Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Yritäpä nyt vastata:

Miksi et käy esim Lontoossa tai Keniassa, jos kerran asiasta haaveilet?
Ehkei mitään puheissa ollutta olekaan ollut olemassa. Kaiken tämän ajan G onkin ollut eläinlääkäri jossain Kirkkonummella, eläen perverssiä virtuaalielämää cityssä ja Kitinässä - valehdellen vaimolle ja lapsille menevänsä konferenssiin lähtiessään tapaamaan cityläisiä.

Mutta oikeasti G. Kokeile vastata tuohon kysymykseen ja elää vähän.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Koska tekeminen on ihan eri asia kuin asioista valittaminen?
Tämä pelkästään toistaa kysymyksen perusasetelman eli on ns. nollapostaus. Kysymyshän oli miksi?
Tuo on selkeä vastausvaihtoehto asiaan miksi. Tunnen joitakin ihmisiä, jotka valittavat milloin mistäkin mutteivat tee asialle mitään. Syynä voi olla se ettei "uskalla" yms. Mutta usein syynä tuntuu olevan, että jos asioille lähtisi tekemään jotakin ei jäisi syytä valittaa asiasta. Jolloin pääpointti asiassa tuntuu olevan ei matkustaminen, kuten tässä, vaan valittaminen matkustamattomuudesta.

Tietty kysymyksessä ratkaisemattomaksi jää se miksi asiat ovat näin. Joten jäähän tähän itsetuntemuksen parantamiseksi tehtävää työtä vielä.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Tuo on selkeä vastausvaihtoehto asiaan miksi.
Vain sinulle.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Uskalluksestahan on kiinni. Eikö se nyt ole kaikille selvää, että paskat housussahan sillä on joka asian suhteen, on kyse sitten naisten lähestymisestä, matkustamisesta tai vaikkapa leukun kanssa teleskooppipamppumiestä vastaan taistelemisesta.
exPertti
Kitisijä

^ Oli miten oli niin itsekin alan välistä tajuta olevani tosi Wanha. Hitto ja minä olen nuorukainen G-mieheen verrattuna. Kannattaisi mieluummin myöntää virheensä (olkoon se sitten terapian tarve, matkustelu tai kumppaniponnistelujen osoittaminen saatavilla oleviin kumppaniehdokkaisiin saavuttamattomien sijaan) ja mahdollistaa pieni mahdollisuus elää onnellinen loppuelämä.

Kello tikittää eikä vuosia saa koskaan enää takaisin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti: Kello tikittää eikä vuosia saa koskaan enää takaisin.
Kamalan katkeraa. Mä olin [ ] lähellä kuolemaa 1996. Pitäiskö mun elää kiitollisuudessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
exPertti
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Kamalan katkeraa. Mä olin [ ] lähellä kuolemaa 1996. Pitäiskö mun elää kiitollisuudessa.
Siis ei nimenomaan katkeraa. Mietin vaan, että juniori on yli kaksi vuotta vaikka vastahan citynöin yksikseni opiskelijasolusta. Kello tikittää lujaa vauhtia.

Alan nyt ymmärtää miksi jotkut keksi-ikäiset työkaverit patistivat minua parikymppisenä kiirehtimään tärkeinä pitämiäni asioita, koska yksi päivä sitä vaan tajuaa olevansa viisikymppinen.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aaapua! Voisitteko muistuttaa mieleeni miten nimilaput/pöytäkortit tehtiin InDesignilla? Ei nyt mee putkeen...
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Aaapua! Voisitteko muistuttaa mieleeni miten nimilaput/pöytäkortit tehtiin InDesignilla? Ei nyt mee putkeen...
Avaat uuden, täsmäkokoisen työn halutulla sivumäärällä ja siitä sitten vaan... :)
Niin että samoin ne tehdään kuin kaikki muukin sillä.

PS. Klikkaa rasti pois ruudusta "Facing Pages"
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
Ehkei mitään puheissa ollutta olekaan ollut olemassa. Kaiken tämän ajan G onkin ollut eläinlääkäri jossain Kirkkonummella, eläen perverssiä virtuaalielämää cityssä ja Kitinässä - valehdellen vaimolle ja lapsille menevänsä konferenssiin lähtiessään tapaamaan cityläisiä.
Muuten tekee järkeä, mutta veikkaan, että se on gynis - se nimittäin selittäisi paljon. Tavallaan itseasiassa tekisi järkeä, että Dave = Poikuus.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti:
Muuten tekee järkeä, mutta veikkaan, että se on gynis - se nimittäin selittäisi paljon. Tavallaan itseasiassa tekisi järkeä, että Dave = Poikuus.
Ja Stadinarska=Nicki? *jakaa foliohattuja*
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Aaapua! Voisitteko muistuttaa mieleeni miten nimilaput/pöytäkortit tehtiin InDesignilla? Ei nyt mee putkeen...
Avaat uuden, täsmäkokoisen työn halutulla sivumäärällä ja siitä sitten vaan... :)
Niin että samoin ne tehdään kuin kaikki muukin sillä.

PS. Klikkaa rasti pois ruudusta "Facing Pages"
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ootko eri mieltä?
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onko Ann ollut joskus samaa mieltä? :piru:
Prepare for the worstest.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ann ilmeisesti meinaa, että InDesignissa on oma toiminto nimilapuille. Kun sanot kuuluvalla äänellä monitorin vieressä nimen (sukunimi, etunimi) ja painat sen jälkeen painiketta "tee nimilappu" ("create a namepaper" englanninkielisessä versiossa) tulostuvat laput hetken päästä printteristä.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, väännän täs arkkii parhaillaan. Mä istun sit bedlamin vieres!

Mut daimnkakku ja kerrosvohveli sentään, ne pikkarit tais mennä jo?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Urpåt. Vika ei ollutkaan mun taidoissa vaan vika löytyi exelistä, jolla nimilista oli (luonnollisestikin) tehty.
Work like a captain, play like a pirate.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Urpåt. Vika ei ollutkaan mun taidoissa vaan vika löytyi exelistä, jolla nimilista oli (luonnollisestikin) tehty.
Oletko kirjoittanut nimilistan kävelysauvan varteen vai oliko kyseessä saba-maila?
Paras päivä ikinä.
Manaaja

nastamuumio kirjoitti:Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
Samaa mieltä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nastamuumio kirjoitti:Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
On ruma. Hazardin turpeasta naamasta ja mustista silmänalusista tulee mieleen tv-sarja:"Olet mitä syöt". Veikkaan että se on näyttänyt kolmikymppisenäkin 45 vuotiaalta.

Kuva
Manaaja

No ei ole ainakaan Halmeeseen verrattuna.
Kai Nalo

Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Manaaja

Kai Nalo kirjoitti:Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Herää ny vittu.
Kai Nalo

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Herää ny vittu.
Sinä näköjään vielä nukut, kun et tajua että vertasin noita kuvia jossa ne on vieretysten. Kas kun et hakenut Halmeen raatokuvaa vertailtavaksi.
Vastaa Viestiin