Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:Hän ei siis ole tarttunut noihin tarjoamiini juttuihin, että ehkä hän sitten ei kaipaa niin tosisaan sitä omaa tilaa.
Tarkoitan, että näyttäisi että koetat aktiivisesti kokeilla jotakin tilanteen korjaamiseksi ja toinen suhtautuu passiivisesti siihen.

Se on jotakuinkin turhauttavinta mitä on.
Came here for school, graduated to the high life
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Tarkoitan, että näyttäisi että koetat aktiivisesti kokeilla jotakin tilanteen korjaamiseksi ja toinen suhtautuu passiivisesti siihen.

Se on jotakuinkin turhauttavinta mitä on.
Turhautuminen on osittain samanlaista kuin exän kanssa alkoholin kanssa.. ja voi itku.. passiivinen.. jopa välinpitämätön.. voi vittu.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:Turhautuminen on osittain samanlaista kuin exän kanssa alkoholin kanssa.. ja voi itku.. passiivinen.. jopa välinpitämätön.. voi vittu.
Kuten sanoin, olen törmännyt useastikin elämässäni puupäihin jotka kyllä sitten suhteen päätyttyä ilmoittavat halukkuutensa vaikka mihin (edesmennyttä) suhdetta elvyttäviin toimiin.

Ennen sitä ei mitään. Toivotaan toisenlaista lopputulosta siellä. Sen perusteella mitä olet kertonut on ainakin oma yrityksesi oikeanlaista.
Came here for school, graduated to the high life
milli

exPertti kirjoitti: Kuten sanoin, olen törmännyt useastikin elämässäni puupäihin jotka kyllä sitten suhteen päätyttyä ilmoittavat halukkuutensa vaikka mihin (edesmennyttä) suhdetta elvyttäviin toimiin.

Ennen sitä ei mitään. Toivotaan toisenlaista lopputulosta siellä. Sen perusteella mitä olet kertonut on ainakin oma yrityksesi oikeanlaista.
Juh, täytyy toivoa, että yritys tuottaa tulosta.
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Kuten sanoin, olen törmännyt useastikin elämässäni puupäihin jotka kyllä sitten suhteen päätyttyä ilmoittavat halukkuutensa vaikka mihin (edesmennyttä) suhdetta elvyttäviin toimiin.

Juh, täytyy toivoa, että yritys tuottaa tulosta.
Luin tätä ketjua läpi ja mitä olit kirjoittanut suhteestasi ja poikaystävästäsi niin tuntuu kyllä, että poikaystävääsi pitäisi herätellä todella kovasti kaiken suhteen. Jos hemmo istuu päivät pitkät päätteellä ja sinä annat vielä rutkasti hänelle omaa aikaa jatilaa niin jotenkin sylttytehtaan jäljet johtavat tuohon hemmoon. Hemmolla ei voi olla syy netissä asumiseen, oman tietotaidon kohentaminen. Hän pakenee jotain, mutta mitä? Yrittää tän varjolla tavallaan laistaa parisuhteen vaatimista yhteistä normaaleista toiminnoista jne. Jokuhan kirjoitti edellä, että onko hän todella kiinnostunut sinusta aidosti vai pitääkö hän sua tavallaan vain ystävänä, jonka kanssa voi asua saman katon alla. Kannattaa todella otta kissa myös pöydälle tämänkin takia. Mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu hyvä seksielämä ja miellään vielä himokas seksielämä. Toista pitää himoita ja haluta. Jos nämä ovat kadonneet niin heikoilla jäillä ollaan.
Parisuhdehan on antamista ja saamista joka osa-alueella.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
milli

