Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sinkkumatti kirjoitti:Kuinka kauan pitää tehdä vihaamansa työtä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja etsii uuden mieluisemman työn?
Kymmenen vuotta. Siinä vaiheessa huomaa, ettei siitä työstä pääsekään eroon :tiistai:
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voiko porkkanoita syödä päivässä liikaa? Tai mikä on se liikaa?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Voiko porkkanoita syödä päivässä liikaa? Tai mikä on se liikaa?
Tähän kysymykseen odotan aasilta vastausta.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Voiko porkkanoita syödä päivässä liikaa? Tai mikä on se liikaa?
Tähän kysymykseen odotan aasilta vastausta.
Heh. Tähän on hyvä lopettaa tältä päivältä :D
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Onko kaappihomo oikeasti eestiksi salapete?
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Runkkis kirjoitti:Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Angus
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

aasi kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Angus
Oikeasti?!?

Lähde?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Kuinka kauan pitää tehdä vihaamansa työtä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja etsii uuden mieluisemman työn?
Kymmenen vuotta. Siinä vaiheessa huomaa, ettei siitä työstä pääsekään eroon :tiistai:
Tuossa kohtuu lailla oikeanlainen vastaus.

Mitä kauemmin teet vihaamasi työtä sen suuremmalla todennäköisyydellä et ikinä saa itseäsi niskasta kiinni.

Jätä se työ!!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Runkkis kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Mikä on "Ihmemies" MacGyverin etunimi?
Angus
Oikeasti?!?

Lähde?
MacGyver's first name remains a mystery until the final season; whenever he's asked about it, he says he dislikes his first name and changes the subject. The script for the series pilot gave MacGyver's first name as "Stace", but this information did not appear in the finished episode, although it was mentioned in promotional material for the series. His first name was finally officially revealed in "Good Knight, MacGyver", in which he learns of a seventh-century Scottish ancestor, Angus M'Iver, and admits that they share their first name; and repeated in the series finale, which introduces MacGyver's son, whose middle name is Angus.

http://en.wikipedia.org/wiki/MacGyver#MacGyver
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

aasi kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
aasi kirjoitti: Angus
Oikeasti?!?

Lähde?
MacGyver's first name remains a mystery until the final season; whenever he's asked about it, he says he dislikes his first name and changes the subject. The script for the series pilot gave MacGyver's first name as "Stace", but this information did not appear in the finished episode, although it was mentioned in promotional material for the series. His first name was finally officially revealed in "Good Knight, MacGyver", in which he learns of a seventh-century Scottish ancestor, Angus M'Iver, and admits that they share their first name; and repeated in the series finale, which introduces MacGyver's son, whose middle name is Angus.

http://en.wikipedia.org/wiki/MacGyver#MacGyver
Kiitos
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

oikea.
nypari kirjoitti:Mä oon tuhat kertaa unohtanut kysyä tätä, enkä ole jaksanut tai muistanut ottaa tästä selvää. Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?

Kertokaa tyhmälle!
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

RolloTomasi kirjoitti:oikea.
nypari kirjoitti:Mä oon tuhat kertaa unohtanut kysyä tätä, enkä ole jaksanut tai muistanut ottaa tästä selvää. Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?

Kertokaa tyhmälle!
Äh, ehdit ensin. Mä kun en ole näihin ketjuihin muistaakseni mitään koskaan kirjoittanut, niin enpä muistanut kahta samantyyppistä ketjua olevan. Mun säkälläni valitsin väärän. :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

nypari kirjoitti: Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?
Joo, kertokaa jos tiedätte!! Minäkin olen miettinyt tätä samaa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

KITY PELASTA!

Miten saan lävityskorun ruuvattua auki? Se ei liiku ei sitten ollenkaan, onko olemassa jotain poppaskonsteja? Hermo meneee................
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ElanorRaven kirjoitti:KITY PELASTA!

Miten saan lävityskorun ruuvattua auki? Se ei liiku ei sitten ollenkaan, onko olemassa jotain poppaskonsteja? Hermo meneee................
kokeile astianpesuhanskat kädessä... muista ekaks pestä ne..
silleen mäkin saan vaihdettua koruihin tapit.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

millivanilli kirjoitti:kokeile astianpesuhanskat kädessä... muista ekaks pestä ne..
silleen mäkin saan vaihdettua koruihin tapit.
Hitto kun ei ole tuollaisia hanskoja. Yritin hiusväripurkin mukana tulleet kumihanskat kädessä - ei toivoakaan. Se korun vastakappale on jo ihan naarmuilla kun olen rutistanut siitä pihdeillä kiinni. PRKL!!!!

