Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Toivoni (kutsun Sitä sillä nimellä) ehti jo hieman heräillä uudestaan, mutta heti meinasi karahtaa kiville:
Aava kirjoitti:Ja nainen haluaa sellaisen miehen seuraa, joka arvostaa itseään ja mielipiteitään ja on valmis puolustamaan niitä. Tai siis ainakin minä ajattelen näin....
Tuossa se ongelma juuri piilee. Olen tälläkin palstalla aivan liian munaton arvostamaan ja puolustamaan omia mielipiteitäni muiden arvosteluja vastaan, luovutan aina liian helpolla. "Premature evacuation" keskusteluista, niin sanoakseni.
Aava kirjoitti:Jos todella olet kiinnostunut, mikset samantien vaikka laita sähköpostilla kuvaa? Mikä siinä kuvan laittamisessa nyt on niin hankalaa?
Ongelmani on tämä: olen tunnettu julkisuuden henkilö. Nimeni on kaikkien huulilla ja kasvoni heidän verkkokalvoillaan, minut on etsintäkuulutettu viidessä eri maanosassa, enkä täten voi avoimesti lähestyä naisia näin netitse asettamatta itseäni ja läheisiäni hengenvaaraan.

Yleensä joudun ensitreffeillä tosiaankin pitämään päässäni sitä paperipussia koska en voi olla täysin varma onko kyseessä ansa. Joskus tosin onnistun harhauttamaan vainojiani lukuisilla palkkaamillani kaksoisolennoillani. Haluaisitko ehkä tavata ensin heistä jonkun? Voisimme sitten myöhemmin kohdata oikeasti, jopa ilman paperipusseja.
Tai mikset ehdota ensin tapaamista?
No tuota, tämä tuli vähän äkkiä... :oops: Mutta toisaalta, kerranhan täällä vain eletään! Minua ajaa myöntymiseen osaltaan Tixin taholta tuleva ilkkuminen että pasmani menisivät sekaisin jos haluaisitkin yllättäen tavata minut. Aion todistaa hänelle hänen olevan väärässä luuloinensa! Sovitaan meilitse tarkemmat koordinaatit ja pukukoodi. Yksityisviestejä ei kannata käyttää muuhun kuin yhteystietojen vaihtamiseen koska moderaattorit tai ainakin admin pystyvät lukemaan niitä.

Muista että meitä molempia sitoo ehdoton vaitiolovelvollisuus tapaamisen yksityiskohdista. Sinua on varoitettu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:Ja on se nyt ihan vitun väärin, että mies saa nähdä naisen kasvot ennen tapaamista mutta nainen leimataan pinnalliseksi, jos haluaa samaa mieheltä? Joo, helvetin hyvä homma :kele:
Eiku tässä puhutaan siitä, että kuvan ei pitäisi olla tärkeä kummallekaan osapuolelle. Ei ole meidän vika, että olet laittanut kuvan nettiin, joka saa meidät huutamaan kiimasta ja kuolaamaan näppäimistöllle. Kuva ei ole meille tärkeä vaan henkiset ominaisuudet kuten kylpeminen kanssasi.
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

Herra Manala kirjoitti: No saatana, väitätkö muka ettei se vaikuttaisi jatkoon, löytyisikö sieltä jalkojen välistä mikropenis vai 20+cm yönmustadildo?

Se olisi yksi vaikutin, ei kaikki. Mutta jorman pituus alkaa kiinnostaa vasta sitten, kun voi sanoa, että tuntee toisen. Ei se mikään ensisijainen kiinnostuksen kohde ole. Sen jorman kanssa ei hirveesti voi ajatuksia vaihtaa.

Ja kylläpä monumentaalisen tärkeänä zekzin kannalta mies pitää jormaansa, jos se yksistään voi saada homman lakoon. Zekzissähän on kaksi osapuolta. Aivan yhtä hyvin homma voisi mennä niinkin, että naisen anatomia ei viehätä. En vaan viitsis siitä etukäteen murehtia, jos ei vielä olla vaihdettu perkele edes nimiä, puhelinnumeroita, ajatuksia tai niitä kasvokuviakaan! Saatana.
Viimeksi muokannut Aava, 21.04.2008 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aava kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Eli oliks nää nyt sitten pakit vai? Arvasin että pidät mua liian rumana!

