Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Erittäin hieno, että Classic nöyryytti vastustajansa ja väänsi itsensä Euro Floorball Cupin lopputurnaukseen. Turnauksen arvo ainakin minun silmissä nousi tätä myöden ja se on aivan varma juttu että katsomoon pitää eksyä. Tosin turnauksen arvo olisi ollut vielä parempi jos suomalaiset joukkueet olisivat olleet eri lohkoissa. Tiukka turnaus tulossa kuitenkin. Messeviä matseja! Nyt on jo aika kammeta ruotsalaiset valtaistuimelta.
Jeah tänään se alkaa! 
Uudistuksista parhaita tällaisten mahakkaiden hallille kykenemättömien mielestä:
http://www.hifkradio.fi/
Tosin tänään kykenen hallille. Pikkuprinsessa lähtee mukaan, halus tarhaankin hienossa ifk-paidassaan. Saas nähä millaset tappelut siellä käydäänkään kun 3-vuotiaat espoolaispojat hakee kontaktia.

Uudistuksista parhaita tällaisten mahakkaiden hallille kykenemättömien mielestä:
http://www.hifkradio.fi/
Tosin tänään kykenen hallille. Pikkuprinsessa lähtee mukaan, halus tarhaankin hienossa ifk-paidassaan. Saas nähä millaset tappelut siellä käydäänkään kun 3-vuotiaat espoolaispojat hakee kontaktia.

Onhan se tietenkin niin, että nämä kaksi suurta ovat jälleen kerran entistä suurempia ja kaiketi tappelevat keskenään kumpi on kukkulan kuningas. Sen verran haluaisin kuitenkin sekoittaa soppaa, että nostaisin kaksi kandidaattia kisaan mukaan. Pitkässä juoksussa, eli runkosarjassa, SSV ja Classic toki korjaavat potin, mutta kun pelataan pudotuspelisarjoja voi yllätyksiäkin tapahtua. Sekä Josba, että Erä ovat myös vahvistuneet tälle kaudelle. Josba sai maajoukkue miehiä riveihinsä, kun taas Erä vahvisti itseään, kuten trendi heillä on ollut, tulevaisuuden tykeillä. Itse odotan Erältä kovaa panosta ensi kaudelta. Entiset tulevaisuuden lupaukset lunastivat jo lupauksia viime kauden pronssilla ja nyt he ovat taas vuotta kokeneempia. Yhden vähälle huomiolle jääneen, mutta minun mielestäni kovan luokan vahvistuksen nostaisin esiin. Erä kaappasi riveihinsä Viron maajoukkueen ykköstykin Rein Kiven. Erittäin hyvän mailatekniikan ja kovan laukauksen omaava kaveri joka on fyysisiltä ominaisuuksiltaan melkoinen jyrä. Paukutteli iloiset lukemat taululle viime kaudella I-divarissa. Jos pää kestää liigan menoa, niin voi olla että Reiska on ensi kauden vuoden tulokas.Pyry-Matias kirjoitti: Kohta se kausikin käynnistyy ja Metro Auton lehtoparvi kutsuu. C pystynee haastamaan SSV:n hyökkäysosastollaan, mutta nähtäväksi jää riittääkö se taaskaan.
Mulla ainakin on kutina, että on tulossa mielenkiintoinen kausi. Ja kärjen osalta tasaisempi kuin viime vuonna.
Olen itse tutustunut vasta tamperelaisten kokoonpanoihin. G:n nimetön nippu tuskin taistelee kuin pleijaripaikasta. Mutta veljelle juuri eilen hehkutin, että Johansson EI MAHDU ykköskenttään, jossa ovat Nyhve ja Karppanen. Kiskis. Keskellähän häärii Widgren, jota pidän erittäin taitavana ja älykkäänä syöttökoneena. Ei paha troikkaWilliam Somerset kirjoitti:Mulla ainakin on kutina, että on tulossa mielenkiintoinen kausi. Ja kärjen osalta tasaisempi kuin viime vuonna.

