Onko miehilläkin puutarha.... vai mikä?Tix kirjoitti: Nykyään puhutaan puutarhasta. Kaikki on turhaa paitsi puutarhanhoito.
Syy suhteettomuuteesi?
No eikö se nyt jumalauta ole aika kohtuutonta, että pitäisi pystyä harkitsemaan kylpemistä vaikkei edes perkele tiedä, minkä näköisen, nimisen, ikäisen tai kokoisen miehen kanssa... ? Että mitä sitä tutustumaan ensin... sen kun ammeeseen vaan. Saatana.Chap kirjoitti: Eikö riitä, että ne näkee vaahtokylvyssä? Pitääkö niitä kikkelikuvia nyt laittaa nettiinkin koko kansan nähtäväksi? Enttu kokeili tuota eikä toiminut.

Eli oliks nää nyt sitten pakit vai? Arvasin että pidät mua liian rumana!Aava kirjoitti:Herra Manala kirjoitti:Mulla ois kasvot, joskin vähän rumat. Tuutko kylpemään?
Pointti ei nyt ole se, että pelkillä kasvoilla lohkeaisi automaattisesti irtoaisi jotain. Ne vaan tekee sanomisista uskottavampia siten, että niihin viitsii suhtautua muutenkin kuin pelkkinä sanajonoina. Ne kasvottomat letkautukset ovat nimenomaan vain sanoja.
No siinähän sitä on aikaa tutustua kunnolla, ilman mitään peitteitä, naamioita ja esteitä. Ehdotus kylpemisestähän on tässä mielessä mitä romanttisin ja herkin tapa esittää halunsa tutustua ja tuntea toinen ihminen lähemmin, koska siinä myös itse heittäytyy täysin alastomaksi ja haavoittuvaiseksi toisen edessä.Aava kirjoitti:No eikö se nyt jumalauta ole aika kohtuutonta, että pitäisi pystyä harkitsemaan kylpemistä vaikkei edes perkele tiedä, minkä näköisen, nimisen, ikäisen tai kokoisen miehen kanssa... ? Että mitä sitä tutustumaan ensin... sen kun ammeeseen vaan.
Ja hei, minä olen huima.
Jep, kerrankin kun tänne saapuu hyvännäköinen nainen, niin sen pitää olla noin pinnallinen. VOI PERKELE!Chap kirjoitti:Miksi tämä kasvojuttu on sinulle niin tärkeä? Sinä kun olet nuori ja kaunis et välttämättä osaa katsoa tätä meidän vanhojen, irstaiden ja rumien silmin. Aikoinaan minullakin oli kuviani netissä, mutta ainoa mihin se johti oli, että muut pilkkasivat minua tyhmäksi tosikoksi, jonka mielipiteet ovat rasistisia ja naisia loukkaavia (vrt. Gattaca). Itsetuntoni romahti ja otin kuvat pois. Nyt olen jonossa Ridge Forrester –leikkaukseen, mutta sinne on kymmenen vuoden jono. Haluaisin kuitenkin tavata naisia sitäkin ennen netin välityksellä. ANTAKEE saatana!Aava kirjoitti:Herra Manala kirjoitti: Mulla ois kasvot, joskin vähän rumat. Tuutko kylpemään?
Pointti ei nyt ole se, että pelkillä kasvoilla lohkeaisi automaattisesti irtoaisi jotain. Ne vaan tekee sanomisista uskottavampia siten, että niihin viitsii suhtautua muutenkin kuin pelkkinä sanajonoina. Ne kasvottomat letkautukset ovat nimenomaan vain sanoja.
Jos tavataan kohta flirttipuistossa, niin voidaan tutustua lisää? Olen siellä nimimerkillä IsoKyrpa. Paljastan myös ammeeni osoitteen.Aava kirjoitti:No eikö se nyt jumalauta ole aika kohtuutonta, että pitäisi pystyä harkitsemaan kylpemistä vaikkei edes perkele tiedä, minkä näköisen, nimisen, ikäisen tai kokoisen miehen kanssa... ? Että mitä sitä tutustumaan ensin... sen kun ammeeseen vaan. Saatana.Chap kirjoitti: Eikö riitä, että ne näkee vaahtokylvyssä? Pitääkö niitä kikkelikuvia nyt laittaa nettiinkin koko kansan nähtäväksi? Enttu kokeili tuota eikä toiminut.
No mutta eihän sua olisi mitenkään randomilla valittu, vaan tiukan seulan läpi. Kuinka monen naisen nimittäin uskoisit tarttuvan moiseen tarjoukseen? Suostumalla todistaisit olevasi erityinen.Aava kirjoitti: Mies, joka suostuisi kylpyyn naisen kanssa, joka suostuisi kylpyyn miehen kanssa silloin, kun tällä on paperipussi päässä, on kohtalaisen munaton eikä ilmeisesti juuri arvosta itseään. Nainen haluaa olla valikoitu eikä mitään randomilla lassottu kuka-lie. Ja nainen haluaa sellaisen miehen seuraa, joka arvostaa itseään ja mielipiteitään ja on valmis puolustamaan niitä. Tai siis ainakin minä ajattelen näin....
No saatana, väitätkö muka ettei se vaikuttaisi jatkoon, löytyisikö sieltä jalkojen välistä mikropenis vai 20+cm yönmustadildo?Aava kirjoitti:No eikö se nyt jumalauta ole aika kohtuutonta, että pitäisi pystyä harkitsemaan kylpemistä vaikkei edes perkele tiedä, minkä näköisen, nimisen, ikäisen tai kokoisen miehen kanssa... ? Että mitä sitä tutustumaan ensin... sen kun ammeeseen vaan. Saatana.Chap kirjoitti: Eikö riitä, että ne näkee vaahtokylvyssä? Pitääkö niitä kikkelikuvia nyt laittaa nettiinkin koko kansan nähtäväksi? Enttu kokeili tuota eikä toiminut.
Siellä muuten on joku nimellä IsoKyrpa!Chap kirjoitti:Jos tavataan kohta flirttipuistossa, niin voidaan tutustua lisää? Olen siellä nimimerkillä IsoKyrpa. Paljastan myös ammeeni osoitteen.
Chap kirjoitti: Miksi tämä kasvojuttu on sinulle niin tärkeä? Sinä kun olet nuori ja kaunis et välttämättä osaa katsoa tätä meidän vanhojen, irstaiden ja rumien silmin.
Aivan käsittämätön kommentti. Kauneus ei ole absoluuttinen totuus vaan subjektiivinen mielipide. Älä hoe sitä ikäänkuin se olisi jokin fakta. Ja aivan yhtä huono fakta on tuo jälkimmäinen "me irstaat ja rumat". Ja miksi Manalakin meni heti tuomitsemaan itsensä "vähän rumaksi"? Miksette helvetti anna naisen päättää, mitä mieltä tämä on miehestä vaan kiirehditte analysoimaan itse itsenne ensin? Helvetistäkö sinä tiedät etukäteen, oletko kenenkin naisen mielestä minkäkin näköinen? Älä tee hommaa näin hankalaksi itsellesi.
Chap kirjoitti: Aikoinaan minullakin oli kuviani netissä, mutta ainoa mihin se johti oli, että muut pilkkasivat minua tyhmäksi tosikoksi...
Höh. No olisit sanonut, että "takes one to know one"

