Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiitokset vinkeistänne. Manalaan yritän saada varauksen. Zetor olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen kokemus japanilaiselle vieraalle, mutta siellä olemme jostain syystä saaneet surkeaa palvelua tai kylmää ruokaa jo muutamaan kertaan, joten jätettäköön väliin.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Manala oli ainakin israelilaiselle tähtivieraalle just nappivalinta.
Poronfile maistui ;)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Manala on aina nappivalinta, varsinkin naisvieraille.

Naismainen kysymys: mulla pullottaa vessan kaappi kaikkia hinnakkaita partavesiä, mutta olen kovin huono ja satunnainen parranajaja, joten partavesiäkin tulee käytettyä melko harvoin ja huonosti itse tarkoitukseen. Ajattelin kuitenkin että moiset vois uudelleenkäyttää jonkinlaisina eau de töiletteinä. Mistähän sais hommattua semmosen täytettävän 50-100ml pumppupullon?

Ajattelin ensin kaataa kaikki yhdessä kukkasuikepulloon, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ehkä olisikaan kaikkein hienostuneinta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Manala on aina nappivalinta, varsinkin naisvieraille.

Naismainen kysymys: mulla pullottaa vessan kaappi kaikkia hinnakkaita partavesiä, mutta olen kovin huono ja satunnainen parranajaja, joten partavesiäkin tulee käytettyä melko harvoin ja huonosti itse tarkoitukseen. Ajattelin kuitenkin että moiset vois uudelleenkäyttää jonkinlaisina eau de töiletteinä. Mistähän sais hommattua semmosen täytettävän 50-100ml pumppupullon?

Ajattelin ensin kaataa kaikki yhdessä kukkasuikepulloon, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ehkä olisikaan kaikkein hienostuneinta.
Pelko pois Rosmarie! Ihan yhtä hienostunutta kuin koko jätkä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Manala on aina nappivalinta, varsinkin naisvieraille.

Naismainen kysymys: mulla pullottaa vessan kaappi kaikkia hinnakkaita partavesiä, mutta olen kovin huono ja satunnainen parranajaja, joten partavesiäkin tulee käytettyä melko harvoin ja huonosti itse tarkoitukseen. Ajattelin kuitenkin että moiset vois uudelleenkäyttää jonkinlaisina eau de töiletteinä. Mistähän sais hommattua semmosen täytettävän 50-100ml pumppupullon?

Ajattelin ensin kaataa kaikki yhdessä kukkasuikepulloon, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ehkä olisikaan kaikkein hienostuneinta.
Mulla ois yks turhake täällä, mihin lähetän?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Mulla ois yks turhake täällä, mihin lähetän?
Kiitos kauniista ajatuksesta, mutta mieluummin ostan kaupasta tms. :-p

En tykkää jäädä 'tuntemattomille' kiitollisuudenvelkaan samalla kuin henkilötiedot menisivät julkiseksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mulla ois yks turhake täällä, mihin lähetän?
Kiitos kauniista ajatuksesta, mutta mieluummin ostan kaupasta tms. :-p

En tykkää jäädä 'tuntemattomille' kiitollisuudenvelkaan samalla kuin henkilötiedot menisivät julkiseksi.
:D No ekaa kertaa mua sanotaan julkiseksi. Mut ymmärrän. Kait. Tota kiitollisuushommaa en tajuu... Me on muuten tavattukin, mutta en oleta että muistat, koska olen pieni, harmaa ja huomaamaton :roll:

No enihau, joissain kaupoissa on tämmöisiä matkakäyttöön tarkoitettuja purkkeja ja purnukoita, nistä vois löytyä. Kokeile vaikka Sokokselta tai Stokkalta. Hairlekiinista joku on kuulema ostanut ja Hairstorestakin saattaa löytyä.

Toinen vaihtoehto on ostaa esim hienoa jalanraikastussuihketta Body Shopista, suihkuttaa sitä jalkaan tarpeeksi ja kun suihkuttelut on loppu, pestä pullo ja täyttää se niillä sun mömmöilläs.

Ja sitte voisit opetella kooklaan
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Munalalle pitäs järkkää tupperwaarikestit selkeesti :P
Kirjoitan tätä alasti
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Ja sitte voisit opetella kooklaan
Voitais varmaan molemmat, kun ei toi oikeen oo sitä mitä haetaan...
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Pitäs olla isäntänä 6 brittiukon polttariseurueelle Helsingissä huhtikuun aikoihin. Löytyykö hotelliksi parempaa vaihtoehtoa kuin Klaus K? Ajattelin laittaa pojat saunomaan ja viedä Shooting Clubille ampumaan. Lämmintä kossua jatkoks tottakai.

Poikain matka jatkuu lauantaina Tallinnaan lautalla, joten keskustalokaatio on paras. Eli mikä hotelli?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Torni?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
Kai Nalo kirjoitti:Pitäs olla isäntänä 6 brittiukon polttariseurueelle Helsingissä huhtikuun aikoihin. Löytyykö hotelliksi parempaa vaihtoehtoa kuin Klaus K? Ajattelin laittaa pojat saunomaan ja viedä Shooting Clubille ampumaan. Lämmintä kossua jatkoks tottakai.

Poikain matka jatkuu lauantaina Tallinnaan lautalla, joten keskustalokaatio on paras. Eli mikä hotelli?
Ettexte voisi yhdistää näitä tapahtumia?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
Mites noi paintball?

http://www.paintballgames.fi/yritystapahtumat.html

En ole koskaan kokeillut, mutta veikkaan, että hauskaa olisi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Pitäs kehitellä joku ilta-aktiviteetti yhden kurssin varrelle, keksikääs hyviä ideoita. Viimeksi oltiin curlaamassa ja keilaus on so last season. Ei mitään liian fyysistä myöskään vaan jotain sopivasti ryhmähenkeä nostattavaa.
Miten olis naurujooga? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Ettexte voisi yhdistää näitä tapahtumia?
Pätsi ei halua mitään fyysistä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Pätsi ei halua mitään fyysistä.
Paitsi sun kanssa tietty!
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tai menkää vaikka sushi-kurssille!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bluntly kirjoitti:^ Torni?
Aivan aivan. Pannaan linkkinä eteenpäin.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Pätsi ei halua mitään fyysistä.
Paitsi sun kanssa tietty!
No tossahan sitä olisi ohjelmaa kerrakseen niin polttariporukalle kuin kurssilaisillekin!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Täytyykin muistuttaa että ottavat kamerat mukaan!
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tyylitajuttomana kysyn teiltä:

haluaisin itselleni farkut, jotka näyttäisivät hyvältä. Normaalisti pidän boot cut- farkuista, mutta kaikki kivat saappaat jäävät ns. piiloon. En ole pillifarkkujen ystävä, koska tuntuu että leveät pohkeeni näyttävät vain typeriltä. En myöskään pidä housuista/farkuista, jotka ovat matalavyötäröisiä (siis normit ok, ei mitän persvakohousuja).

Mistä kaupasta kantsii lähteä etsimään; missä on osaavaa henkilökuntaa mutta ei mitään tuhottoman kallistakaan?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stocka, Sokos, Halonen tmv, joka myy monia eri merkkejä. Ei ehkä kannata mennä mihinkään yhden merkin liikkeeseen suppean valikoiman takia.
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Aleksi 13 tai Halonen.

Lindexin farkut vois olla sulle hyviä ton perusteella mutta se henkilökunta...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Lindexin farkut vois olla sulle hyviä ton perusteella mutta se henkilökunta...
Lindexin farkut on taas niitä yli navan, eli liian korkeita.

Halosta voisin koittaa (ZIP?) ja Aleksi 13:ta vaikka huomenna. Kiitokset!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin