Mr. Machine, I presume...huima kirjoitti: Ei kaikki muut miehet ole ihan koneita koko ajan, joten kannattaa toki funtsia heittääkö koko tapailu harakoille sen takia että toisella on sellainen hetki. Toki riskinä on se, että ne halut vaan ovat niin erilaiset - että ne eivät koskaan kohtaa kunnolla.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mieskö ei ymmärrä korsetteja, saappaita, stayuppeja pushuppeja? Ugh, aihe muutenkin ollut pinnalla itsellä viimeaikoina.Kai Nalo kirjoitti:Ruinaaminen?. Onko se puhumista vai toteuttamista?
Mies ei ymmärrä esileikkejä eikä vihjailevia puheita. Kyrpä suuhun ja kunnon lutkailua. Sillä se mulkukkeli ja ukko herää.
Mä olen kyllä toteuttaja enkä paskanpuhuja. Ja monesti oon sanonut, että jos haluttaa että tunkee sen kyrvän vaan suuhun, oon silleen aina valmis.
Aihe käväis kahvipöytäkeskustelussa just kaverien kanssa, pohdittiin taas jälleen ääneen, että mistä helvetistä se johtuu kun suhteessa lähes aina nainen saa mielestään liian vähän. Kaveri sanoi, että ongelmat poistus kun vaihdettais nuorempiin miehiin. 
Meidän naisten halut ne vaan kasvaa vuosien mittaan, miehille toisin päin? Söiskö ne miehet pyynnöstä jotain mömmöjä, jotta sais tän homman balanssiin?

Meidän naisten halut ne vaan kasvaa vuosien mittaan, miehille toisin päin? Söiskö ne miehet pyynnöstä jotain mömmöjä, jotta sais tän homman balanssiin?
Pidän asenteestasi.milli kirjoitti:Ja monesti oon sanonut, että jos haluttaa että tunkee sen kyrvän vaan suuhun, oon silleen aina valmis.

Seksin saaminen ja pikemminkin saamatta jääminen saa kyllä aina ihmisen ajattelemaan koko parisuhdettaan.
Sitä olen monesti elämäni aikana miettinyt mikseivät kaikki voisi olla enemmän tällaisia "millejä".
Ei kai kukaan ruokaakaan tai unta evää puolisoltaan vaan siksi, että se ei itseä huvita. Seksin nostaminen erityisasemaan taitaa olla ennemminkin yhteiskuntapoliittinen asia.
Came here for school, graduated to the high life
Jos keksitte jonkin hyvän ratkaisun tähän, niin pistä postiiJenny Daa-aah! ling kirjoitti: Aihe käväis kahvipöytäkeskustelussa just kaverien kanssa, pohdittiin taas jälleen ääneen, että mistä helvetistä se johtuu kun suhteessa lähes aina nainen saa mielestään liian vähän. Kaveri sanoi, että ongelmat poistus kun vaihdettais nuorempiin miehiin.

Musta tuntuu, että meillä toi ongelma varmaan ratkeis jos netti kotona kaatuis, katoais tai avokin macci tippuisi vahingossa parvekkeelta.
Puhuu mulle vittu jostain vireystilasta.. ja sen laskusta. Mä oon oikeasti nyt kohta vuoden yrittänyt ymmärtää sen vireystilanlaskua.
Mä tässä just tutkin eri terapeuttien sivustoja. Toi asia on nimittäin saatava kuntoon ennen kuin tosiaan voidaan ostaa yhteinen asunto. Päätin sen eilen.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Tiedän, luen blogias about joka päivä...
Vireystilanlasku, ah. Ehdota nettimäkin tilalle parituntisia parisuhdepsykologilla plus seksiterapeutilla käyntejä.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Raiskaus on Rikos.Stinky kirjoitti:^Niin.. Niin mä taidan tietää. Tänks.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Eipä tähän oikein viitti sanoa mitään... Ite tiedät mitä tarttee tehä. Tsemiä.
Aika selvää lienee että jos jo ekan kk jälkeen et saa mieheltä tarpeeksi seksiä (saitko koskaan?), tuskin tilanne tulee ainakaan paranemaan tulevaisuudessa ainakaan ilman ammattiauttajien apua. Oli syynä sitten se että kyseisen miehen vietit ovat luonnostaan melko alhaalla (hormoonit, päänsisäiset jutut tms.), vai että ei vaan koe sinua tarpeeksi kiinnostavana ja/tai joku muu on jo näköpiirissä tai ainakin toiveissa, mutta ei vaan kehtoo sanoa että haluaisi nostaa kytkintä?
Nostakaa tosiaankin yhdessä kissa pöydälle ja tehkää siitä vaikka kivat rukkaset. "Rukkaset", tosiaankin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Tässä hiuakan vanhempana miehenä voisin sanoa, että tuo mielipiteesi taitaa olla melkein totta. Vaimollani himot senkun suurenee ja itse yrittää pysyä sen mukanaJenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meidän naisten halut ne vaan kasvaa vuosien mittaan, miehille toisin päin? Söiskö ne miehet pyynnöstä jotain mömmöjä, jotta sais tän homman balanssiin?