Älä ole noin neiti. Sää mitään oo arvannut. Tuo ehdotuksesi (tässä ajassa ja paikassa) vaikutti lähinnä laumakäyttäytymispiruilulta.
Ai että neiti! Katselehan vähän omia juttujasi. Itse keksit aina jonkun tekosyyn torjua toisten herkimmät ehdottelut ja flirttailut, joihin on saanut kerätä rohkeutta puoli päivää. Arvaa onko kiva saada tuollaista "no en sua ota tosissani ku sulla ei oo kuvaa, no en sua ota tosissani kun kuitenki laumakäyttäytymispiruilet, no en sua ota tosissani kun..." -palautetta? Todella julmaa kaikkia meitä kohtaan, jotka tunnemme raivoisaa eläimellistä kiimaa kohtaasi.
Aava kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Jep, kerrankin kun tänne saapuu hyvännäköinen nainen, niin sen pitää olla noin pinnallinen. VOI PERKELE!
Totta helvetissä ulkonäöllä on väliä. Mutta kun tässä oli nyt kyse ehdottelun uskottavuudesta eikä sinällään ulkonäöstä. Sanat ovat uskottavat, jos kasvot näkyy - riippumatta siitä, minkälaiset ne kasvot ovat. Understand?

Olet itsekin niin sanonut mulle postauksissasi vähän sen jälkeen kun Kitinään tulin, että totta kai ulkonäön pitää miellyttää, jos aletaan jatkoista puhua.
Niin mutta kun sen pitää mennä niin, että naisen ulkonäön pitää miellyttää minua, mutta minun ulkonäköni ei tarvitse pitää miellyttää naista. Se on paljon reilumpaa niin, koska synnyin rumaksi. Jos olisin syntynyt komeaksi, olisin tottakai täysin eri mieltä. Että sinä nainen nyt vaan alat pitämään rumista miehistä kun niin käsketään, ymmärrätkö! Peppu pystyyn, und schnell!
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Herra Manala kirjoitti:Se on paljon reilumpaa niin, koska synnyin rumaksi.
Nooh, et sinä nyt niin ruma ole.

Ja ajattele aina positiivisesti, ainakaan et ole juristi.
Herra Manala

huima kirjoitti:
Snif...tuo oli kauneinta mitä mulle on sanottu sen jälkeen kun faijani sanoi että sähän oisit ihan komea jos laihduttaisit!
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Noni, saatanan kiimapellet ajatte sen KERRANKIN kauniin ja fiksun naisen heti pois lämpimässä kylpyvedessä ryyppyntyneine esinahkoinenne. Kiitti vaan.
Tsiisus!
Täällähän on menossa oikein pässien rykimäajan kiimasoitimet.
Ihan samaan tyyliin josta minua äsken syytettiin, minulla paljon vähemmällä Panoksella!

Onko tästä tulkittavissa, että

1.) vain MINUN epäihmisen tekemänä Aavan flörttaaminen on tuomittavaa.

Vai 2.) Taaas kerran olen esimerkilläni onnistunut muuttamaan Kitinäkulttuuria. Tyypillistä missä vaan kulttuurissa, pioneeri tuomitaan ja äkkiä kaikki sitten toimiikin ihan samalla tavalla.

Niin ja nassuni on valitettavasti galleriassa Aavankin näkyvilllä. Ja ikänikin huomioonottaen se niistä haaveistani nähdä tuo ihana nainen alastomana saunassa.
Viimeksi muokannut Gat, 21.04.2008 13:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Ja ajattele aina positiivisesti, ainakaan et ole juristi.
Tai vielä pahempaa, insinööri.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aava

Chap kirjoitti: Eiku tässä puhutaan siitä, että kuvan ei pitäisi olla tärkeä kummallekaan osapuolelle. Ei ole meidän vika, että olet laittanut kuvan nettiin, joka saa meidät huutamaan kiimasta ja kuolaamaan näppäimistöllle.

Niin... öhöm. Kuvani on netissä osoituksena siitä, että olen kasvoineni sanojeni takana. Kuten olen sanonut, olen täällä keskustelemassa. Luulin, että muutkin ovat. Käsitin, että City on vonkaamista varten ja tämä sen jalostuneempi argumentointipaikka.

Ikimaailmassa voinut kuvitella, että joku voisi edes ajatella ehdottelevansa noin urpon kuvan perusteella.
Chap kirjoitti: Kuva ei ole meille tärkeä vaan henkiset ominaisuudet kuten kylpeminen kanssasi.
:rofl:
Frederik Krueger
Kitisijä

Aava kirjoitti:En vaan viitsis siitä etukäteen murehtia, jos ei vielä olla vaihdettu perkele edes nimiä, puhelinnumeroita, ajatuksia tai niitä kasvokuviakaan! Saatana.
Hei hei hei, hieman kärsivällisyyttä, pyydän! I'm working on it. Heitän meiliä myöhemmin tänään, voisit tosin sitä ennen laittaa vaikka meiliosoitteesi yvärillä (vai pitääkö minun tehdä sekin?).
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:1.) vain MINUN epäihmisen tekemänä Aavan flörttaaminen on tuomittavaa.
Tämä. Pingviinit eivät saa vehdata kookaburrien kanssa. Luonnonlaitkin ovat sitä vastaan.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.04.2008 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Herra Manala kirjoitti:
huima kirjoitti:
Snif...tuo oli kauneinta mitä mulle on sanottu sen jälkeen kun faijani sanoi että sähän oisit ihan komea jos laihduttaisit!
Poikarakkaus huudettu! :)
Came here for school, graduated to the high life
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Gat kirjoitti: minua
MINUN
olen esimerkilläni
pioneeri tuomitaan
Niin ja nassuni
Ja ikänikin
Tähän väliin laulu- ja soitinyhtye Klamydia esittää biisin Minäminäminä:

Mä osaan tän mä osaan ton,
oon jätkä mahdoton.
Minimaalinen on määrä mua parempien.
Tasoisiani on turha ees täältä alkaa kattelee,
joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen.

No se on minäminäminä,
minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä, minäminäminä,
Minäminäminä minäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminä minäminäminä minäminä
minä minäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.

Älykäskin suurinpiirtein, intellektuelli oon
On järkee pantu älyttömästi alle kuontalon
Mutta mistähän kummasta juttu tääkin johtunee
Kun johonkin istuun meen niin pöytä pikkuhiljaa tyhjenee

No se on minäminäminä,
minäminäminä,
Minäminäminäminäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminäminäminäminäminäminä
minäminäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.

Se mua hämmästyttää,
se mua kummastuttaa,
että miten näin ylimaallisen häikäisevän ihanasta
ihmisestä voidaan sanoa,
että oon universumin suurin virtsapää.

Minäminäminäminäminäminä,
jeejeejee.
Se on minäminäminäminäminäminäminäminä
minäminäminäminäminäminä,
eikä mikään eikä kukaan muu.

edit: laulettu versio, olkaa hyvät http://www.youtube.com/watch?v=izOIK-FeqEw
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.04.2008 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aava

Tix kirjoitti: Vain pinnallinen valkkaaja tarvitsee kasvokuvan läheiseen tutustumiseen.
:tiistai:
Ei saatana. Kuinka monta kertaa tämä pitää selittää.... pelkällä kuvalla en ole rankkaamassa ketään mihinkään. Minusta on vaan outoa tulla marmattamaan, jos en ota kuvattoman nimimerkin ehdotuksia todesta! Ymmärtäkää nyt jo perkele viimeinkin! Kuten sanoin, mulle tulee fiilis, että joku häpeää kiinnostustaan muhun, koska ei voi osoittaa sitä kasvoinensa.
Mää ole tässä kehenkään läheisesti tutustumassa, PERKELE!!! :evil:
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aava kirjoitti: PERKELE!!! :evil:
Äläkää ny enää kiusatko aavaa. Sinäkin, Frederikkiseni, olit joskus aikoinaan joukkokiusaamista vastaan. Mikä suhun on mennyt? :shock:
Frederik Krueger
Kitisijä