martza kirjoitti:Luin tätä ketjua läpi ja mitä olit kirjoittanut suhteestasi ja poikaystävästäsi niin tuntuu kyllä, että poikaystävääsi pitäisi herätellä todella kovasti kaiken suhteen. Jos hemmo istuu päivät pitkät päätteellä ja sinä annat vielä rutkasti hänelle omaa aikaa jatilaa niin jotenkin sylttytehtaan jäljet johtavat tuohon hemmoon. Hemmolla ei voi olla syy netissä asumiseen, oman tietotaidon kohentaminen. Hän pakenee jotain, mutta mitä? Yrittää tän varjolla tavallaan laistaa parisuhteen vaatimista yhteistä normaaleista toiminnoista jne. Jokuhan kirjoitti edellä, että onko hän todella kiinnostunut sinusta aidosti vai pitääkö hän sua tavallaan vain ystävänä, jonka kanssa voi asua saman katon alla. Kannattaa todella otta kissa myös pöydälle tämänkin takia. Mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu hyvä seksielämä ja miellään vielä himokas seksielämä. Toista pitää himoita ja haluta. Jos nämä ovat kadonneet niin heikoilla jäillä ollaan.
saanko mä lainata ^ illalla?
martza
Kitisijä

milli kirjoitti:
martza kirjoitti:Luin tätä ketjua läpi ja mitä olit kirjoittanut suhteestasi ja poikaystävästäsi niin tuntuu kyllä, että poikaystävääsi pitäisi herätellä todella kovasti kaiken suhteen. Jos hemmo istuu päivät pitkät päätteellä ja sinä annat vielä rutkasti hänelle omaa aikaa jatilaa niin jotenkin sylttytehtaan jäljet johtavat tuohon hemmoon. Hemmolla ei voi olla syy netissä asumiseen, oman tietotaidon kohentaminen. Hän pakenee jotain, mutta mitä? Yrittää tän varjolla tavallaan laistaa parisuhteen vaatimista yhteistä normaaleista toiminnoista jne. Jokuhan kirjoitti edellä, että onko hän todella kiinnostunut sinusta aidosti vai pitääkö hän sua tavallaan vain ystävänä, jonka kanssa voi asua saman katon alla. Kannattaa todella otta kissa myös pöydälle tämänkin takia. Mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu hyvä seksielämä ja miellään vielä himokas seksielämä. Toista pitää himoita ja haluta. Jos nämä ovat kadonneet niin heikoilla jäillä ollaan.
saanko mä lainata ^ illalla?
Totta kai.
Toivottavasti tällaiset vanhat fraasit ja itsestään selvyydet pitäisi olla hänellä jo tiedossa, mutta jos hän haluaa elää ns. omaa elämäänsä ja pitää sinua vain pelkkänä asumisystävänä niin sinun pitää tehdä silloin ratkaisut.
martza
Kitisijä

Lapitii kirjoitti järkeä.

Olen itsekkin silloin tällöin pari kolme kertaa kuussa netissä ja pelaan silloin American Armyä. Hetkessä voi mennä 5, 6 tuntia ihan huomaamatta ja en edes ole huomannut, että vaimo on käynyt sanomassa mulle hyvää yötä. Vasta aamulla on ilmoittanut, että et todella tainut huomata häntä ollenkaa hänen nukkumaan mennessä.

Netti vie mukanaan totaalisesti ja se todellinen elävä elämä jää taustalle. Tämän takia itse olen rajoittanut esim AA:n pelaamisen max. kolme kertaa kuussa. Eri asia on kuitenkin, jos Add Hoccina haen jotain tietoa netistä, enkä jää sinne sen jälkeen hengailemaan. Tämähän on ns. normaalia netin käyttöä

Samoin ehkä voisi sanoa liiallisesta TV: katselusta. Se taasen passivoittaa ruumiin niin kohmeloiseksi, että siitä itsensä saamiseksi himokkaseen olotilaan ja toisen himoitsemiseen, on silloin todella tuskan takana.
milli

martza kirjoitti:Totta kai.
Toivottavasti tällaiset vanhat fraasit ja itsestään selvyydet pitäisi olla hänellä jo tiedossa, mutta jos hän haluaa elää ns. omaa elämäänsä ja pitää sinua vain pelkkänä asumisystävänä niin sinun pitää tehdä silloin ratkaisut.
Hmm.. niin.. mä en suostu kyllä uskomaan, että olisi pelkkä kämppis, sillä.. noooh, jotenkin se ei vain .. hmm.. uskoisin sen verran tuntevani kuitenkin avokkia, että pystyn luottamaan häneen 100 % tuossa asiassa, ettei hän olisi kenenkään kanssa vain siitä yhdessäolemisen riemusta. Mutta jokin tuossa kuitenkin on.. mä en vain keksi mitä. Ehkä se terapeutti on se juttu mihin on tässäkin tilanteessa turvauduttava. Jotta mä ymmärtäisin paremmin miksi toinen on tuollainen, ja avokki ymmärtäisi miksi tämä tilanne on minulle niin vaikea. Ehkä siihen on sitten saatava kolmas osapuoli, jotta se ei ole vain minä, joka olen yksin ajatusteni kanssa.. vaan jotta sitten joku saa avokin reagoimaan/vastaamaan jotenkin miettimään syvällisemmin sitä mitä minä olen juuri sanonut.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^Oletko sä milli ajatellut mitä seksi sulle merkitsee? Mulla on muistikuva että käyt terapiassa liittyen johonkin lapsuusajan juttuihin, voiko näillä asioilla olla yhteys?
Meillä naisilla kun on paha tapa mitata sitä rakkauden ja haluamisen määrää aktikertojen määrällä.
Work like a captain, play like a pirate.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

martza kirjoitti:Lapitii kirjoitti järkeä.
Palautetaan nyt sit teksti kun tuli kommenttikin, poistin jo turhana avautumisena.

Uaaah, mulla oli yks nettiriippuvainen, se oli tosi persiistä se. Aluks käsiteltiin asiaa pokeririippuvuutena, sit kun siihen saatiin jonninlaiset järjelliset säännöt, riippuvuus siirty ylipäätään nettiin. Ihan mihin vaan siellä.
Aivan perkeleen vaikeeta hoitaa tollasta ongelmaa, kun kyse ei oo ihan selkeesti haitallisesta riippuvuuden aiheuttajasta (kuten esim. viina), vaan siinä on paljon hyviäkin puolia. Että milläs siinä rajotat tai edes osotat ko. toiminnan haitallisuutta, kun toinen harrastaa sinänsä ihan kivaa harrastusta, jutskailee samalla "kavereidensa" kans ja tienaakin siinä sivussa mukavasti. Eihän tollasessa sinänsä mitään vikaa/pahaa oo, ja tietty sen haluaa toiselle suoda eikä mitenkään rajottaa toista tekemästä sitä mistä kokee saavansa mielihyvää (+ tässä tapauksessa sitä rahaakin). Mut kun se raja pitäis olla jossain...
Sit kun ko. tyyppi itekin tajus toimintansa haitallisuuden, oli se netistä erossa oleminenkin niiiin tuskaa. Kyllähän sen huomaa ku toinen on ihan pistoksissa ja kelaa koko ajan jotai pelistrategioita tai vaik mitä jossai facebookissa tapahtuu. Eipä se sillon henkisesti paljoo läsnä oo. Uaah uaah. On niin vaikee edes hahmottaa, kuinka valtavasti nettiriippuvuus vaikuttaa live-elämään ja suhteeseen. Kyllä se meilläkin sitten aiheutti tosi paljon etäisyyttä ja sitä myötä myös seksin suhteen vastaavaa ongelmaa kuin Millillä. Jumalavit että oli ärsyä kilpailla tietsikan kanssa huomiosta ja jäädä vähän turhan monesti kakkoseks. Tai sit jäädä seksin jälkeen yksin sänkyyn kölliin, ku toinen oli viivana rakkaan läppärinsä ääressä. =P Ou ziisös fak, alkaa keittään ku ees muistelee. Btw itse aiheeseen, eli seksin puutteeseen, toki väsy oli myös meillä yleinen selitys. No oishan se aika ihme ollukin jos ei ois väsyttäny, ku netti valvotti yökaudet. =P
Tästä lähtien jos moisen törmään, se on heippa samontein.

[Lisään vielä, että rakkauden tai intohimon puutetta en nähnyt tuossa suhteessa mitenkään alkuperäisenä ongelmana vaan nimenomaan seurauksena. (Nää on kyl vaikeita, plaah. =P)]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Vesper kirjoitti:^Oletko sä milli ajatellut mitä seksi sulle merkitsee? Mulla on muistikuva että käyt terapiassa liittyen johonkin lapsuusajan juttuihin, voiko näillä asioilla olla yhteys?
Meillä naisilla kun on paha tapa mitata sitä rakkauden ja haluamisen määrää aktikertojen määrällä.
Lapsuus, nuoruus ja sitten myöhemmin toi suhde exän kanssa.. kaikkiin vaikuttaa.. ja sitten noi syömisongelmat.
Niin.. mä mietin kyllä just aikaisemmin tuota asiaa, mutta.. mulle seksi on vain ehkä tapa ilmaista itseä, pitää hauskaa ja osoittaa sitä rakkautta. Ja minulla on myös erittäin voimakas vietti, honry 24/7 ja silleen :P
Varmasti kaikkia naisia harmittaisi huomattavasti haluttomampi mies. Mutta joo, onko se sitten epänormaalis , etteikö jotenkin heijastaisi omaa viehättävyyttään sillä haluaako toinen jatkuvasti vai ei? Siis tietenkin se vaikuttaa siihen.
Koen kyllä olevani rakastettu, mutta himoittu tai haluttava.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Tiedän tuntee, itsekin pihtarin kanssa samassa taloudessa asuneena. Ja olipa yksi toinenkin, mutta se selkeesti ei vaan himoinnut mua tarpeeks, vaikka muuta paskaa valehtelikin...
Work like a captain, play like a pirate.
martza
Kitisijä

Kyllä tämä nykyajan teknillistynyt yhteiskunta netteineen, kännyköineen jne. on tuonut myös niin paljon huonoja lieveilmiötä. Totta kai hyötyjä on myös paljon, mutta ..

Jos vertaan omaa nuoruuttani, kun ei ollut nettiä eikä kännyköitä niin silloin oli etsittävä ja hakeuduttava fyysisesti sellaisiin paikkoihin, joissa on muita ihmisiä ja se oli sitä todellista elävää elämää. Ei voinut verhoutua nettiin nimimerkkien taakse tai jäädä kotiin surffailemaan nettiin tai soittelemaan/tekstailemaan kännykköillä kavereilleen, johonkin omaan tilaan, jossa ei tarvinnut olla fyysisesti kosketuksissa muiden kanssa.

Luulen, että parisuhteissa olleet ongelmat tulivat silloin ihan muista aiheista.

Jotenkin tuntuu siltä, että nykyajan ihmistlä jää puuttumaan tuo fyysinen läsnäolo toistensa kanssa ja ehkä tätä kautta parisuhteissakin, parit saattavat etääntyä toisistaan ja todellinen fyysinen yhdessäoleminen kuihtuu. On helpompi pitää yhteyttä netin tai kännykän kautta yhteyttä kavereihin ja oma puolisko unohtuu silloin.

Tää on vain mun mielipde.
milli

Mutta joo, tunnen itseni kyllä välillä kiittämättömäksi sen takia, että viitsin kitistä niinkin tavallaan mitättömästä asiasta kuin seksistä. Luottamus on kunnossa, toinen tekee melkein mitä vain, ilman kuitenkaan olematta mikään selkärangaton vässykkä. Väittää rakastanvansa minua juuri tällaisena kuin olen, väittää myös pitävän kropastani (näitä juuri on kauhean vaikea sisäistää välillä). Arvot ovat kunnossa, haluamme samoja asioita itsellemme ja toisillemme, olemme molemmat perheihmisiä.. alkuunsa luulin meidän molempien olevan sporttisia jne (nyt avokki urheilee ehkä kerran viikossa).. Mutta siis.. asiat kunnossa, luottamus, kunnioiutus ja rehellisyys, all that bullshit.. mutta sitten yksi tuollainen asia kuin seksi meinaa romuttaa kaiken.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:Mutta joo, tunnen itseni kyllä välillä kiittämättömäksi sen takia, että viitsin kitistä niinkin tavallaan mitättömästä asiasta kuin seksistä. Luottamus on kunnossa, toinen tekee melkein mitä vain, ilman kuitenkaan olematta mikään selkärangaton vässykkä. Väittää rakastanvansa minua juuri tällaisena kuin olen, väittää myös pitävän kropastani (näitä juuri on kauhean vaikea sisäistää välillä). Arvot ovat kunnossa, haluamme samoja asioita itsellemme ja toisillemme, olemme molemmat perheihmisiä.. alkuunsa luulin meidän molempien olevan sporttisia jne (nyt avokki urheilee ehkä kerran viikossa).. Mutta siis.. asiat kunnossa, luottamus, kunnioiutus ja rehellisyys, all that bullshit.. mutta sitten yksi tuollainen asia kuin seksi meinaa romuttaa kaiken.
Kai sen seksin voi hoitaa kodin ulkopuolella jos toinen ei siihen niin ole kiinnostunut? Tietenkin jos jatkaa suhdetta niin pitää olla sopimus kaikenlaisesta mustasukkaisuudesta? On hyvin vaikea löytää kahta ihmistä joilla olisi aivan samanlainen "appetite" asioissa? Tietynlainen epikurolaisuus on ihan hyvä juttu seksissä? Eikä ihminen voi olla juuri sellainen kuin toinen haluaa. Esim. minusta seksi pari kolme kertaa viikossa on ihan ok pyörii sitten netissä tai eip. Seksi on kylläkin yksi ihmisen suurimmista tarpeista ei sitä sovi kieltää! Maslovin tarvehierarkian mukaan.
Pyyhin Netikettiin..
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti:Mutta siis.. asiat kunnossa, luottamus, kunnioiutus ja rehellisyys, all that bullshit.. mutta sitten yksi tuollainen asia kuin seksi meinaa romuttaa kaiken.
Seksin voi kyllä liittää siihen kunnioitukseenkin... Meillä ainakin näitä kahta sanaa käytetään samoissa virkkeissä ja puheenvuoroissa. Pertin joku aiempi viesti, jossa rinnasti syömis- ja seksitarpeet parisuhteessa hymyilytti (niin kuin psykenkin suusta kuultuna) mutta faktaahan se on. En nyt muista sanamuotoja.

Kyllä (terveeltä) mieheltä löytyy keinot saada keppi pystyyn haluttomammallakin hetkellään jos ihan oikeasti on tarvetta. Kun nainen sanoo "on tarvetta", sen ihan oikeasti pitäis riittää. Rupes angstittaa kun näitä parisuhteen pelejä mietin tossa siivotessa. Ei suhteen toisella osapuolella _ole oikeutta_ viedä suhteesta seksiä!

Jos nainen haluaa seksiä joka ilta ja miehelle riittää kerran viikkoon, niin kyllä se mies saa luvan tulla vastaan neljästi viikossa. Ihan sama kuka mielessä kunhan toimii niin kuin rakastamansa ihminen pyytää. Vittuun muut mielipiteet. 8)
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

milli kirjoitti:Avokki saa omaa aikaa aina kun haluaa, kannustan häntä näkemään kavereita ja urheilemaan. Olen sanonut, että voimme jopa sopia illoista, jolloin lähden vaikka koiran kanssa evakkoon, jos häntä alkaa yksiössä oleminen ahdistaa...
Teoriani koneen ääreen pakenemisesta koki pienen kolhun. Ajattelin enemmän tilannetta jossa "pakenee" toista omiin oloihinsa toiseen huoneeseen, vaikka sitten koneen ääreen. Yksiössä vaikeampaa, menisi vaikka vessaan MacBook Litensä kanssa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kyllä (terveeltä) mieheltä löytyy keinot saada keppi pystyyn haluttomammallakin hetkellään jos ihan oikeasti on tarvetta.
Kauheaa esineellistämistä!

Protestoin, vastustan ja muuta sellaista höpöhöpöä, ellei joku ota kohta patukkaa suuhun.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

huima kirjoitti:Kauheaa esineellistämistä!
Niin just, sitä rakkaussuhde on. 8)

Miespuolinen kaverini rupes heti länkyttää äskesestä viestistäni ja tuli tarve vielä kirjottaa tämmönen ihan snadi mut merkityksellinen jutska;

Miehillä on joku kumma luulo, että naiselle sen seksin pitäis aina olla jotain upeeta kiihkeetä mieletöntä ja sellaseen ryhtyminen voi ehkä noilla luuloilla tuntua raskaalta (jopa Lipstick Jungle houkuttaa kuulema enemmän). Uutisia: ei sen tarvitse. Emme me idiootteja ole ja osaamme kyllä painella omiin fantasioihimme kesken touhun.

Pelkkä orgasmien tasasuus ja se tieto, että toinen välittää tarpeista ja haluaa tehdä parhaansa, riittää tekemään arjesta niin paljon parempaa. (Lisäys: tässä maassa syötäis saletisti vähemmän masennuslääkkeitä, ainakin ahdistukseen otettuja, jos kybäuutisten jälkeen kaikki sais orkkuvarttinsa.)

Ärsyttää vielä vähän se maccikohta, hitto jos jaksaa tietsikkaa naputella ni todellakin jaksaa yhen pikkuklitoriksen painella. Jos ei nouse. Hitto. Nyt meen kyllä kuorii perunoita (teen sitä kerran puoleen vuoteen mut tänään on hyvä ilta osottaa välittämistä näin). :p
milli

Suvinen kirjoitti:Tsemppiä sinne.
Nyt huomasin tämän.
Siis juu, ymmärrän, että meitä on moneen .. tai no nyt ainakin kahteen junaan. Homma on vain se, että mehän hässimme kuin puput alkuunsa, ja kuvittelin meidän tosiaan olevan samoilla linjoilla seksuaalisesti.
Sillä hetkellä kun hänen tietokoneensa muutti tänne, meidän seksielämämme muuttui.
On hyvin .. hmm.. huijattu olo.. pitäiskö valittaa valmistajalle :P
milli

Niba kirjoitti: Kai sen seksin voi hoitaa kodin ulkopuolella jos toinen ei siihen niin ole kiinnostunut? Tietenkin jos jatkaa suhdetta niin pitää olla sopimus kaikenlaisesta mustasukkaisuudesta? On hyvin vaikea löytää kahta ihmistä joilla olisi aivan samanlainen "appetite" asioissa? Tietynlainen epikurolaisuus on ihan hyvä juttu seksissä? Eikä ihminen voi olla juuri sellainen kuin toinen haluaa. Esim. minusta seksi pari kolme kertaa viikossa on ihan ok pyörii sitten netissä tai eip. Seksi on kylläkin yksi ihmisen suurimmista tarpeista ei sitä sovi kieltää! Maslovin tarvehierarkian mukaan.
Olisikin kolme kertaa viikossa.. viimekerrasta alkaa olla jo viikko, ja siis.. nooh tilanne oli sellainen, ettei siinä oikein ehtinyt messiin.. siitä edellisestä kerrasta.. hmm.. myös ehkä vajaa viikko. Haluan sitä intohimoa. Haluan vittu sitä shampanjaa ja vaahtokylpyjä.. haluan, että toinen osoittaa eleillä, että kaipaa.. haluan, ettei voi pitää näppejään irti. Mä haluan olla haluttu.. mä haluan päästä olemaan oma seksuaalinen itseni. Haluan laittautua toista varten, laittaa itseni kauniiksi.. Nyt tuntuu, että mut on tukahdutettu ja sysätty syrjään.
Ihan tosissain en ole harkinnut vierasta, mutta olen kysynyt, että pitääkö tässä mennä muualle hakemaan kyrpää. Itse voisin ehkä jopa vastaavanlaisessa tilanteessa sallia toisen käyvän vieraissa, jos hän se kokisi tarpeelliseksi... tosin.. enpä ole koskaan vielä sanonut avokille ei.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Luin kaikki teidän tekstit ajatuksella läpi ja koska mä just nyt oon itserakas paskianen niin mä jatkan musta.
Mä olen ollut ehkä 60% se joka ottaa yhteyttä, kehittelee tekemistä jne. On juippi toki ollut aina ihan messissä ja on ollut ilonen kun ollaan nähty. Ollaan juteltu ja pussailtu. Kädestä pidetty kiinni korkeesaaressa, otettu höpöhöpö kuvia meistä käsivaralla jne.
Kuten Milli tossa totes, niin mäkin haluan tuntea olevani haluttu. Sekä seksuaalisessa mielessä että muutenkin. Mä haluan olla toisen mielessä vaikka ei nähtäiskään. Mä haluan flirttiä ja kiusottelua niinkin ettei sen tarvitse johtaa seksiin.
Se tiesi että mä pääsen neljältä duunista, mein piti nähdä tänään, itse ehdotti sitä toissapäivänä. Mä oisin halunnut että se ottaa yhteyttä ja kysyy millon nähään, tuleeko hän hakee mut töistä tai tuleeko mun luo ja et monelt oon kotona. Mä toivoin että alote treffaamiseen ois tullut häneltä. Noup. Ei mitään. Nada. Zip. Zero.
Että tuo kyllä kertoo mulle jo ihan tarpeeksi.
milli

Stinky kirjoitti:Luin kaikki teidän tekstit ajatuksella läpi ja koska mä just nyt oon itserakas paskianen niin mä jatkan musta.
Mä olen ollut ehkä 60% se joka ottaa yhteyttä, kehittelee tekemistä jne. On juippi toki ollut aina ihan messissä ja on ollut ilonen kun ollaan nähty. Ollaan juteltu ja pussailtu. Kädestä pidetty kiinni korkeesaaressa, otettu höpöhöpö kuvia meistä käsivaralla jne.
Kuten Milli tossa totes, niin mäkin haluan tuntea olevani haluttu. Sekä seksuaalisessa mielessä että muutenkin. Mä haluan olla toisen mielessä vaikka ei nähtäiskään. Mä haluan flirttiä ja kiusottelua niinkin ettei sen tarvitse johtaa seksiin.
Se tiesi että mä pääsen neljältä duunista, mein piti nähdä tänään, itse ehdotti sitä toissapäivänä. Mä oisin halunnut että se ottaa yhteyttä ja kysyy millon nähään, tuleeko hän hakee mut töistä tai tuleeko mun luo ja et monelt oon kotona. Mä toivoin että alote treffaamiseen ois tullut häneltä. Noup. Ei mitään. Nada. Zip. Zero.
Että tuo kyllä kertoo mulle jo ihan tarpeeksi.
No voi vässykkä. Uutta matoa koukkuun. zemii!
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti: Uutta matoa koukkuun.
Hih. Ja klo 20.12 kirjotin just ton saman edittinä viikonpäiväketjuun :]
Vastaa Viestiin