No olisit vaihtanut vaan maisemaa. Olen kovasti ruennut miettimään itsekin tätä vaihtoehtoa. Ei tämä nyt saatana ole muistuttanut argumentoivaa keskustelua enää moneen viestiin... Miten tämä nyt lipesikin tällei?Chap kirjoitti:... jonka mielipiteet ovat rasistisia ja naisia loukkaavia (vrt. Gattaca). Itsetuntoni romahti ja otin kuvat pois.
Juu. Toisin kuin kuvissa, jotka valehtelevat enemmän kuin tuhat sanaa, ammeessa paljastuu heti myös sen selkärangan suoruus. Ettei sitten tule mahdollinen skolioosi Ridge-leuan jatkeena täytenä yllätyksenä. Ja tietysti selviää myös se, löytyykö munaa muualtakin kuin jääkaapista.huima kirjoitti:
No siinähän sitä on aikaa tutustua kunnolla, ilman mitään peitteitä, naamioita ja esteitä. Ehdotus kylpemisestähän on tässä mielessä mitä romanttisin ja herkin tapa esittää halunsa tutustua ja tuntea toinen ihminen lähemmin, koska siinä myös itse heittäytyy täysin alastomaksi ja haavoittuvaiseksi toisen edessä.
Ja hei, minä olen huima.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jos et ole huomannut, olet joutunut hieman vedätyksen kohteeksi. Ainoastaan minä ja Chap olemme olleet tosissamme. Niin ja Hebuli. Ja Manala. Lolitasta en ole varma, tosin ihan meidän poikien kiusaksi sen varmaan toteuttaisi tarjouksensa.Aava kirjoitti:Olen kovasti ruennut miettimään itsekin tätä vaihtoehtoa. Ei tämä nyt saatana ole muistuttanut argumentoivaa keskustelua enää moneen viestiin... Miten tämä nyt lipesikin tällei?
Herra Manala kirjoitti: Jep, kerrankin kun tänne saapuu hyvännäköinen nainen, niin sen pitää olla noin pinnallinen. VOI PERKELE!
Totta helvetissä ulkonäöllä on väliä. Mutta kun tässä oli nyt kyse ehdottelun uskottavuudesta eikä sinällään ulkonäöstä. Sanat ovat uskottavat, jos kasvot näkyy - riippumatta siitä, minkälaiset ne kasvot ovat. Understand?
Olet itsekin niin sanonut mulle postauksissasi vähän sen jälkeen kun Kitinään tulin, että totta kai ulkonäön pitää miellyttää, jos aletaan jatkoista puhua. Ja on se nyt ihan vitun väärin, että mies saa nähdä naisen kasvot ennen tapaamista mutta nainen leimataan pinnalliseksi, jos haluaa samaa mieheltä? Joo, helvetin hyvä homma

Mutta kun se konteksti vaikuttaa asiaan!Aava kirjoitti: Ja on se nyt ihan vitun väärin, että mies saa nähdä naisen kasvot ennen tapaamista mutta nainen leimataan pinnalliseksi, jos haluaa samaa mieheltä? Joo, helvetin hyvä homma
Miehen keskinkertaisetkin kasvot voivat toimia ja olla miellyttävät kun olen lämpimässä vaahtokylvyssä punaviinilasi kädessäsi - ja tunnet keskusteluiden pohjalta sielujen sympatiaa ja mielihyvää käsien hieroessa kipeytyneitä lihaksiasi.
Ja ihan samalla miehillä konteksti vaikuttaa huomattavasti. Jos tissit on paljaana, eikasvoja välttämättä enää edes huomaakaan.