Aava kirjoitti:Ikimaailmassa voinut kuvitella, että joku voisi edes ajatella ehdottelevansa noin urpon kuvan perusteella.
Oletko iloisesti vai negatiivisesti yllättynyt tästä käänteestä?
NegaDuck kirjoitti:
Aava kirjoitti: PERKELE!!! :evil:
Äläkää ny enää kiusatko aavaa. Sinäkin, Frederikkiseni, olit joskus aikoinaan joukkokiusaamista vastaan. Mikä suhun on mennyt? :shock:
En minä enää kiusaa, vaan aion tavata hänet kahdenkesken. Menkää te muut pois, hus hus!

Olen pahoillani jos olen loukannut ketään aiemmilla kirjoituksillani. Vilpittömät anteeksipyyntöni. Se ei ollut tarkoitukseni, jatketaan puhtaalta pöydältä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 21.04.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:
Tix kirjoitti: Vain pinnallinen valkkaaja tarvitsee kasvokuvan läheiseen tutustumiseen.
:tiistai:
Ei saatana. Kuinka monta kertaa tämä pitää selittää.... pelkällä kuvalla en ole rankkaamassa ketään mihinkään. Minusta on vaan outoa tulla marmattamaan, jos en ota kuvattoman nimimerkin ehdotuksia todesta! Ymmärtäkää nyt jo perkele viimeinkin! Kuten sanoin, mulle tulee fiilis, että joku häpeää kiinnostustaan muhun, koska ei voi osoittaa sitä kasvoinensa.
Lähdetkö kylpemään kanssani jos lähetän kasvokuvan? Pitääkö se olla omani vai kelpaako Ridge Forresterin kuva (future me)? Lupaan hieroa kipeät lihaksesi ja muutkin.
Viimeksi muokannut Chap, 21.04.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Aava kirjoitti:
Täh? Etkö sä ole vieläkään lähettänyt Gattacalla alastonkuviasi?
Che

Viesti Kirjoittaja Che »

Aava kirjoitti:PERKELE!!! :evil:
Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

*odottelee niitä mehukkaita lipsahduksia, joita kaikki voivat sitten käyttää hyväkseen tulevissa ketjuissa* ND, vihko valmiiksi!!
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.04.2008 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Che kirjoitti:Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Eijei!

Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Kuin unestani monta vuotta sitten!!! Ooh.
Frederik Krueger
Kitisijä

No niin minä en ainakaan enää kirjoita tähän keskusteluun koska se selvästikin ahdistaa eri osapuolia, jopa minua. Kaikki yhteydenpito tähän liittyen tästälähin vain sähköpostitse.

Pyytäkää toisiltanne anteeksi, nyt heti. Admin voisi sulkea tämän keskustelun ja antaa kaikille palstalaisille bannia.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:
Che kirjoitti:Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Eijei!

Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Bukkake-kaste?
Herra Manala

Aava. Kirjoitin sinulle runon. Sen nimi on "Kulkuset kilahtaa".

kulkuseni kilahtaa kil kil
heitän kohtalon karvanoppaa
huijasinko kun kirjoitin palstalle numeron kuusi
se on ruotsin sex
vill du ha mig?
vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkänvedon
vai panetko arvalla
ja jos niin, mikä mahtaa olla onnen voittokerroin?
saunaan jos eksyisimme, vaikenisin kuin muuri
siitä pantiksi, toivottaa myös sepalukseni suuri.

Edit: Jos kuitenkin vielä tahdot tutustua, olen Flirttipuistossa nimimerkillä IsoJortikka.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 21.04.2008 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin