Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Tässäyleisohje. Silitysraudan voi korvata muulla lämmönlähteellä, käytin joskus lämpöpuhallinta. Jäljelle jääneen öljyn poistin CRC Brakleenilla. Braklenin imeytymisalueen rajalle saattaa tulla reunarinkula, mutta äkkiäkös sitä koko maton samassa aineessa uitaa! Samalla suihkeella olen putsannut mm jäteöljyä silkkiskragasta, ja lopputulos ei paljoa uutta hävennyt..
Tässäyleisohje. Silitysraudan voi korvata muulla lämmönlähteellä, käytin joskus lämpöpuhallinta. Jäljelle jääneen öljyn poistin CRC Brakleenilla. Braklenin imeytymisalueen rajalle saattaa tulla reunarinkula, mutta äkkiäkös sitä koko maton samassa aineessa uitaa! Samalla suihkeella olen putsannut mm jäteöljyä silkkiskragasta, ja lopputulos ei paljoa uutta hävennyt..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Naama ei.EveryWoman kirjoitti:onko ruma?[/img]

Mutta kroppa on kuin jokinorsulla. Ja jos tuon kuvan kohdalla klikattaisiin noin 500 kertaa undo-näppäintä, olisi tulos jotain ihan muuta kuin tuo siloiteltu ja kiillotettu photarilook.
Mistä sitten tiedät Kaaarinan yhtä läskiksi kuin yllä oleva esimerkkisi nainen? Minä veikkaisin kyllä että Kaarinan naaman perusteella noita esimerkkisi tyttöjä mahtuu kaksi Kaarinan kroppaan..?EveryWoman kirjoitti:. Mutta en ole nähnyt livenä, joten en pysty sanomaan.
Tuntematta naista, varsinkaan tuohon kroppaan istutettua päätä, niin voin sanoa, että jos kokonaisuus on todellinen, niin en vain pysty ymmärtämään tuollaista välinpitämättömyyttä omaa terveyttä kohtaan. Mitä tekee terve mieli sairaassa ruumiissa?EveryWoman kirjoitti: Esim. onko ao. henkilö ruma?
Vastaus on, että hän on ruma, siksi että hän on välinpitämätön itsestään.
Mun mielestä tavattoman seksikäs ja siksi, että on sinut kilojensa kanssa. Tietää olevansa kaunis. Todennäköisesti rakastaa ruokaa ja elämää, eikä lainkaan sairas.Asie Payton kirjoitti:Olettaen että tuo pää on yhteensopiva kropan kanssa, niin kyllä noin nuori nainen on sairas ruumis, tai sitten sairas pää. Ei välitä itsestään, tai on sairas fyysisesti.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ootko tosissas, että tuo näyttää jo "sairaalta ruumiilta"?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Mun mielestä on vain reilua, että tuota on fotaroitu, kun laihoistakin naisista otettuja kuvia (joita kuvamuistisi on täynnä ja joihin tätä siksi vertaat) fotaroidaan yhtä paljon - tai itse asiassa enemmän.Kai Nalo kirjoitti:Mutta kroppa on kuin jokinorsulla. Ja jos tuon kuvan kohdalla klikattaisiin noin 500 kertaa undo-näppäintä, olisi tulos jotain ihan muuta kuin tuo siloiteltu ja kiillotettu photarilook.
Rasva kertyy eri ihmisille eri paikkoihin. Itse esim. lihon heti ensimmäiseksi naamasta, toiseksi pyllystä, kolmanneksi reisistä & käsivarsista ja viimeisenä tulee vyötärö ja tissit. Järjestys voi olla naisesta riippuen melkein mikä vain.Kai Nalo kirjoitti:Mistä sitten tiedät Kaaarinan yhtä läskiksi kuin yllä oleva esimerkkisi nainen? Minä veikkaisin kyllä että Kaarinan naaman perusteella noita esimerkkisi tyttöjä mahtuu kaksi Kaarinan kroppaan..?EveryWoman kirjoitti:. Mutta en ole nähnyt livenä, joten en pysty sanomaan.
Kaarinasta olen nähnyt muitakin kuin vain kasvokuvia (tosin sitä en tiedä, kuinka tuoreita olivat, mutta naamansa niissäkin näytti about samalta).
-
- Kitisijä
Kyseessä on ihan henkilö; ei kroppaan istutettu pää: http://www.vmagazine.com/page.php?pn=sizeAsie Payton kirjoitti:Tuntematta naista, varsinkaan tuohon kroppaan istutettua päätä, niin voin sanoa, että jos kokonaisuus on todellinen, niin en vain pysty ymmärtämään tuollaista välinpitämättömyyttä omaa terveyttä kohtaan. Mitä tekee terve mieli sairaassa ruumiissa?
Vastaus on, että hän on ruma, siksi että hän on välinpitämätön itsestään.
Eikä näistä malleista kukaan erityisen sairas ole. Aivan varmasti ovat ainakin "normaaleja" muotimalleja terveempiä.
Isokokoinen ihminen ei välttämättä ole välinpitämätön terveyttään kohtaan. Tunnen itsekin pari naista, jotka ovat suunnilleen tuota kokoluokkaa ja tasan varmasti elävät terveellisesti. Eli liikkuvat aktiivisesti ja syövät ravitsevaa ja tasapainoista ruokaa, eikä paino heittele. Ja myös näyttävät terveeltä. En oikein usko, ettetkö sinäkin muka oikeasti pystyisi erottamaan tervettä ja sairasta ylipainoista ihmistä toisistaan.
EveryWoman kirjoitti: Mun mielestä on vain reilua, että tuota on fotaroitu, kun laihoistakin naisista otettuja kuvia (joita kuvamuistisi on täynnä ja joihin tätä siksi vertaat) fotaroidaan yhtä paljon - tai itse asiassa enemmän.
Höhöhöhö. Ja että sinä sitten ihan itse päätit mihin minä muka vertaan.
Eihän sitä tarvitse mennä kuin Kitinän galleriaan ja ottaa sieltä kenen tahansa kuva.
Asento ei tee hyvää kropalle. Luultavasti sama mimmi näyttää paljon vähemmän pullealta seistessään tukevasti jaloillaan.EveryWoman kirjoitti:Esim. onko ao. henkilö ruma? Hänhän on yhtä läski kuin Kaarina:
Ja ei tuo mun mielestä ole ruma*.
Saman mallisia naisia näkee päivittän kymmeniä.
*En kyllä itse välittäisi olla samoissa mitoissa mutta ruma? Ehdottomasti ei ole.
-
- Kitisijä
Kaikki ihmiset vertaavat vähintään alitajuisesti näkemänsä materiaalin kokonaisuuteen; et sinä siitä mikään poikkeus ole.Kai Nalo kirjoitti:EveryWoman kirjoitti: Mun mielestä on vain reilua, että tuota on fotaroitu, kun laihoistakin naisista otettuja kuvia (joita kuvamuistisi on täynnä ja joihin tätä siksi vertaat) fotaroidaan yhtä paljon - tai itse asiassa enemmän.
Höhöhöhö. Ja että sinä sitten ihan itse päätit mihin minä muka vertaan.
Eihän sitä tarvitse mennä kuin Kitinän galleriaan ja ottaa sieltä kenen tahansa kuva.
Öm, ja oletko siis sitä mieltä, että tämä henkilö on rumempi kuin kuka tahansa kitinäläinen?
-
- Kitisijä
Mun mielestä asento on just sikäli hyvä, että persoonalliset piirteet (tässä tapauksessa paksu rasvakerros) tulevat sen avulla esiin. Samasta syystä on hyvä, että vartaloa on fotaroitu vähemmän kuin laihismallien kohdalla tehtäisiin. Etenkin vatsan kohdalle on jätetty makkaran lisäksi myös hieman epätasaisuutta (näkyy parhaiten varjossa olevalla alueella). Mutta makunsa kullakin, kunhan tosiasiat uskalletaan tunnustaa - eli että Tara Lynn ei ole ruma, vaikka hän onkin lihava.bliss kirjoitti:Asento ei tee hyvää kropalle. Luultavasti sama mimmi näyttää paljon vähemmän pullealta seistessään tukevasti jaloillaan.
Tässä Taran seisoma-asento ja muita valioyksilöitä:

Turhaa sinä minulta rumuudesta mitään kysyt, kun tiedät jo mihin vertaan muutenkin.EveryWoman kirjoitti: Kaikki ihmiset vertaavat vähintään alitajuisesti näkemänsä materiaalin kokonaisuuteen; et sinä siitä mikään poikkeus ole.
Öm, ja oletko siis sitä mieltä, että tämä henkilö on rumempi kuin kuka tahansa kitinäläinen?
Tarkoitus oli lähteä kaverin kanssa shoppaamaan, mutta automme ei lähde käyntiin. Pakkasta about -35 astetta. Teki tämän jokin aika sitten, korjaantui kun ilmat laantui. Ottaa virtaa, mutta ei starttaa eli akussa vika. Ei siis näemmä hyvässä kunnossa. Tolpassa on pöhöttänyt pari tuntia.
Niin, jotta miten saan sen käyntiin?
Niin, jotta miten saan sen käyntiin?