Iltapalana (ja taisi tulla aamupala samalla) aluksi sillikaviaaria halonhakkaja-leivällä ja sen jälkeen muutama pala Sushi nigiri Sake:a.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Piti tehä kalakeittoa mutta kalaliemikuutiot on loppu ja maitoakin vaan sen verran et aamukahviin riittää Ei kalasoppaa ilman maitoa tai kermaa voi tehä.
Mut jauhelihakeittoo sitte, siihen löytyy kaikki ainekset ja sitä tulee taas hirveä satsi....
Jotain hässäkkää tofusta, kvinoasta ja kasviksista. Lopullinen resepti muotoutunee kohta keittiössä...
Edit: huijasin, laitoinkin fetaa enkä tofua. Pinaattia, rucolaa ja romainea, avocadoa ja kvinoan sekaan kirsikkatomaatteja, paistettuja herkkusieniä ja aamulla siivilään jäänyttä "tomaattipyrettä". Pinnalle limemehua, loraus kylmäpuristettua rypsäriä ja muutama cashew.
Viimeksi muokannut Vesper, 10.04.2010 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauantaisten pikkujoulujen jämiä:
-karjalanpiirakoita
-munavoita
-sillikaviaaria
-puuroa ja rusinasoppaa
-joulutortuja.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tomaatti-juusto delikatessjuttuja, paistettua tofua, paahdettuja maapähkinöitä, Romaine-salaattia, rucolaa, varsiselleriä, verigreippiä, kermaviiliä ja salsaa ja luomuomppumehua voi nam Ja pari ruispalaa jogurttimargariinillä jos mahtuu. Let us see.
-
Rauno Räsänen:
Aika vähiin on taas päässyt, mutta katsotaan mitä riisistä, spagethista, halapenjoista, omenoista ja happamasta maidosta sekä näkkileivästä saa aikaan.