:maanantai:
Täytynee huomenna mennä korun kanssa liikkeeseen ja pyytää auttamaan naista mäessä. Helvetti tollasia.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ElanorRaven kirjoitti:
Hitto kun ei ole tuollaisia hanskoja. Yritin hiusväripurkin mukana tulleet kumihanskat kädessä - ei toivoakaan. Se korun vastakappale on jo ihan naarmuilla kun olen rutistanut siitä pihdeillä kiinni. PRKL!!!!

:maanantai:
Täytynee huomenna mennä korun kanssa liikkeeseen ja pyytää auttamaan naista mäessä. Helvetti tollasia.
No voih, vielä ehtisit tosi pikapikaa johonkin kauppaan, josta voi astianpesuhanskoja ostaa.

Mä kans kerran itkua tihrustin kun en saanut korua auki, sitten kekkasin noi hanskat.

Mistä sä yrität ottaa sitä tappia pois?
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

LillyMunster kirjoitti:
nypari kirjoitti: Eli miksi suurella osalla ihmisistä on semmonen epämääräinen punainen läiskä yläniskassa, siinä hiusrajan tuntumassa?
Joo, kertokaa jos tiedätte!! Minäkin olen miettinyt tätä samaa...
Se on äkäsnipukka. Mitä suurempi se läiskä on, sitä äkäisempi ihminen. Näin mulle on lapsena opetettu.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

[quote="ElanorRaven"][/quote]

Ois mulla rälläkkää lainata....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

millivanilli kirjoitti:Mä kans kerran itkua tihrustin kun en saanut korua auki, sitten kekkasin noi hanskat.

Mistä sä yrität ottaa sitä tappia pois?
Huulesta... Hitto eikä kauppaankaan kerkiä, kun lähimpään putiikkiin on 5 kilsaa matkaa :evil:

Kyllä nytkin tuntuu siltä että saamari, iso ihminen alkaa melkeen vollottamaan kun ei yksi samperin koru antaudu. Ottaa pannuun niin pirusti.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Ois mulla rälläkkää lainata....
Hyppääpä autoon ja köröttele tänne Maariaan. Saattaa lähteä puolet huulestakin siinä hommassa, mutta väliäkö tuolla... :apuva:
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Jos kokeilisit samaa, kuin millä purkinkannet saa aukenemaan, eli huuhdo sitä niin kuumalla vedellä kuin pystyt ja kokeile sitten. Jos ne kierteet siten lämpölaajenisivat vaikka sen kriittisen millimetrin sadasosan. (oletan että metallisesta korusta on kyse)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Hyppääpä autoon ja köröttele tänne Maariaan. Saattaa lähteä puolet huulestakin siinä hommassa, mutta väliäkö tuolla... :apuva:
Hmm... tarkemmin ajateltuna... seuraava kysymys kuuluukin: Jos aiot vanhan korun poistaa jotta saisit sinne uuden (eikös se näin ollu), niin eikö se olisi plusmiinusnollaa vetäsitä huuli pois samalla? Mitä iloa uudesta huulikorusta jos ei ole huulta minne sitä laittaa?

Häh?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hermine kirjoitti:Jos kokeilisit samaa, kuin millä purkinkannet saa aukenemaan, eli huuhdo sitä niin kuumalla vedellä kuin pystyt ja kokeile sitten. Jos ne kierteet siten lämpölaajenisivat vaikka sen kriittisen millimetrin sadasosan. (oletan että metallisesta korusta on kyse)
Jotenkin tuntuu, ettei tuollainen titaaninen koru laajene... Ja kun purkinkansissa on se juttu, että ne on kierretty lasin ympärille, mutta tässä se koko koru on sitä samaa tavaraa... Luulisi laajenevan sitten koko paskan, jos edes laajenee. Ehkä annan periksi ja jolkotan kiltisti sinne liikeeseen, ehkä ne osaa. Ehkä.
Vastaa Viestiin