Mitä nuoreen ja uuteen suhteeseen tulee niin kyllä tuo yhteinen seksielämä pitäisi olla kummankin intressissä eikä vain toisen aloitteesta. Niin kuin aikaisemmin täällä kirjoitettiin niin olisikohana tuo ystäväsi haluttomuus, seuraus jostain muusta ongelmasta parisuhteessanne.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ellei se sitten korvaisi sitä jollain muulla "pakotiellä parisuhteesta"? Mutta kannattaa kyllä koittaa, puollan aina Mäccien pudottamista korkeista paikoista myös kokeiluluontoisesti. Ei sitä tiedä mitä kaikkea hyvää siitä seuraa.milli kirjoitti:Jos keksitte jonkin hyvän ratkaisun tähän, niin pistä postii
Musta tuntuu, että meillä toi ongelma varmaan ratkeis jos netti kotona kaatuis, katoais tai avokin macci tippuisi vahingossa parvekkeelta.
Ps. Tietenkin tulee muistaa että jo tuon Macin olemassaolon pitäisi soittaa hälytyskelloja normaalissa heteroparisuhteessa.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JixbzFjv_cU[/youtube]
No joo. Ymmärrän, että alkuperäisessä tapauksessa ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Mutta sinun tapauksessasi olet luopumassa omasta asunnostasi ja tekemässä isoja taloudellisia ratkaisuja yhdessä. Sellaisia ei huvittaisi väärän ihmisen kanssa tehdä.milli kirjoitti:Mä tässä just tutkin eri terapeuttien sivustoja. Toi asia on nimittäin saatava kuntoon ennen kuin tosiaan voidaan ostaa yhteinen asunto. Päätin sen eilen.
Olemmehan tunteneet jo vuodesta 2003 (ainakin) ja seurustelleet kohta kaksi vuotta.exPertti kirjoitti:No joo. Ymmärrän, että alkuperäisessä tapauksessa ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Mutta sinun tapauksessasi olet luopumassa omasta asunnostasi ja tekemässä isoja taloudellisia ratkaisuja yhdessä. Sellaisia ei huvittaisi väärän ihmisen kanssa tehdä.
Niin.. mietin vain, että onko meillä jotain muitankin ongelmia, vai onko se vaan tuo yksi. Muut asiat mitkä ovat aikaisemmin aiheuttaneet harmitusta ovat puhumalla hoidettu pois. Mutta tosiaan, onko meillä jokin toinen isompi ongelma joka naamioituu seksin taakse?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Stinkylle ja Millille vielä jotta onko miehellä mielestään tarpeeksi omaakin aikaa vai oletteko kaiken vapaa-aikanne yhdessä kuin paita ja peppu. Kaikki tuollainenkin voi vaikuttaa, ainakin pidemmällä tähtäimellä. Koneen ääreen jumittaminen joka päivä kuulostaa oman tilan haulta.
-
- Kitisijä
Minä valitsen nämä kaikki - käyhän se nyt työstä, kun vemputtaa kammiossaan kaikki päivät ja yöt nettijornolla.exPertti kirjoitti:Työnteolta tuo minusta kuulostaa.Kai Nalo kirjoitti:Eipäs vaan riippuvuudelta.Frederik Krueger kirjoitti:Koneen ääreen jumittaminen joka päivä kuulostaa oman tilan haulta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avokki saa omaa aikaa aina kun haluaa, kannustan häntä näkemään kavereita ja urheilemaan. Olen sanonut, että voimme jopa sopia illoista, jolloin lähden vaikka koiran kanssa evakkoon, jos häntä alkaa yksiössä oleminen ahdistaa... Tai jos hän haluaa touhustella kaikessa rauhassa, niin suon hänelle rauhan, olen kuin en olisikaan, ja pitäisin huolen, ettei meidän pikkuinenkaan häiritsisi.. itse myös olen paljon urheilemassa ja menossa muutenkin, ihan vain jotta hän saisi olla rauhassa.Frederik Krueger kirjoitti:Stinkylle ja Millille vielä jotta onko miehellä mielestään tarpeeksi omaakin aikaa vai oletteko kaiken vapaa-aikanne yhdessä kuin paita ja peppu. Kaikki tuollainenkin voi vaikuttaa, ainakin pidemmällä tähtäimellä. Koneen ääreen jumittaminen joka päivä kuulostaa oman tilan haulta.
Mä olen niin paljon yrittänyt ymmärtää, sopeutua ja keksiä ties mitä.. että mä olen jo oikeasti neuvoton.
Niin minunkin mielestä, kun koneen äärellä on oltava heti kun herää ja siihen asti kunnes silmät alkaa lupsua kiinni. Sitten vedotaan siihen, että pitää pitää ylläpitää tietotaitoa, ja että netistä oppii sellaista jota töissä tarvitaan.. mitenköhän riemurasiaa hyötykäytetään helpparissa?Kai Nalo kirjoitti:Eipäs vaan riippuvuudelta.Frederik Krueger kirjoitti:Koneen ääreen jumittaminen joka päivä kuulostaa oman tilan haulta.
Kyllä tuossa jotakin tuntuu olevan taustalla nyt.milli kirjoitti:Avokki saa omaa aikaa aina kun haluaa, kannustan häntä näkemään kavereita ja urheilemaan. Olen sanonut, että voimme jopa sopia illoista, jolloin lähden vaikka koiran kanssa evakkoon, jos häntä alkaa yksiössä oleminen ahdistaa... Tai jos hän haluaa touhustella kaikessa rauhassa, niin suon hänelle rauhan, olen kuin en olisikaan, ja pitäisin huolen, ettei meidän pikkuinenkaan häiritsisi.. itse myös olen paljon urheilemassa ja menossa muutenkin, ihan vain jotta hän saisi olla rauhassa.
Mä olen niin paljon yrittänyt ymmärtää, sopeutua ja keksiä ties mitä.. että mä olen jo oikeasti neuvoton.
Ihmiset ovat siitä hassuja, että he usein ymmärtävät parisuhteen arvon vasta kun sitä ei enää ole.