Miksi et käy esim Lontoossa tai Keniassa, jos kerran asiasta haaveilet?
Ehkei mitään puheissa ollutta olekaan ollut olemassa. Kaiken tämän ajan G onkin ollut eläinlääkäri jossain Kirkkonummella, eläen perverssiä virtuaalielämää cityssä ja Kitinässä - valehdellen vaimolle ja lapsille menevänsä konferenssiin lähtiessään tapaamaan cityläisiä.
Mutta oikeasti G. Kokeile vastata tuohon kysymykseen ja elää vähän.
exPertti kirjoitti:^ Koska tekeminen on ihan eri asia kuin asioista valittaminen?
Tämä pelkästään toistaa kysymyksen perusasetelman eli on ns. nollapostaus. Kysymyshän oli miksi?
Tuo on selkeä vastausvaihtoehto asiaan miksi. Tunnen joitakin ihmisiä, jotka valittavat milloin mistäkin mutteivat tee asialle mitään. Syynä voi olla se ettei "uskalla" yms. Mutta usein syynä tuntuu olevan, että jos asioille lähtisi tekemään jotakin ei jäisi syytä valittaa asiasta. Jolloin pääpointti asiassa tuntuu olevan ei matkustaminen, kuten tässä, vaan valittaminen matkustamattomuudesta.
Tietty kysymyksessä ratkaisemattomaksi jää se miksi asiat ovat näin. Joten jäähän tähän itsetuntemuksen parantamiseksi tehtävää työtä vielä.
Uskalluksestahan on kiinni. Eikö se nyt ole kaikille selvää, että paskat housussahan sillä on joka asian suhteen, on kyse sitten naisten lähestymisestä, matkustamisesta tai vaikkapa leukun kanssa teleskooppipamppumiestä vastaan taistelemisesta.
^ Oli miten oli niin itsekin alan välistä tajuta olevani tosi Wanha. Hitto ja minä olen nuorukainen G-mieheen verrattuna. Kannattaisi mieluummin myöntää virheensä (olkoon se sitten terapian tarve, matkustelu tai kumppaniponnistelujen osoittaminen saatavilla oleviin kumppaniehdokkaisiin saavuttamattomien sijaan) ja mahdollistaa pieni mahdollisuus elää onnellinen loppuelämä.
Kello tikittää eikä vuosia saa koskaan enää takaisin.
Elppis kirjoitti:Kamalan katkeraa. Mä olin [ ] lähellä kuolemaa 1996. Pitäiskö mun elää kiitollisuudessa.
Siis ei nimenomaan katkeraa. Mietin vaan, että juniori on yli kaksi vuotta vaikka vastahan citynöin yksikseni opiskelijasolusta. Kello tikittää lujaa vauhtia.
Alan nyt ymmärtää miksi jotkut keksi-ikäiset työkaverit patistivat minua parikymppisenä kiirehtimään tärkeinä pitämiäni asioita, koska yksi päivä sitä vaan tajuaa olevansa viisikymppinen.
huima kirjoitti:
Ehkei mitään puheissa ollutta olekaan ollut olemassa. Kaiken tämän ajan G onkin ollut eläinlääkäri jossain Kirkkonummella, eläen perverssiä virtuaalielämää cityssä ja Kitinässä - valehdellen vaimolle ja lapsille menevänsä konferenssiin lähtiessään tapaamaan cityläisiä.
Muuten tekee järkeä, mutta veikkaan, että se on gynis - se nimittäin selittäisi paljon. Tavallaan itseasiassa tekisi järkeä, että Dave = Poikuus.
huima kirjoitti:
Muuten tekee järkeä, mutta veikkaan, että se on gynis - se nimittäin selittäisi paljon. Tavallaan itseasiassa tekisi järkeä, että Dave = Poikuus.
Ann ilmeisesti meinaa, että InDesignissa on oma toiminto nimilapuille. Kun sanot kuuluvalla äänellä monitorin vieressä nimen (sukunimi, etunimi) ja painat sen jälkeen painiketta "tee nimilappu" ("create a namepaper" englanninkielisessä versiossa) tulostuvat laput hetken päästä printteristä.
nastamuumio kirjoitti:Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
On ruma. Hazardin turpeasta naamasta ja mustista silmänalusista tulee mieleen tv-sarja:"Olet mitä syöt". Veikkaan että se on näyttänyt kolmikymppisenäkin 45 vuotiaalta.