Tuossa se ongelma juuri piilee. Olen tälläkin palstalla aivan liian munaton arvostamaan ja puolustamaan omia mielipiteitäni muiden arvosteluja vastaan, luovutan aina liian helpolla. "Premature evacuation" keskusteluista, niin sanoakseni.Aava kirjoitti:Ja nainen haluaa sellaisen miehen seuraa, joka arvostaa itseään ja mielipiteitään ja on valmis puolustamaan niitä. Tai siis ainakin minä ajattelen näin....
Ongelmani on tämä: olen tunnettu julkisuuden henkilö. Nimeni on kaikkien huulilla ja kasvoni heidän verkkokalvoillaan, minut on etsintäkuulutettu viidessä eri maanosassa, enkä täten voi avoimesti lähestyä naisia näin netitse asettamatta itseäni ja läheisiäni hengenvaaraan.Aava kirjoitti:Jos todella olet kiinnostunut, mikset samantien vaikka laita sähköpostilla kuvaa? Mikä siinä kuvan laittamisessa nyt on niin hankalaa?
Yleensä joudun ensitreffeillä tosiaankin pitämään päässäni sitä paperipussia koska en voi olla täysin varma onko kyseessä ansa. Joskus tosin onnistun harhauttamaan vainojiani lukuisilla palkkaamillani kaksoisolennoillani. Haluaisitko ehkä tavata ensin heistä jonkun? Voisimme sitten myöhemmin kohdata oikeasti, jopa ilman paperipusseja.
No tuota, tämä tuli vähän äkkiä...Tai mikset ehdota ensin tapaamista?

Muista että meitä molempia sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus tapaamisen yksityiskohdista. Sinua on varoitettu.