Ei se kyllä kauheasti elä. Käytännössä Portugali pitäis voittaa kotonaan, ja siihen ihmeeseen en usko ellei Portugali konttaa noissa aiemmissa peleissään niin, että menettää jatkomahdollisuutensa. Ja en usko siihenkään, vaikka vieraissa käyvätkin azemuzerbazirazinazziassa. Teoriassa on mahdollista, että jatkajat ratkevat viimeisissä peleissä. Käytännössä sekä Serbia että Portugali tykittävät Suomen ohi helpoilla matseillaan ja homma on paketissa.bedlam kirjoitti:Portugali-Serbia meni just niinkun pitikin. Mahtavaa. Eilen meinasi jopa tasuri hieman vituttaa, mutta hienon pelin pelasvat. Ei voi valittaa. Toivo vielä elää.
Siinäpä taas tätä ihailtavaa suomalaista voittaja-asennetta!Tix kirjoitti:Ei se kyllä kauheasti elä.bedlam kirjoitti:Portugali-Serbia meni just niinkun pitikin. Mahtavaa. Eilen meinasi jopa tasuri hieman vituttaa, mutta hienon pelin pelasvat. Ei voi valittaa. Toivo vielä elää.
Portugali luultavimmin vielä lohkon vie, mutta ei kai se mitenkään mahdoton ajatus ole, että Puola jäisi esim. neljään pisteeseen viimeisestä kolmesta pelistä. Ja vaikka Serbia saisi jopa kahdeksankin pistettä neljästä pelistä, jäisi se Suomen taakse, kunhan voitettaisi kaksi seuraavaa peliä ja hävittäiskin viimeinen peli Portugalille. Tai mistä sitä tietää, vaikka Portugali kompuroi vielä lisää paineen alla.
Tajusin vasta, että kesäisen muuton jäljiltä asun kivenheiton päässä öljymiesten kotiluolasta. Tässähän käy siis niin, että mitä ilmeisimmin sitä ajautuu hallille ennemmin tai myöhemmin ihmettelemään reikäpallopelin saloja. Paperilla öljymiesten tilanne ei näytä kovin hyvältä. Jaakko Hintikka, Tero Tiitu, Sami Kuronen… Isoja miinuksia kokoonpanoon mille tahansa joukkueelle. Ja kun korvaajat on käytännössä otettu pelkästään omista b-junnuista, niin taidetaan öljylähteillä rakentaa tulevaisuutta enemmän kuin tätä kautta. Jää nähtäväksi ja minähän menen näkemään.Pyry-Matias kirjoitti:Olen itse tutustunut vasta tamperelaisten kokoonpanoihin.
Juu ja potkupallopelin suhteen olen Tixin linjoilla toivoen silti että olen väärässä.
- Stadinarska
- Kitisijä
JIHUUUU! HIFK VOITTI! HIFK VOITTI
Hifk voitti HIFK voitti. Jokerit hävis. Olin paikalla Hifk voitti. HIFK voitti.
Himppapimppa heijaa!
KUKAAN, siis EI KUKAAN saa kysyä mikä on Hifk!!
SA
Suomen Arskalaisin
Peeäs: Hiukan liikahti helppoheikin suuntaan tää asiallisuus postauksessa, mutta en todellakaan ole Helppoheikki vaan Helppoarska!
Hifk voitti HIFK voitti. Jokerit hävis. Olin paikalla Hifk voitti. HIFK voitti.
Himppapimppa heijaa!
KUKAAN, siis EI KUKAAN saa kysyä mikä on Hifk!!
SA
Suomen Arskalaisin
Peeäs: Hiukan liikahti helppoheikin suuntaan tää asiallisuus postauksessa, mutta en todellakaan ole Helppoheikki vaan Helppoarska!

"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Toiset osaa, toiset ei. Lentismiehet ylisuorittaa ja vetää hurmoksessa, toiset laukoo tolppiin ja ohi ja selittelee. Ei se siitä mihkään muutu. Jalkapalli on armoton peli ja Suomen pelit on enää kosmetiikkaa. Unelmat varmaan elää joo mutta realiteetit ei.bedlam kirjoitti:Siinäpä taas tätä ihailtavaa suomalaista voittaja-asennetta!
Tätä on ollut aivan uskomatonta seurata, mitä tiukempi paikka sitä paremmin äijät pelaavat. Joukkue on todella taisteleva ja päättäväinen, millaista asennetta soisi myös muille suomalaisurheilijoille. Ei ala käsi täristä ja rohkeita suorituksia uskalletaan tehdä oli tilanne miten tiukka tahansa. Ehdottomasti yksi kovimpia suomalaisia urheilusuorituksia tänä vuonna jo tässä vaiheessa ja kisat ovat vielä kesken. Mitalinkiiltoa silmissä.Tix kirjoitti: Lentismiehet ylisuorittaa ja vetää hurmoksessa
Tulinpas hyvälle tuulelle, isojen poikien adret ja rakkaus lajiin on niin kaunista.Vihtahousu kirjoitti:Kari Jalonen: "Sä et uskalla tapella!"
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Joo, eiköhän se "toinen suuri mestarisuosikki" viitanne jokereihin. Valitettavasti.Nip kirjoitti:En mä ainakaan löytäny sellasta kohtaa, että sitä tituleerattaisiin yhtikäs miksikään..Suvinen kirjoitti: Tää on oikeesti eka kerta kun näen armasta kotijoukkuettani tituleerattavan "mestarisuosikiksi".
- Stadinarska
- Kitisijä
No eikös Hiiru ole katsonut viime tapahtumia. Jokerit laittanut omaisuuksia johonkin maalivahtiin kun olisi voinut järkevämpään laittaa. Maalivahdilla nyt on aina liikaa onnea mukana. On yksi kamala klisee, että maalivahti olisi tärkein! Jokeritkin on kokeillut kymmeniä huippumokkeja ja kaikki epäonnistunut! Sen pitäisi kertoa jotakin, mutta ei vaan kerro!Tix kirjoitti:Joo, eiköhän se "toinen suuri mestarisuosikki" viitanne jokereihin. Valitettavasti.Nip kirjoitti:En mä ainakaan löytäny sellasta kohtaa, että sitä tituleerattaisiin yhtikäs miksikään..Suvinen kirjoitti: Tää on oikeesti eka kerta kun näen armasta kotijoukkuettani tituleerattavan "mestarisuosikiksi".
Ne tarvitsee hyvän pelaajan!
HIFK jyrää ja hyvä niin!
Tiksikiksiterveisin
Niksi Arska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13