Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: . Tosin, jos se kommunikointi on tätä samaa läppää kuin Kitinässä muiden alfaurosten komppaamana, niin ei ihme, ettei perille mene.

Voisit joskus verrokiksi tarjoilla oman parisuuhteesi tilaa ja sen kommunikoinnin esimerkkejä. Uskon että koko kitinällä olisi huikeasti opittavaa kommunikoinnin Yodalta.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

urpiainen kirjoitti:Erikoista puhetta sieltä ja täältä. Masalle perhesuhteet muodostavat hierarkian, jossa paikasta taistellaan, haastetaan ja torjutaan. Erikoista. Ja Hämis & Manala komppaavat, että vaimon suhteen pitää säilyttää auktoriteetti (kirjoittaako PetriFB tyyppien tunnuksilla)? Erikoista.
Toisinaan samantyyppistä, puolipiilosilla olevaa kevyttä provokatiivista sarkasmia harrastavana olisin kuvitellut sun haistavan kalan viimeistään vaimon kitinääntuontikohdassa, mutta jos ei niin sitten ei.

Kyllä miehellä silti pitää olla oikeus omaan yksityisyyteensä. Edes omaan makuuhuoneeseensa ja sänkyynsä. Mä tiedän monia perheasumuksia ja yksinasumuksiakin, joissa vieraiden ollessa kylässä makuuhuoneen ovi pysyy visusti kiinni, koska se on sellaista persoona-avaruutta johon ulkopuolisilla ihmisillä ei yksinkertaisesti ole asiaa. Ja vaikken itse tällaista järjestelyä ylläpidäkään, ymmärrän ja osaan arvostaa sitä valintana. Masan tilanteessa se on se viimeinen ripe omasta yksityisyydestä, jota on moukaroitu aika rankalla kädellä kesästä asti.

Kun kyse on kaverista joka on rakentanut oman kotinsa parantaakseen oman elämänsä ja yksityisyytensä turvaa ja laatua, mun ei ole lainkaan vaikeaa hahmottaa miten epäedulliselta tilanne tuntuu, kun mennäänkin yksityisyyden suhteen täysin päinvastaiseen suuntaan verrattuna aiempaan kerrostaloasumiseen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: . Tosin, jos se kommunikointi on tätä samaa läppää kuin Kitinässä muiden alfaurosten komppaamana, niin ei ihme, ettei perille mene.
Voisit joskus verrokiksi tarjoilla oman parisuuhteesi tilaa ja sen kommunikoinnin esimerkkejä. Uskon että koko kitinällä olisi huikeasti opittavaa kommunikoinnin Yodalta.
Ei muuta kuin oppimaan: tehkää niin kuin minä sanon, ei niin kuin minä teen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään. Eihän ohjesääntö tätä toki vaadikaan. Mutta mielenkiintoista silti.

Kun antaa enemmän, saa enemmän :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MrM kirjoitti:Toisinaan samantyyppistä, puolipiilosilla olevaa kevyttä provokatiivista sarkasmia harrastavana olisin kuvitellut sun haistavan kalan viimeistään vaimon kitinääntuontikohdassa, mutta jos ei niin sitten ei.

Kyllä miehellä silti pitää olla oikeus omaan yksityisyyteensä. Edes omaan makuuhuoneeseensa ja sänkyynsä. Mä tiedän monia perheasumuksia ja yksinasumuksiakin, joissa vieraiden ollessa kylässä makuuhuoneen ovi pysyy visusti kiinni, koska se on sellaista persoona-avaruutta johon ulkopuolisilla ihmisillä ei yksinkertaisesti ole asiaa. Ja vaikken itse tällaista järjestelyä ylläpidäkään, ymmärrän ja osaan arvostaa sitä valintana. Masan tilanteessa se on se viimeinen ripe omasta yksityisyydestä, jota on moukaroitu aika rankalla kädellä kesästä asti.

Kun kyse on kaverista joka on rakentanut oman kotinsa parantaakseen oman elämänsä ja yksityisyytensä turvaa ja laatua, mun ei ole lainkaan vaikeaa hahmottaa miten epäedulliselta tilanne tuntuu, kun mennäänkin yksityisyyden suhteen täysin päinvastaiseen suuntaan verrattuna aiempaan kerrostaloasumiseen.
No joo, kyllä mä tosiaan kuvittelin, että siihen kitinääntuontikohtaan asti sä olit pääosin tosissasi (tosin sen terapiakehotuksen luin kyllä myös itseironisena/itsesarkastisena läppänä mieheltä, jota yltiöpäisestä nettidiagnosoinnista jatkuvasti syytetään). Mä pidän sua näköjään tosikompana kuin olet.

Yllä lainatus viestin sisällöstä mulla ei ole edelleenkään naputettavaa; mä olen aika yksityisyyshakuinen hahmo itsekin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 20.12.2012 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: . Tosin, jos se kommunikointi on tätä samaa läppää kuin Kitinässä muiden alfaurosten komppaamana, niin ei ihme, ettei perille mene.
Voisit joskus verrokiksi tarjoilla oman parisuuhteesi tilaa ja sen kommunikoinnin esimerkkejä. Uskon että koko kitinällä olisi huikeasti opittavaa kommunikoinnin Yodalta.
Ei muuta kuin oppimaan: tehkää niin kuin minä sanon, ei niin kuin minä teen.

Yoda sanoisi

"When nine hundred years old you reach, look as good, you will not, hmmm?"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään.
Tämähän tämä minun cunning planini onkin: tietty salaperäisyys on tuhannesti mielenkiintoisempaa kuin keskimääräinen ja tylsä elämäni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään. Eihän ohjesääntö tätä toki vaadikaan. Mutta mielenkiintoista silti.
Mä olisin tässä jyrkempi ja tuomitsevampi urpiaisen suuntaan. Mun mielestä puskistahuutelu on epäreilua ja halpaa. Jopa melkein niin, että jos ei itse anna mitään, ei ole oikeutta muiden kritisointiin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään. Eihän ohjesääntö tätä toki vaadikaan. Mutta mielenkiintoista silti.
Mä olisin tässä jyrkempi ja tuomitsevampi urpiaisen suuntaan. Mun mielestä puskistahuutelu on epäreilua ja halpaa. Jopa melkein niin, että jos ei itse anna mitään, ei ole oikeutta muiden kritisointiin.
50-60.

Tänne kirjoittaminen on kuitenkin täysin vapaaehtoista.

Itse vain koen niin, että kun antaa niin saa itsekin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Mun mielestä näissä kaikissa kaikuu kyllä paitsi tuo petrimäinen ajatus isännän asemasta, myös vastenmielinen ajatus parisuhteesta keskinäisenä kamppailuna. Te olette kaikki hulluja, mä en halua parisuhteeseen teistä kenenkään kanssa. :leuhka:
Mun tekis niin mieli tarttua tähän, mut menee niin homoeroottiseksi etten mä kehtaa tällee julkisesti :oops:

EDIT: En kyllä laittanut urpiaiselle YV:näkään
Viimeksi muokannut Vagabondo, 20.12.2012 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään. Eihän ohjesääntö tätä toki vaadikaan. Mutta mielenkiintoista silti.
Mä olisin tässä jyrkempi ja tuomitsevampi urpiaisen suuntaan. Mun mielestä puskistahuutelu on epäreilua ja halpaa. Jopa melkein niin, että jos ei itse anna mitään, ei ole oikeutta muiden kritisointiin.
Se on kyllä tosiaan kaikkien tällaisten hurmosherätysten, aa-piirien ja Daven maanantaiviestien perusoletus, että päästäkseen jäseneksi ja piireihin täytyy ensin julkisesti tunnustaa syntinsä. Mieluusti oikein rypeä ja piehtaroida omassa alhaisuudessaan, ja vasta sitten voi anoa seurakunnalta hyväksyntää nöyrtyneenä syntisenä ja alhaisena surkimuksena. Siitä sitten voi yhdessä lähteä tavoittelemaan parannusta. Kukin tavallaan, tekee mieli sanoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään. Eihän ohjesääntö tätä toki vaadikaan. Mutta mielenkiintoista silti.
Mä olisin tässä jyrkempi ja tuomitsevampi urpiaisen suuntaan. Mun mielestä puskistahuutelu on epäreilua ja halpaa. Jopa melkein niin, että jos ei itse anna mitään, ei ole oikeutta muiden kritisointiin.
Mulla ei ainakaan ole varaa heitellä kiviä, koska sen verran tarkkaan valitsen mitä tänne omasta elämästäni paljastan ja toisinaan jopa tarkoituksella johdan harhaan anonyymiteettiani suojatakseni. Mut kun on niin helppo tunnistaa omakotitalossa asuvien espoolaisten DI:n harvalukuisesta joukosta.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Tämä on kyllä tosiaan 50-60. Kuten sanoin, tänne kirjoittaminen on täysin vapaaehtoista. Itse en koe Urpsun hintiimiteettisuojan vaalimista ongelmana. Toki olisi mukava tietää, miten parisuhdeasiat sosialistisella mallitilalla hoidetaan.

