Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuinka musta tuntuu, että oli ihan ok olla jossain muualla kaukana. täälläkin näkyy kuumentumista suuntaan jos toiseen.
Ei ne oikeesti kuumentuneet. Koska tappeleminen on bad for you, m'kay?

Mutta eipä kitinällä kunnon tappeluja ole pitkään aikaan ollutkaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:Voi hellanlettas, nyt te tuuttu.
Mitä ihmettä tarkoittaa "nyt te tuuttu"?

Mä ainakin olen itkenyt Tixin julmuudelle puoli tuntia ja säveltänyt sinä aikana yhden leffan ja laulanut nuotilleen.
Viimeksi muokannut bedlam, 22.03.2007 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:

Mä ainakin olen itkenyt puoli tuntia ja säveltänyt sinä aikana yhden leffan ja laulanut nuotilleen.
Nyt se suuttu?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:
Äh, ei jaksa :) Muuten Pupurouvat ja muut ei saa unta kun kaikki ei ookaan kaikesta ihan samaa mieltä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Mylwin kirjoitti: Mutta eipä kitinällä kunnon tappeluja ole pitkään aikaan ollutkaan.
Teleskooppipamppumies vastaan lapinleukumies. Nopeus vastaan massa. Potku vastaan nyrkki.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Siis tuosta paskastako tyypit on jauhaneet pari kuukautta? Siis tätäkö te katsotte?

No haistakaa nyt.
Rouva Pupu

Tix kirjoitti:
Äh, ei jaksa :) Muuten Pupurouvat ja muut ei saa unta kun kaikki ei ookaan kaikesta ihan samaa mieltä.
Pöh! Mä tarkoitin sitä, että ilmeisesti esitykset on ollut pepusta, joten onneksi olin jossain kaukana muualla! Mä mitään yöuniani menetä. Puss <3
Viimeksi muokannut Rouva Pupu, 22.03.2007 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Nyt se suuttu?
Ai niin joo. Mä olen vissiin se hidas sitten, Tix nopea. Massan puolesta en kyllä osaa veikata kumpaakaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 22.03.2007 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

sanctus kirjoitti:Siis tuosta paskastako tyypit on jauhaneet pari kuukautta? Siis tätäkö te katsotte?

No haistakaa nyt.
No niin, eipä nousta muiden yläpuolelle. Vähän asenteessa vielä katsastettavaa, annan punaista.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Ai niin joo. Mä olen vissiin se hidas sitten, Tix nopea. Massan puolesta en kyllä osaa veikata kumpaakaan.
Sä oot lähempänä lapinleukua maantieteellisesti.

Taidan varmuuden vuoksi aloittaa aerobiset kaljanjuontiharjoitukset, jos massa ratkaisee.
bedlam

Serveri käy ylikierroksilla tän ketjun takia, meinasi tökkästä pari kertaa.

No niin, nyt hermosavuille ja jännittämään.
Rouva Pupu

Kuva
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas.

Kohta loppuu taas pelkotilat. Voi vitsi, tää on kauheeta....
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

bedlam kirjoitti:No niin, eipä nousta muiden yläpuolelle. Vähän asenteessa vielä katsastettavaa, annan punaista.
No mutta aikuisten oikeasti: taustabändi soittaa nuotilleen, tulkinta on nollassa, laulajat laulavat pääosin "in tune" ja sovituksilla on syöty biiseistä kaikki mahdollinen. Kaikki tuossa on aivan helvetin tavallista, tylsää ja tasalaatuista.

Ymmärtäisin jos kyse olisi jostain selkeästi eksplisiittisesta, mutta tuon törkyn diggailu on kyllä itselleni liian vaikea eksploitaation alalaji.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

No, kenen ämpäri vuotaa? Itse veikkaan hattaraa.
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 22.03.2007 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tix kirjoitti:Esitän hypoteesin, että seuraavan äänestyksen jälkeen tietää varmuudella jo vähintään seuraavan äänestyksen tuloksen. Meillä on nyt kisassa kaksi samankaltaista samaa sukupuolta olevaa "paria", joilla on samantyyppiset äänestäjäkohderyhmät. Kristiina ja Anna kilpailevat suurelta osin samoista äänistä, samoin kuin pitkätukkapojat. Kohderyhmän äänet menevät "perintönä" putoajalta luultavimmin saman parin toiselle osapuolelle. Seuraavassa äänestyksessä se putoamisvaarassa ollut, joka ei pudonnut, tipahtaa.

Esimerkiksi, jos (kuten todennäköisimpänä pidän) putoamisvaarassa ovat Kristian ja Kristiina, finalistit ovat Ari ja Anna. Jos putoamisvaarassa ovat molemmat tytöt tai molemmat pojat, mitä pidän äärimmäisen epätodennäköisenä, jäljelle jäänyt on varma finalisti, koska seuraavassa äänestyksessä hänen kohderyhmänsä ääniä ei ole jakamassa kukaan. En pidä lainkaan todennäköisenä, että finaalissa olisi kaksi saman kohderyhmän edustajaa.

Edit: lisätään vielä, että jos putoamisvaarassa ovat vaikkapa molemmat tytöt, voi myös melkoisella varmuudella ennustaa että kisan voittaa toinen pojista, ts. se joka menee ko. parista finaaliin. Saman kohderyhmän ehdokkaiden joutuminen putoamisvaaraan mimittäin osoittaisi toisen kohderyhmän volyymin niin paljon suuremmaksi.
Finalistit ovat siis Ari ja Anna. Ens viikolla ei tarvitse jännittää.
Viimeksi muokannut Tix, 22.03.2007 23:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

No HUHHUH
Rouva Pupu

No just just.
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei helvetin kuustoista voi olla totta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Haistakaa kaikki vittu.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Minä ja tuomarit oltais oltu oikeassa. Homon teki!
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 22.03.2007 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei yllättänyt yhtään.
ninnithequeen

Sehän sen päättää mikä levy-yhtiölle sopii. Kride meni sanomaan että hän ei ilman omaa bändiään mee mihinkään, kahtokaahan viimeset Iltikset. Voi herrantähen.
En arvannu että tää NÄIN sovittu oli.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Mulla oli tästä paha aavistus jo pari viikkoa sitten. kristiina tulee takavasemmalta ja voittaa koko kisan. Ekasta finaalista asti on liputettu sen tipahtamista ja tuolla se vaan jököttää. Ja kaikki yhden vandrarenin vetäisyn takia.
Höps se mitään voita. Ens kerralla kaikki pitkätukkaporukan äänet menee Arille ja Anna oli tänään(kin) Kristiinaa edellä omassa kohderyhmässään. Syön hikisen hattuni jos finaalipari ei ole Ari ja Anna.♦
ninnithequeen

Ari voittaisi jo pelkästään fanien äänillä.

Ettekö te jo tajua että ei tää NIIN mee? Anna tai Kristiina voittaa koska Askon pippeliä kutittaa.
Vastaa Viestiin