Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Alkanu olee aika vittumaisen oloisia ahdistuskohtauksia. Tuntuu ettei järki enää paljoa päätä pakota, ja että kontrolli katoaa omaan olemiseen ja suoriutumiseen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
masa kirjoitti:Nyt saakin sit läträäminen loppua hetkeksi. Eli tipatonta ainakin tuonne vuoden 2013 tammikuun neljänteen päivään saakka.
Kovan kuulonen tavote, tsemppiä kovasti!

Puolivälissä tavoitetta mennään. Oon tehny sillei, että aina kun oluenhimo yltyy liian hurjaksi, oon juonu vissyä. Koville ottaa mutta kiukulla loppuun asti. Ja kyllähän tää tekee hyvää ropallekin. itse asiassa ihan hirvitti eilenkin katella kun vaimo joi punkkulasillisen. Eikö se muka tajua miten paljon parempaa päihteetön elämä on?
Tsemppiä!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:Alkanu olee aika vittumaisen oloisia ahdistuskohtauksia. Tuntuu ettei järki enää paljoa päätä pakota, ja että kontrolli katoaa omaan olemiseen ja suoriutumiseen.
Paniikkihäiriöltä kuulostaa. Parempi nimi sille on ehkä "kohtauksittainen ahdistus". Rouhitko mitään nappeja nykyään?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Emmä. Viime vuonna pärjäsin vähän pidemmälle kevääseen kuin tänä vuonna. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin viimeksi aika ylimalkaisesti ja todettiin vaan että jonota psykoterapiaan, ja jos ne siellä on sitten sitä mieltä että kaipaat jotain lääkinnällistä apuakin, niin katsotaan sitä sitten uudelleen. No, en jonotellut.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joo-o. Uskoakseni hyötyisit kyllä lääkityksestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Emmä. Viime vuonna pärjäsin vähän pidemmälle kevääseen kuin tänä vuonna. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin viimeksi aika ylimalkaisesti ja todettiin vaan että jonota psykoterapiaan, ja jos ne siellä on sitten sitä mieltä että kaipaat jotain lääkinnällistä apuakin, niin katsotaan sitä sitten uudelleen. No, en jonotellut.


Kerro enskerralla miekoista!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Nyt saakin sit läträäminen loppua hetkeksi. Eli tipatonta ainakin tuonne vuoden 2013 tammikuun neljänteen päivään saakka.
Noh, huomenna helpottaa :D
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Kerro enskerralla miekoista!
Not funny! Okei, oli vähän. Pitäis nekin jaksaa tulliselvittää, puuh.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

MrM kirjoitti:Alkanu olee aika vittumaisen oloisia ahdistuskohtauksia. Tuntuu ettei järki enää paljoa päätä pakota, ja että kontrolli katoaa omaan olemiseen ja suoriutumiseen.
Postaako joku sen giffin tähän?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Yllättikö ketään, että smallprick löysi just täältä oman sielunsa kokoisen kohdan päteä?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Sä olet se joka täällä postailee ammu aivos pellolle-giffejä toisille, joten suhtaudun noihin sun itkuihisi vähäisellä toleranssilla. Sitä niittää mitä kylvää. Jos ahdistus vielä kasvaa niin tiedät mitä tehdä.

Tragikoomisen sivujuonteena mainittakoon vielä se, että sulla on aina ollut korostettu taipumus tehdä mielenterveysongelmadiagnooseja muista. No, kai sitä kokemuksen kautta oppii.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jos itsetuhoiset ajatukset ovat arkipäivää, niiden suhteellinen painoarvo putoaa aika pieneksi, ja monissa tapauksissa ne muuttuvat jopa toiveikkaaksi ovenavauksiksi. Sen sijaan sun kyky tulkita asiaa kliinisesti ilman minkäänlaista tilannetajua, saa mulle aikaiseksi lähinnä surullisia fiiliksiä sun, ei itseni puolesta.

Mä olen koska tahansa mieluummin vaikka sitten paniikkihäiriöinen, kuin niillä rajamailla, että voiko ihmistä sanoa jo sieluttomaksi vai ainoastaan hyvin pienisieluiseksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Joo, sulla on suuri sielu, empatiaa ja olet kaikin muinkin puolin hieno mies tehdessäsi mielenterveysongelmanettidiagnooseja ja postatessasi ammu ittes-giffejä. Sun nettipersoonan mulkkujen rivien välistä näkyy hyvä ihminen. Täysin toisin kuin minä, joka näistä muistuttaessani olen sieluton paskiainen.