Itse yritin (ja kait pidin siitä kiinnikin), että vaikka riitaa kitinässä on ollutkin, niin kenenkään kuvansa postanneen ulkonäköä en ole arvostellut, koska omaa kuvaani en ole kitinään laittanut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:kenenkään kuvansa postanneen ulkonäköä en ole arvostellut, koska omaa kuvaani en ole kitinään laittanut.
Taas kerran: onpa kumma perustelu peruskohteliaisuudelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:kenenkään kuvansa postanneen ulkonäköä en ole arvostellut, koska omaa kuvaani en ole kitinään laittanut.
Taas kerran: onpa kumma perustelu peruskohteliaisuudelle.
:prööt:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ No on mulla tässä kyllä ihan oikeastikin sellainen, ilmeisesti ainakin Ylermin ajattelusta perustavanlaatuisesti eroava käsitys keskustelupalstasta. Mun mielestä kukin tuo tänne sellaisia asioita, teemoja, tapahtumia, ongelmia ja kysymyksiä, joista haluaa keskustelijayhteisön kommentteja ja kannanottoja, tai joista haluaa itse kirjoittaa tällaiselle suhteellisen etäiselle ja anonyymille yleisölle. Mä en hahmota koko palstaa ollenkaan tuota kautta, mistä Ylermi puhuu.

Voi olla, että tilanne olisi toinen, jos olisin vaikkpa miiteissä käyvää sorttia ja hakisin täältä pikemminkin uusia ystäviä kuin tällaista anonyymia diskurssiareenaa. Sopivasti provosoituna voisin ehkä mennä jopa niin pitkälle, että mielestäni tällaisen anonyymin keskustelupalstan arvo on siinä, että täällä eivät päde samat säännöt (ainakan samalla tavalla) kuun muussa vuorovaikutuksessa. Tästä näkökulmasta Ylermi nakertaa keskustelupalstan ainutlaatuisuutta ja koettaa rampauttaa tämän yhdeksi sosiaaliseksi areenaksi muiden joukossa vailla erityisyyttä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^There is a saying concerning certain body parts!

Ylermi ja sinä voitte ole eri mieltä. Ei sillä ole väliä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun mielestä ei ole eroa siinä, missä foorumilla (RL/netti ym.) keskustelu käydään, kun puhutaan reiluudesta ja puskistahuutelusta kontra ei puskistahuutelusta. Mä en pidä piirteestä, jossa ihminen kokee olevansa oikeutettu muiden kritisoimiseen, vaikkei itse tuo itsestään mitään esiin eli aseta lainkaan itseään kritiikille alttiiksi. Urpiaisen lisäksi esmes tix on tästä hyvä esimerkki. Mulle tuonlainen käyttäytyminen, vaikka taustalla olisi kuinka hienoja perusteluja tahansa, antaa kuvan ylemmyydentuntoisesta luonteesta.

En mä tarkoita tällä ollenkaan sitä, että kaikkien pitäisi sossumässäillä oma elämänsä tänne, päinvastoin se on useimmiten ainakin osin tyhmää ja vahingollista. Vaan toivoisin, että puskistahuutelija itse tiedostaisi epäreiluuden tässä asiassa. Onhan tämä tavallaan lapsellista tällaisia vaatia tai edes toivoa, mutta en osannut oikein muutenkaan asiaa ilmaista.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Jäsen Urpiainenhan on siitä mielenkiintoinen kirjoittaja, että hän ei ole kertonut yksityiselämästään mitään.

Urpiaisen yksityiselämä taitaa olla homien kanssa aikalailla samanlaista, paitsi että urpiainen ei ole alkkis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Urpiaisen yksityiselämä taitaa olla homien kanssa aikalailla samanlaista, paitsi että urpiainen ei ole alkkis.
Ettäs kehtaat! Eilenkin kannoin Alkoon yli 150 euroa, eikä ollut edes viikonloppu!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Melkoinen määrä palautuspulloja !!1!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä en pidä piirteestä, jossa ihminen kokee olevansa oikeutettu muiden kritisoimiseen, vaikkei itse tuo itsestään mitään esiin eli aseta lainkaan itseään kritiikille alttiiksi. Urpiaisen lisäksi esmes tix on tästä hyvä esimerkki.
Hmm. Tosiaan erilainen suhtautuminen. Mun mielestä Tix on pääsääntöisesti aivan loistava keskustelija: hyviä, tarkasti ja selkeästi perusteltuja kantoja puheena oleviin aiheisiin. Tixin kannat on vielä lähes aina esitetty niin selkeästi, että nämä Tixin keskustelukontribuutiot ovat aina täysin vapaasti kritisoitavissa. Selkeydellään ja perusteluidensa eksplisiittisyydellä Tix asettaa lähes kaikki kommenttinsa kritiikille alttiiksi. Eri asia sitten on, että hyvin ajatelluista kontribuutioista ei välttämättä paljoa kirtisoitavaa löydy. Mun mielestä Tixin kontribuutiot ovat melkein aina kovin arvokkaita; erityisesti niiden arvoa ei minun näkökulmastani vähennä sitten laisinkaan se, että niihin liittyy aika vähän ekshibitionismia. Mulla ei ole mitään tarvetta tai halua päästä kommentoimaan tai kritisoimaan Tixiä henkilönä; hänen sanomisiensa kommentointi ja kritisointi riittää palstalle oikein hyvin.

Kai minä vaan sitten ajattelen, että keskustelupalstalla saa keskustella puheeksi nostetuista asioista; kyseessä ei ole mikään vastavuoroinen paljasteluperformanssi. Keskustelun taustalla oleva todellisuus ei muutenkaan minua tässä yhteydessä ihan hirveästi kiinnosta: hyvä argumentti on hyvä argumentti, sanoipa sen kuka tahansa (tai noudattipa argumentin esittäjä omaa johtopäätöstään käytännössä tai ei).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Niin, jokainen tyylillään, mutta pikkasen itsekin olen Yllen linjoilla, että jos ei mitään itsestään anna, niin on hiukan raukkamaista kovin hanakkaan arvostella toisia ihmisiä heidän epätäydellisyydestään. Täydellistä ihmistä en vielä IRL kohdannut, mutta mistä sitä sitten tietää mikä jeesus tälle palstalle onkaan sitten reinkarnoitunut. Saanee sitä silti epäillä, koska yhtään käytännön esimerkkiä ei ole ikinä ollut tarjolla aukottoman teoriaosaamisen tueksi.

Tix ei paljoa itsepaljastele, mutta minusta yleensä kyllä jotenkin empaattisesti ja auttamistarkoituksessa jakelee viisauksiaan (nooh, pari poikkeusta ehkä on), joten mulle ei välity hänestä sellaista itsekorostavaa ja pätemisen tarpeessa olevaa kuvaa, eikä siis käy lain hermoon mulla.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jaa että pitäisi sossupokeilla ettei ole ylimielinen tms.? Pahoittelen, mutta ei ole ongelmia mistä raportoida. Lisäksi kun IRL on kaveri joidenkin palstalaisten kanssa olisi kumppanin yksityisyyden loukkaamista kertoilla rasvaisia yksityiskohtia arjestaan. Se merkitsee minulle paljon enemmän kuin joku yhteisöllisyyden tunne virtuaalinaapurustossa. Ammatilliset jutut taas ovat salassapidettäviä. Eipä siinä arjesta paljon retosteltavaa enää jää vaikka ei olisikaan niin yksityisyydestään tykkäävä kuin minä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Koska joillakin ihmisillä on enemmän ongelmia, niin varmasti toisilla on niitä vähemmän:)

En kuitenkaan usko, että löytyy ihmistä, jolla niitä ei ole ollenkaan. Mutta mikään pakko niistä ei tietenkään ole keskustella julkisella nettipalstalla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin