Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^ Hyvä idea :P
Manaaja, ei sul sattuis olee videokameraa?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Miksi pokemon sivuilla näkyvissä mainoksissa on "hot girls from Vanda", ei koskaan "from Helsinki" tai "From Espoo"?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska iipparisi träkätään vantaalle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Bluntly kirjoitti:Koska iipparisi träkätään vantaalle?
Veikkaan kanssa, että ISP:n palvelimet on Vantaalla.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Manaaja kerran kehui panneensa kahta minunkin himoitsemaa KitinäMisua. Yhden tietää kaikki (julkista), se on Superior, mutta kuka se toinen on?
Sun toinen himoitsema Misu.
Work like a captain, play like a pirate.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Manaaja kerran kehui panneensa kahta minunkin himoitsemaa KitinäMisua. Yhden tietää kaikki (julkista), se on Superior, mutta kuka se toinen on?
Sun toinen himoitsema Misu.
Luulen että siihen aikaan en kovin montaa teistä vongannut. Nykyään vonkaan kaikkia, ettei kukaan pääse sanomaan olevansa erityisvainostalkkauksen kohteena.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriD kirjoitti:Miksi pokemon sivuilla näkyvissä mainoksissa on "hot girls from Vanda", ei koskaan "from Helsinki" tai "From Espoo"?
Koska vain Vantaalla on hotteja tyttöjä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^^ Hyvä idea :P
On toki, täydellä teräväpiirtotarkkuudella.

Kertokaas mistä saisin taskulamppuun 2,4-3V jännitteellä toimivan Xenon-varapolttimon? Min. 0.5A.
NuoriD

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^^ Hyvä idea :P
On toki, täydellä teräväpiirtotarkkuudella.

Kertokaas mistä saisin taskulamppuun 2,4-3V jännitteellä toimivan Xenon-varapolttimon? Min. 0.5A.
Pitäkää vaan valot päällä, tulee parempi kuvanlaatu.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Pimeessä ja paperipussit päässä et jos menee yleiseen jakoon "vahingossa" niin kukaan ei tunnista.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihan kuin mulle yriteltäisiin vihjailla etten ole oikein näyttelykelpoinen.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Ihan kuin mulle yriteltäisiin vihjailla etten ole oikein näyttelykelpoinen.
Ei kai sentään vihjailtu?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Miksi meidän nuori postimies aina pimpottaa ovikelloa ojentaakseen luukustakin mahtuvat postit minulle henk.koht.?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Miksi meidän nuori postimies aina pimpottaa ovikelloa ojentaakseen luukustakin mahtuvat postit minulle henk.koht.?
Miksköhän.

Mua vituttaa pizzatyypit; vaikka kuinka hyvin suomea puhuvana vastaanottaa pyynnön "KOPUTA, LAPSI NUKKUU", niin aina soittaa ovikelloa. Tilauslapussa lukee aina isolla KOPUTA. Stana.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mua taas ketuttaa se, kun tiputtavat postin mukana saapumisilmoituksen jonka mukaan ovat koettaneet pimputtaa ovikelloa siihen ja siihen kellonaikaan ja suurikokoinen kirje on noudettavissa seuraavana päivänä lähimmästä postista. Todellisuudessa ovat kirjoittaneet lapun jo valmiiksi, eivätkä edes yritä soittaa ovikelloa. Tuskin on siis koko kirje edes mukana.

No siis nykyään ei enää tuota, koska on pihalla postilaatikot, mutta kerrostalossa asuessa tuota tapahtui jatkuvasti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tietysti normaalisti luulisin sen vain olevan toooosi kuumana muhun, mutta jotenkin en vaan voi uskoa siihen.

TänäänKIN avasin oven kahden nyrkin kokoisen takun kanssa (tukassa), jalassa vaaleanpunaiset Hello kitty sukat sekä liian tiukat punaiset pallokuvioiset trikoot yhdistettynä mustaan "seura"-lehden paitaan. Hampaatkin oli pesemättä ja päällä reikäinen harmaa villatakki. Piste i:n päällä. Ja olin juuri pesemässä vessaa, joten en tainnut kovin kukiltakaan tuoksua. Ja painotan sanaa tänäänKIN.

Muille ei pimpota kelloa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kysy siltä "Mitäs vittua pimputat?".
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti:Kysy siltä "Mitäs vittua pimputat?".
En sentään. Tuohan on vain hyvää asiakaspalvelua. En viitsi olla ilkeä. Paitsi jehoville olen. Ovessa lukee, että uskonnollinen propaganda kielletty.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No kysy sitten kohteliaammin: "Anteeksi, saisinko kysyä miksi vitussa pimputatte ovikelloani, kun ette tee niin naapureillenikaan?".

Ajattelin josko hän osaisi selittää motiivejaan, tai ehkä havahtuisi itsekin että mites sitä nyt silleen on tullut tehtyä, ihan tiedostamatta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tarkistatteko te kuinka usein kauppakuitin ostosten jälkeen? Me harvemmin.

Noin kuukausi sitten vilkaisin kuittia, olimme ostaneet neljä pulloa colaa, oli veloitettu vain kahdesta. Eilen mies osti kuusi laatikollista korviketta, oli veloitettu vain viisi.

Kuinka usein mahtaa veloittaa liikaa, harvemmin tuskin menee "ostajan hyväksi".

Ja sitten tänään onnistuin vahingossa vielä varastamaan kyseisestä kaupasta, ei hyvää päivää.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miten VOI ihmisen persusta näyttää _niin_ hirveeltä Sokoksen alusvaateosaston sovituskopissa? Jos mä perustaisin alusvaatekaupan, hankkisin sinne mahdollisimman imartelevan valaistuksen, ja mä en ees pidä itseäni minään bisnesnerona!
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Tarkistatteko te kuinka usein kauppakuitin ostosten jälkeen?
Suunnilleen 90 prosenttisesti tarkastan. Viimeisen vuoden aikana säästynyt yli 100€ ja toisalta kerron jos veloittavat liian vähän (ehkä n 50€).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
Nyt on sitten hyvä syy nussia.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriD

Bluntly kirjoitti:Onko tässä vuodenvaihteessa jotain spesiaalijuttua kun tulee vonkailuja kolmeakymppiä lähestyviltä naisihmisiltä?
Älä kysy vaan toimi.
Vastaa Viestiin