksia perä perään... tosin hitaaseen tahtiin. Kun asiaa tuli tiedusteltua kauttarantain, että vahingossa väärästä napista numero, niin ei kuulemma haittaa kumman ottaa. No, kyllä vaan haittasi. Odottelemisen jälkeen vuoronumero vihdoin tuli tauluun ja vastaanottovirkaija sanoi, ai että tuollainen pikku haava, kun näki tapauksen.
Vastaa Viestiin