Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Aava kirjoitti:edit: sillä olikin ruskeat silmät eikä siniset. Pisteet ropisee heti huomattavasti alhaisemmiksi.
Mulla on muuten siniset silmät (toistaiseksi). Ja kylpyamme.
Ja hyyyvin pitkä nenä.
Törkeää ulkonäön arvostelua. Ja sitten vielä ihmetellään miksi minulla ei ole kasvokuviani täällä. Maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta. Paitsi jos Aava tulee kylpemään kanssani.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti: Mulla on muuten siniset silmät (toistaiseksi). Ja kylpyamme.
Ja hyyyvin pitkä nenä.
Törkeää ulkonäön arvostelua. Ja sitten vielä ihmetellään miksi minulla ei ole kasvokuviani täällä. Maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta. Paitsi jos Aava tulee kylpemään kanssani.
Ei tuo ollut arvostelua, katsoin vain aiheelliseksi varoittaa Aavaa ritarillisesti, että jos hän tulee kylpemään kanssasi, käytössä on joku kiireessä Etolasta hankittu vauvojen kylpyvanna tai parhaimmassa tapauksessa kahluuallas.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ja hyyyvin pitkä nenä.
Törkeää ulkonäön arvostelua. Ja sitten vielä ihmetellään miksi minulla ei ole kasvokuviani täällä. Maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta. Paitsi jos Aava tulee kylpemään kanssani.
Ei tuo ollut arvostelua, katsoin vain aiheelliseksi varoittaa Aavaa ritarillisesti, että jos hän tulee kylpemään kanssasi, käytössä on joku kiireessä Etolasta hankittu vauvojen kylpyvanna tai parhaimmassa tapauksessa kahluuallas.
Se on bioenergiaa hyödyntyvää poreamme.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti: Törkeää ulkonäön arvostelua. Ja sitten vielä ihmetellään miksi minulla ei ole kasvokuviani täällä. Maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta. Paitsi jos Aava tulee kylpemään kanssani.
Ei tuo ollut arvostelua, katsoin vain aiheelliseksi varoittaa Aavaa ritarillisesti, että jos hän tulee kylpemään kanssasi, käytössä on joku kiireessä Etolasta hankittu vauvojen kylpyvanna tai parhaimmassa tapauksessa kahluuallas.
Se on bioenergiaa hyödyntyvää poreamme.
Siinä tapauksessa täytynee suositella Aavalle myös pyykkipojan mukaan ottamista.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Siinä tapauksessa täytynee suositella Aavalle myös pyykkipojan mukaan ottamista.
Onko se kokkipojan velipoika?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä luulen kyllä että se on ninnin broidi.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Siinä tapauksessa täytynee suositella Aavalle myös pyykkipojan mukaan ottamista.
Onko se kokkipojan velipoika?
Meinasin väittää ilkeäksi velipuoleksi, kunnes muistin, että kokkipoikaakin pidetään ilkeänä. Nyt olen vähän kahden vaiheilla, pitäisi vissiin suorittaa jonkinasteista sukututkimusta normaalin stalkkaamisen ohessa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Mä luulen kyllä että se on ninnin broidi.
Kas kun ei tuleva lapsi.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

prosessi kirjoitti:Siinä tapauksessa täytynee suositella Aavalle myös pyykkipojan mukaan ottamista.
Huima on mun wingman, ei joku pyykkipoika.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Siinä tapauksessa täytynee suositella Aavalle myös pyykkipojan mukaan ottamista.
Huima on mun wigwam, ei joku pyykkipoika.
Titteli kai se on tuokin oppi-isälle, vai miten se menikään?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti:
Kuva
Johan on homo paita ja kaulakoru Ridgellä tuossa kuvassa.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tix kirjoitti:
No, tasa-arvoistetaan tilanne. Tässä on kuva Kitinän insinöörimiitistä.
:lol: :rofl: :lol: :rofl: :lol: :rofl:
Millä sanalla piti googlata, että tuo ponnahti esiin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Nyt mä alan ymmärtämään miksi mies käskee pesemään kakkulani kun kehun sitä muailman komeimmax miehex.
Nauru-kusikakkatulipöksyyn-huuto! Ja sitä ennen hörähdin geetzun lohkaisulle.

Tämä oli ensimmäinen kerta Kitinän, ei, maailmankaikkeuden, aikana kun olen nauranut jonkun toisen kitinäläisen jutulle. Johtuu varmaankin alhaisesta BMI:stänne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Eihän se mitään googlannu, omista arkistoista, sano.

Ihmettelen vaan että miks Tix on ollut ko. miitissä kuvaamassa??
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:Millä sanalla piti googlata, että tuo ponnahti esiin?
"Engineer hunks party hard"
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No niin pojat ja tytöt, rauhoitutaanpas nyt. Alkaa mennä melkein yhtä irvokkaaksi kuin tuo toinen keskustelu. Ei kiitos enää tuollaista ala-arvoista selän takana muista pahaa puhumista vaikka kuinka olisi kaunoja tai huonoja viboja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aava kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: On sulla ihan söpö nenäkin.

Oho. Niinkö?
No, kiitos.
On on, tosi söpö. Ja todella nätit silmätkin. Enkä mä pystyisi mitään pahaa sanomaan sun huulista enkä poskipäistäkään, leuastasi puhumattakaan, vaikka miten yrittäisin. Sun naamasi on ikäänkuin...todella kauniin tasapainoinen. Tasapainoinen sun henkevyytesi, tiedonjanosi ja ihanan ironiantajusi kanssa!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyörän kanssa nysvääminen on saatanasta. Mua huvittaa vain polkeminen, ei turha säätö; pätee kaikkeen.

Sauna taasen oli ihan vitun jees, jaksan hehkuttaa siitä, kuten pyörästäni, taas kerran. Hiki pintaan ja pesuveden mukana pois, keho kuivaksi penthouse-parvekkeella auringon viime säteiden osuessa alhaalla siintävän meren pintaan (en mä tiedä paistoiko se edes, mitä vitun väliä) ja mahdollisesti naapurien katseiden osuessa kolmen viikon sairastelun ja syöpöttelyjuopottelun turvottamaan kehooni. Mikä voisi olla hienompaa ja aiheellisempaa mainita paskanjauhantaketjussa?

Kaninruokaa naamaan ja leffa pyörimään. En ole vieläkään asentanut reilu viikko sitten saamaani tikipoksia, kohta mennyt pari kuukautta ilman tölsyä. Tähän on tottunut yllättävät kivuttomasti, en ole kaivannut koko toosaa kuin muutamaan otteeseen krapulapäissäni. Tämä pätee vain televisioon.

EDIT: Heheh. Tämän piti mennä viikonpäiviin. Olkoon nyt sitten saatana siinä. I don't give a fuck. Tämä pätee vain tähän. *pätee*
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

Herra Manala kirjoitti: ...

Öööö... häh?
Siis.... äh, en oo yhtään tottunu tämmöseen määrään huomiota. Ei hitto. No... kiitos nyt taas kauhiasti. Ei oikein osaa muuta sanoa. Kyllähän tuommone palaute hiljentää :oops:

Mutta se pitää kysyä, että siis analysoiko miehet tosiaan tuossa määrin naisen kasvoja? Siis vielä tollei oikein eritellen posket, silmät, huulet, leuka...?? Tai ainakin mun kohdalla varsin harvoin mies on vaivautunut sen palautteeksi muotoilemaan. Yllättynyt.

P.s. ja mistä sää löysit mun poskipäät? Mullahan on aika pyöreät kasvot.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oisko pojat nyt tullut aika hellittää?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:Oisko pojat nyt tullut aika hellittää?
Toinen samaa mieltä 0/
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jåå.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oisko pojat nyt tullut aika hellittää?
Toinen samaa mieltä 0/
Paljon kateellisia naisia huomattu!

No ei vaineskaan. Pojat viittaa tässä ilmeisesti kokkipoikiin, koska muut ovat jo lopettaneet.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hyvä pojat. *ojentaa tikkarit*
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

SikaMika kirjoitti:Pyörän kanssa nysvääminen on saatanasta. Mua huvittaa vain polkeminen, ei turha säätö; pätee kaikkeen.
...
EDIT: Heheh. Tämän piti mennä viikonpäiviin.
Mä aattelin lukiessani, että ihan hyvä vertauskuva ja asialliset perustelut tähän topiciin. =D
Viimeksi muokannut Lapitii, 21.04.2008 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin