Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Clutch astuu Helsingin nosturiin Ti 17.11.2009, jonka vuoksi ainakin ma oion olla ke 18.11 pois töistä ihan vaan krapulan vuoksi.

EDIT:
Kuva
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 04.10.2009 23:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Onks se niin paska bändi ettei keikkaa kestä selvin päin?
Work like a captain, play like a pirate.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vesper kirjoitti:^ Onks se niin paska bändi ettei keikkaa kestä selvin päin?
Notta suattapi olla et on tai suattapi olla et ei ookkaan.

No tokkopa mutta tapanani on olla keikoilla aina kännissä, josta ehkä johtuen vallattoman seuramihen maine kiirii aina edelläni.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

U2 tekee toisenkin keikan Suomessa 21 pv.

MUST HAVE!
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

30.10. Kantis Goes Roots: Dave Arcari, Bullfrog Brown, Black River Bluesman
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ois kaks lippua Nosturiin Juliette Lewisiin 29.10., mutta kun meni eräs isoisä kuolemaan ja aikoo hautautua juuri tuolloin, notta saattanee jäädä rockmusiikilliset riennot väliin. Oisko joku halukas ostamaan?
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Ois kaks lippua Nosturiin Juliette Lewisiin 29.10., mutta kun meni eräs isoisä kuolemaan ja aikoo hautautua juuri tuolloin, notta saattanee jäädä rockmusiikilliset riennot väliin. Oisko joku halukas ostamaan?
Mä voin ottaa, jos voi maksaa luonnossa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kummalle?
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Kummalle?
No sulle tietty. Parta raapii liikaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin, mä aattelin et mulle vai Juliettelle, mut kiva tietää että sä harkitsit vaihtoehtoja hieman laajemmaltikin.. ;)

*made you look gay*
vai
*made you look, gay*


:twisted:
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Niin, mä aattelin et mulle vai Juliettelle, mut kiva tietää että sä harkitsit vaihtoehtoja hieman laajemmaltikin.. ;)
No koska tiesin, että sä kuitenkin ajattelet jotain kieroa ajattelin tuoda esille ettei sellainen sovi. Nih.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Airbourne 17.3.2010 Nosturi
Sauna 10.-12.6.2010 Manse
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuosta olikin spekulaatiota että mites Maideni, kun soittavat myös UK:ssa Sonispheressa. Näil näppylöin jää Sonisphere välistä kun Wacken on 5-7.8
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aika hyvä kattaus ois kyl. Maideni ei henk. koht. innosta, mutta paljon muuta kivaa. Antraksikin ois mahtava nähä, jos se Bush on takas remmissä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Perskele. Puolassa ja Tsekeissä saavat Sonisphereen ekaa kertaa historiassa rässin "Big Fourin" (Metallica, Slayer, Anthrax, Megadeth) samaan tapahtumaan. Eipä enää tuo Suomen kattaus kiinnostakaan niin kauheasti, tää pitäs todistaa kyl.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Ostin just Kotiteollisuuden liput. Suomihevin eppunormaali ja perjantaikännit kyläräkälässä lämmittävät aina mieltä. 8)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Olin ajatellut hankkia miehelle lahjaksi liput johonkin isoon konserttiin, mutta en ole tarpeeksi hyvin perillä musiikkimaustaan.
Etkös joskus sanonut, ettet voisi edes kiinnostua miehestä, jolla on erilainen leffamaku? Ja nyt ilmoitat ettet edes tiedä kunnolla miehesi musiikkimakua! Olen järkyttynyt!!!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

U2 pitäisi käydä vahtaamassa kesällä. Perjantaina Vesa-Matti Loiri, jos on vielä silloin hengissä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

^ Loiro pitäis kyllä joskus katsastaa livenä, monesti ollut mielessä mutta ei ole natsannut kohille.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Olin ajatellut hankkia miehelle lahjaksi liput johonkin isoon konserttiin, mutta en ole tarpeeksi hyvin perillä musiikkimaustaan.
Etkös joskus sanonut, ettet voisi edes kiinnostua miehestä, jolla on erilainen leffamaku? Ja nyt ilmoitat ettet edes tiedä kunnolla miehesi musiikkimakua! Olen järkyttynyt!!!
:D
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 565
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

bedlam kirjoitti:Perskele. Puolassa ja Tsekeissä saavat Sonisphereen ekaa kertaa historiassa rässin "Big Fourin" (Metallica, Slayer, Anthrax, Megadeth) samaan tapahtumaan. Eipä enää tuo Suomen kattaus kiinnostakaan niin kauheasti, tää pitäs todistaa kyl.
Pääseeköhän Mustaine jammaileen Metallican kera:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sonisperhe kiinnostaisi. Tosin miksi mennä Poriin, kun Sonisperhettä pääsee katsomaan merta edemmäskin. Muut ohjelmansa julkaisseet lokaatiot tosin tarjoilevat vain yhden päivän kattausta, Praha olisi niistä paras mutta esim. Barcelona ei kerro vielä tarjonnastaan mithän. Täytyy vielä jäädä odottamaan lopullista tuomiota.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänä kesänä! :hep: :hep:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HNa47mQa ... re=related[/youtube]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En varmaan koskaan enää mitään. Ehkä vipat kolme joihin mulla on ollu lippu, on jäänyt menemättä koska en vaan jaksanu tms. Nuorna sitä jaksoi, nykyisin olen ihan sairaalloisen epäkiinnostunut mistään populäärimusiikin saralla. Innostun teoriassa, mutta käytännössä en jaksa. Tänään viimeksi tuli mieleen, että haluaisin kuunnella klassista pitkästä aikaa. Jotenkin ehkä vaan hiljaisuus on nykyisin enempi se mun juttu. Ei olis 15 vuotta sitten uskonut..
Viimeksi muokannut nowaysis, 11.01.2010 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin