^Mulla kun kokeilin huonojen puhelinten kanssa, niin tuo Polar ei toiminut riittävän hyvin - että olisin tykännyt. Palasin takaisin Suunto T6:n käyttäjäksi, joka on toiminut kuin junan vessa - paitsi varmemmin ja siistimmin. Ja nyt päivitin T6:n T6c:ksi - että voi ihailla reaaliaikaisesti harjoituksen kuormittavuutta.
Lenkki kaverin kanssa. 1h9min, 8.49km, ka syke 119, 539kcal, TE 2.2
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tää kausi on mennyt aewan puluille eli 10 matsin jälkeen vain yksi voitto, josta jo aikaa. Eilen sitten voitettiin piiricupissa 3-2, joka on edes jotain. Vituttaa silti joukkueessamme säheltävät muutamat epäortodoksisia ratkaistuita viljelevät naamat, jotka eivät edes kehity. Täytyy huutaa nassu punaisena monta kertaa kesken pelin, että ota haltuun ja syötä helppo sisäteräsyöttö...mutta kun ei
Poljin raas ehkä liikaa nykyiseen kuntoon mutta 33,4km. aikaa meni n. 2 tuntia, hajotin sykemittarin aiemmin talvella, mutta tärkeintä on liikkuminen, kivasti läski lähtee liikkeelle pyörällä koska se on kuitenkin aika kokonaisvaltaista.
Nyt on alettu taas ryhdistäytyä sekä treenin että syömisen puolella, ettei Lilo pystyisi enempää vinoilemaan. Ekalla viikolla tippui heti melkein neljä kiloa kaikenlaista roskaa ja nestettä, kun sai terveellisemmän ruokavalion päälle ja takas oikeanlaisen treeniin. Nyt vedetään riittävällä kevyellä kuormituksella ja nostetaan taas peruskuntoa sekä lihaskuntoa ylös, että voisi ensi kaudella olla iskussa ja vaihtaa vaikka osaksi fillarinkin selkään.
Eilen vähän repesi tosin iltalenkillä hurjasteluksi, mutta mikäs siinä kun kulki niin hyvin. Tänään palauttavassa treenissä kyllä vähän huomasi kivistystä.
Mua houkuttais ilmottautua toiselle puolimaratonille vielä uudestaan tänä vuonna.. Ei varmaan tartte pelätä, että minitriathlonin jälkeen olis niin rikki, etteikö puolikas menisi.
Eipä olisi ikinä uskonut, että hurahdan juoksuun(kin) näin
aasi kirjoitti:Pitäisi varmaan saada puhelin sijoitettua lähemmäs mittaria.. ellei tuo sitten ole täysin susipaska laite.
E7 & kyseinen härpäke lollaa ~30m päästä vielä, mutta harmillinen bugi on siinä kun pistät pauselle jossakin, ei ala joka kerta mittaamaan sykettä enään.
Mun viikko lenkkipainotteinen:
- ma futispeli
- ti lenkki
- ti sali
- to lenkki
- pe lepo (matkapäivä Itä-Suomeen)
- la lenkki
- su lenkki
Hyvä viikko! Lenkit eivät kovin pitkiä eli 7-9km.
Ootte te koneita! Olen vähän kade. Helmikuun uusiutuneen polvivamman jälkeen urheilusuoritteet ovat olleet kortilla. Kyrpä otsassa salilla käynti on jäänyt kokonaan. Pyöräilyä ja rullistelua on tullut harrastettua satunnaisesti. Kävelyä jonkun verran. Eilen kokeilin juoksua muutaman kilometrin verran. Ei tuntunut pahalta, mutta ei myöskään hyvältä. Ens viikon perjantaina otetaan taas magneetit. Tällä kertaa epäillään, ettei toisella kertaa mennytkään mitään rikki tukisiteissä, vaan kierukassa. Nyt pitäisi kerätä jostain tsemppi sinne salille menoon.
Älä hyydy! - Hyydympäs!
Matkustuspäivä ja 250g piffi ilmeisesti tai ainakin osaltaan hyydyttivät kaikki mehut ei lenkillä vaan jo ennen. Kaameeta tavaraa pukkas