Mustanaamio on kova koville.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jos se sua yhtään lohduttaa, niin kyllä mä niitä diagnooseja olen tän palstan henkilöistä varmasti etsinyt enemmän itsestäni, kuin muista yhteensä. Siihen, missä kohtaa sä et ymmärrä suhteellisuudentajun tarkoitusta, tuskin voinen auttaa. Ja ei, kyse ei siinä yhteydessä ole mistään marttyrismista.

Mutta kun nyt kerran tulit tänne häviäjien empatiakerhoon, niin kerro elco vaikka vähän rakkaudesta. Miltäs se elco tuntuu olla rakastunut?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Kumma juttu, että meistä kahdesta minä olen parisuhteessa siis ihan irl ja ollut kohta jo yhdeksän vuotta. Luulisi, että munaajan nettisielumittarin lukemalla tulos olisi just päinvastoin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Entistäkin suuremmalla syyllä: osaat varmaan kertoa rakkaudesta tunteena jotain? Vai oisko sulla kenties joitain muita suuria tunteita, mistä avautuisit mieluummin? Vaikka jotain vihan tai kateuden ulkopuolelta? Semmosia, junous, positiivisia ja ulospäinsuuntautuvia juttuja?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Kateuden? Lollasin.

Miten sä olet niin vaikea ihminen (tosielämässäkin), ettet pysty kestävään ja tasapainoiseen parisuhteeseen?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huokaus.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

*popKORNIA*
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:*popKORNIA*
En mä oikein jaksa tästä mitenkään positiivisesti innostua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
KKK kirjoitti:*popKORNIA*
En mä oikein jaksa tästä mitenkään positiivisesti innostua.
Mä odotan hevosvoimilla nokittelua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei vielä wow-efektiä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kaikesta päätellen suuria tunteita ei ilmeisesti ole luvassa. Asiasta yllättyneet ilmoittautukoon alle.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

MrM kirjoitti:Emmä. Viime vuonna pärjäsin vähän pidemmälle kevääseen kuin tänä vuonna. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin viimeksi aika ylimalkaisesti ja todettiin vaan että jonota psykoterapiaan, ja jos ne siellä on sitten sitä mieltä että kaipaat jotain lääkinnällistä apuakin, niin katsotaan sitä sitten uudelleen. No, en jonotellut.
No mikses jonotellut? Minusta ainakin aina parempi rouhia myös oireiden taustoja kuin vain lääkitä niitä. Kestävämpi apu. Ei toki poissulje sitä, etteikö (pelkistä) lääkkeistäkin hyötyä voisi olla.

Monasti nuo ainakin julkisen terveydenhuoltopalvelut toimii vähän siihen malliin, että saa useamman kerran aikaa varailla ennen kuin alkaa pikku hiljaa tapahtua. Ja vastaanottoajat on useimmiten jotain vartin mittasia, joten ei siinä syntyjä syviä yhdellä käynnillä luotailla, vaikka lääkärillä haluja olisikin. Systeemin keino karsia joukosta ne jotka paranevat itsestään tjsp. Että uudelleen vaan luukulle.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kottarainen kirjoitti:
MrM kirjoitti:Emmä. Viime vuonna pärjäsin vähän pidemmälle kevääseen kuin tänä vuonna. Lääkärissä asiaan suhtauduttiin viimeksi aika ylimalkaisesti ja todettiin vaan että jonota psykoterapiaan, ja jos ne siellä on sitten sitä mieltä että kaipaat jotain lääkinnällistä apuakin, niin katsotaan sitä sitten uudelleen. No, en jonotellut.
No mikses jonotellut? Minusta ainakin aina parempi rouhia myös oireiden taustoja kuin vain lääkitä niitä.
Koska olin sitä juuri kokeillut yksityisellä puolella ja hyöty siitä oli 0, ja myös psykoterapeutti oli sitä mieltä ettei se oikein tällä hetkellä ole ratkaisu ongelmaani, koska vika ei suoranaisesti ole päässäni, vaan itsestäni riippumattomista vittumaisista asioista elämässäni, jotka vetäisi kenet tahansa jouselle kunnes tilanteen saa ratkaistua. Jos mä tarviin johonkin akuuttiin unettomuuteen tai ahdistuskohtauksiin apua nyt, niin ei niistä 3 kuukauden päästä olevista käynneistä ja niistä ehkä seuraavista mahdollisista lääkesuosituksista ole siinä vaiheessa enää yhtään mitään iloa. Täysin järjetöntä laittaa sellaisen takia itseään minkäänlaiseen jonoon. Mieluummin haen sitten lääkkeeni kadulta, kun lääkäristä niitä ei saa. Ainoa keino kai saada minkäänlaista konkreettista apua Suomessa nykyään on lupaamalla tehdä itsari heti kun on ensin tullut stevareiden ulosheittämäksi. Ei oikein pysty alentua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin