Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

KSÉ (huomatkaa hieno viiva) on aina yhtä säälittävä juttu. Mennään, tullaan, haukutaan muiden palstailu ja taas mennään. Siis ihan oikeesti vielä kerran, minkälaisia perseääliöitä maailma on täynnä, jos jostain keskustelupalstalta täytyy kadota ja tulla sitten takaisin? Ja mitä helvettiä tarkoittaa nettipersoonaan kyllästyminen, ihminen on sitä mitä hän syö eli karjalanpiirakka (ei Saarioisten, vaan karjalaisten tekemät).
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei siihen dramatiikka liittynyt.

Numban KSE kyllä naurattaa vieläkin.
Joku aikaisempi vai onko hän tehnyt sellaisen hiljattainkin? Ihan kuin olisi nähnyt tuoretta matskua häneltä ja vaimoltaan noin viikko sitten.
Tuli ja meni juuri muutama päivä sitten

http://kitina.net/viewtopic.php?t=9045& ... sc&start=0

http://kitina.net/viewtopic.php?t=9047& ... sc&start=0
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ "en ole kuullut noin hyvää läskiläppää sitten esikoulun"...

:cheer: :cheer:

Ei hemmetti, uskaltaakohan tuota lukea pitemmälle?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Ja mitä helvettiä tarkoittaa nettipersoonaan kyllästyminen, ihminen on sitä mitä hän syö.
Oon samoilla linjoilla. Kaikki kuitenkin itse valitsee miten ja mitä osia omasta elämästään täällä jakaa ja mitä ei. Jos on palstalla vittumainen ja ikävä ja ilkeä(en viittaa blissiin ;) ), turha niiskuttaa että se on vaan mun palstapersoona, oikeesti oon tosi ihqu. Se toki ihmisille suotakoon, että purkavat pahaa oloaan täällä ilkeilemällä muille, mutta kyllä se kuitenkin on osa ihan sitä omaa itseä(än).
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ja koska Blissin nettipersoona on/oli hajuton, mauton ja väritön, niin valinta kuulostaa vielä omituisemmalta. Jos ei edes netissä uskalla revittää, niin missä sitten.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mieluummin mä ainakin revitän IRL ihmisten keskuudessa kuin täällä, eipähän jää todisteita :twisted:
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No siis luonnollisesti tulee miettiä mitä kirjoittaa, mutta siis saa kuitenkin ilmaista asiaa noin niin kuin mutkan kautta suoraan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti::shock:
Ettei siis käytä ihan niin suoria termejä kuin haluaisi, täytyy osata artikuloida tavalla, jolla ei joudu vaikeuksiin.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Riemumieli kirjoitti:
nowaysis kirjoitti::shock:
Ettei siis käytä ihan niin suoria termejä kuin haluaisi, täytyy siis osata artikuloida tavalla, jolla ei joudu vaikeuksiin.
Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:
nowaysis kirjoitti::shock:
Ettei siis käytä ihan niin suoria termejä kuin haluaisi, täytyy osata artikuloida tavalla, jolla ei joudu vaikeuksiin.
Jokseensakin näin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
Eihän tuossa ole mitään vaarallista, anaali ei liene laissa kielletty termi. Taitaa olla jopa anatominen termi anaalille.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
Eihän tuossa ole mitään vaarallista, anaali ei liene laissa kielletty termi. Taitaa olla jopa anatominen termi anaalille.
Hei, nimeni on Anus Järvinen. Voinko olla avuksi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Riemumieli kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Etkö sä käytä anaali-sanoja ihan niin paljoa irl?
Eihän tuossa ole mitään vaarallista, anaali ei liene laissa kielletty termi. Taitaa olla jopa anatominen termi anaalille.
Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Per ja siskona Anu Saukko ovat legendaarisia nimiä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Entäs Anu Saukko?
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään myötähävettää tyyppien paluut, kun kontribuution ainoa kärki on valistaa, että palsta ja palstalaiset ovat urpoja. Jos kerran näin on, miksi ihmeessä se täytyy tulla julistamaan? Miksi nähdä se vaiva?
Mulle jäi vähän sellanen maku että kaikkien olisi pitänyt avoimesti ihannoida herra 1108:ia ja hänen paluutaan. Kun sellaista kritiikitöntä ihannointia ei sitten sattunutkaan kohdalle, palstalaiset muuttui urpoiksi ja kiukku-KSE oli väistämätön. Itsetuntoa internetistä ja silleen. Hervottoman huono sellainenhan hepulla on tuon pahapoika-meikkinsä alla.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Telkkarissa oli kerran mummo joka sanoi: "Te olette nyt Aunuksessa." Tosin se oli dokumentti Karjalasta.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään myötähävettää tyyppien paluut, kun kontribuution ainoa kärki on valistaa, että palsta ja palstalaiset ovat urpoja. Jos kerran näin on, miksi ihmeessä se täytyy tulla julistamaan? Miksi nähdä se vaiva?
Mulle jäi vähän sellanen maku että kaikkien olisi pitänyt avoimesti ihannoida herra 1108:ia ja hänen paluutaan. Kun sellaista kritiikitöntä ihannointia ei sitten sattunutkaan kohdalle, palstalaiset muuttui urpoiksi ja kiukku-KSE oli väistämätön. Itsetuntoa internetistä ja silleen. Hervottoman huono sellainenhan hepulla on tuon pahapoika-meikkinsä alla.
Mulle taas sellanen maku et sitä oikeasti inhotti reagointis toisen palstalaisen puukotukseen. Inhotusta lisäsi varmasti se, että kompuroit vielä alemmalle tasolle ja siinä se sitten taisi olla.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Bhven kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ei mua vaara tässä kiinnosta, olin utelias vaan. En tunne ketään, joka käyttäisi anaali- tai anus-sanoja puhekielessä.
Telkkarissa oli kerran mummo joka sanoi: "Te olette nyt Aunuksessa." Tosin se oli dokumentti Karjalasta.
Sä oot hauska!
Oisinpa nähnyt sen mummon.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jenkeissä on myös paikka nimeltä Uranus.

Jackassissa vierailivat paikkakunnalla: "How has the weather been lately in Uranus?" (lausuttuna enempi sillai your anus -tyylisesti..)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mulle taas sellanen maku et sitä oikeasti inhotti reagointis toisen palstalaisen puukotukseen. Inhotusta lisäsi varmasti se, että kompuroit vielä alemmalle tasolle ja siinä se sitten taisi olla.
Kuulehan sössöperse. Edelleenkään ei tainnut käydä selväksi edes se, oliko Mc lääkärin veitsen alla vai missä. Ihkua jeesustelua ja silleen. Ihan sun tyylistä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mulle taas sellanen maku et sitä oikeasti inhotti reagointis toisen palstalaisen puukotukseen. Inhotusta lisäsi varmasti se, että kompuroit vielä alemmalle tasolle ja siinä se sitten taisi olla.
Kuulehan sössöperse. Edelleenkään ei tainnut käydä selväksi edes se, oliko Mc lääkärin veitsen alla vai missä. Ihkua jeesustelua ja silleen. Ihan sun tyylistä.
En mä ihkujeesustele, se nyt vaan oli eka reaktio mulla itellä ketjua ja viestejänne selatessa, joten uskalsin heittää tässä ääneen, että saattoi olla toisellakin. Ei siitä sen enempää tartte mut vitutti kyllä heittos ihan kympillä. Oot joskus niin saatanan vittumainen ukko!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään myötähävettää tyyppien paluut, kun kontribuution ainoa kärki on valistaa, että palsta ja palstalaiset ovat urpoja. Jos kerran näin on, miksi ihmeessä se täytyy tulla julistamaan? Miksi nähdä se vaiva?
Mulle jäi vähän sellanen maku että kaikkien olisi pitänyt avoimesti ihannoida herra 1108:ia ja hänen paluutaan. Kun sellaista kritiikitöntä ihannointia ei sitten sattunutkaan kohdalle, palstalaiset muuttui urpoiksi ja kiukku-KSE oli väistämätön. Itsetuntoa internetistä ja silleen. Hervottoman huono sellainenhan hepulla on tuon pahapoika-meikkinsä alla.
Mä kyllä luulen, että se oli tuo Riemumielen kommentti opiskelupaikasta, johon hän oli pyrkimässä..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mä kyllä luulen, että se oli tuo Riemumielen kommentti opiskelupaikasta, johon hän oli pyrkimässä..
Nimeltä mainitsematta, itse viittasin useisiin tapauksiin, jotka tauolta palattuaan ensimmäisenä tölvivät palstan ja sen asukit. Noloa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin