Stinky kirjoitti:Kiitos vastauksistanne. Mä en kyllä ajatellut tot paastoomista kilojen pudotuksen kannalta vaan justiinsa sen puhdistumisen ja energisyyden takia. Noin niinku ylimääräset paskat vaan pois kropasta ja jos jaksais paremmin.
Jätä safkasta pois vaikka pariks viikoks gluteeni, perunat, sokeri ja maitotuotteet, samoin kofeiini, makeutusaineet ja hiilihapotetut juomat. Taatusti olo paranee. Jos tarttet vinkkejä noiden korvaamiseen, täältä pesee.
^Mielelläni kiitos. Noi muut melkein on "helppo" jättää pois mutta että kahvi ja kahvimaito? Siihen mä en ehkä pysty
Ja tiiän et kun rupee tutkimaan enemmän noita ruoka-aineita sun muita niin varmasti sit sun vinkit ois enemmänki kun tervetulleita.
Mä oon vaan niin kyllästyny tähän velttoutteen (joo joo, käyn salilla ja lenkillä 2-4 kertaa viikossa) mut silti on turvonnut ja saamaton olo. Jotain tarvii siis tehdä.
Paastoamiseen liittyy aina jotain weird uskonnollisia paskajuttuja..
Vaikka nykyaikana "henkistyminen" on päivän sana niin aina siitä joku rahat loppujen lopuksi kerää, samoin kuin monista muistakin ravitsemusjutuista..
Suurin osa isoista ruokakaupoistakin on auki, mutta saattavat olla auki esim. klo 8-15, ennen suuria ruuhkia.
Alkot on auki, paitsi ne, jotka ovat samassa tilassa ison kaupan kanssa.
Esim. Jos Ruoholahden/Viikin/Itiksen citymarket/prisma (näin helsingissä siis..) on auki, ovat myös Alkot. Jos taas kaupat on kiinni, niin Alkot myöskin.. johtunee siis siitä, ettei kauppojen sisäänkäyntejä/kassoja jne. saa blokattua millään väliseinällä. Ilman vartijoitahan siellä hyppis joka toinen "ostoksilla".
Näin siis tieto Alkon työntekijältä
The great club outshines the individual, always and forever.
Vesper kirjoitti:
Jätä safkasta pois vaikka pariks viikoks gluteeni, perunat, sokeri ja maitotuotteet, samoin kofeiini, makeutusaineet ja hiilihapotetut juomat.
Mitä niinq jää jäljelle? Vitamiinit ja hivenaineet?
elco kirjoitti:Mitä niinq jää jäljelle? Vitamiinit ja hivenaineet?
No vaikka mitä. Just söin kanavokkia ja kvinoaa. Päivällä ravintolassa maissikanaa ja kasviksia&salaattia. Aamulla vedin gluteenitonta mysliä soijamaidolla.
Mutta oli mulla kysymyskin, lähinnä palstan lääkäreille:
Pitääkö hakea antibiootit, jos n. viikon kestäneen flunssan jälkeen alkaa ilmeisesti otsa- ja/tai poskiontelot tyhjentyä ihan reippaasti verensekaisella möhnällä? Vai meneekö niistämällä ohi?
Vaikka Maria vetää aika hyvin vieraidensa kanssa samalla linjalla, mun mielestä sillä on selkeästi joku agenda; ihan varmasti vittuilee vierailleen kutsuessaan heidät ohjelmaan. Esim. Matti Nykänen, eipä tuolla taunolla ole paljoa annettavaa haastateltavana, Maria sai siitä hyvän kohteen "muka" hauskasti kettuilulle.
The great club outshines the individual, always and forever.