Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
^ Joo tänks. Siis johto on toisesta päästä vahvistimen piirilevyllä kiinni juotettuna. Mietin lähinnä että kun noi hajoavat vähän turhan helposti, että saisko siihen rakennettua jotain fiksumpaa tilalle kuin kiinteän johdon. Mutta joo, pitää varmaan tollanen perus plugijohto käydä ostamassa ja teurastaa se. Ja ottaa varmaan pari kossukolaa alle ettei kädet tärise.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Jåå no onha ne rullat saman hintasia mutta mustassa rullassa on puolet vähempi teippiä. Mun havainto taitaa olla Bauhausista. Yhden vertailun perusteella ei siis mitn Ainoaa Oikeaa Faktaa.Dumis kirjoitti:Öö, ei mun mielestä ollut kun ostin oman mustani (en olis ostanut jossei olis ollut samanhintaista). En kyl muista mistä ostin omani, varmaan jostain Klääs Olssönilta tjmsp.bliss kirjoitti:^Se on kauheesti kalliimpaa ku originaali
Älä näyttele noin tietämätöntä:Frederik Krueger kirjoitti:Jååå-å, hapetintahan tarvitaan lähinnä avaruusraketeissa, joten aiomme hyökätä marsilaisia vastaan. Emme ole tyytyväisiä ennenkuin Marsissa ei ole elämää.NuoriD kirjoitti:Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Asetoniperoksidi
Seuraavaksi kysyt tietysti tytöiltä, mistä saisi ostaa halvalla suuria määriä kynsilakanpoistoainetta ja gattikselta lannoitteista.
Katso nyt kuitenkin, että telkkarissa on sisääntulo HDMI:lle (kaikissa lituissa taitaa kyllä olla).Elppis kirjoitti:Juuri ko. piuhaa etsin eilen muutamasta kaupasta lähistöltä. Pitänee kait mennä ihan piuhakauppaan.Manaaja kirjoitti:HDMI.Elppis kirjoitti:Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin?

Kannattaa myös varmistaa se lähtöpää. VGA (d-sub) -> HDMI tai DVI -> HDMI. Näiden mukana ei sitten kulje ääni.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
En usko. Ekassa apteekissa oli vain 3% liuosta, mutta tilaamalla olisi kuulemma saanut 6% tai 9%. Toisessa, isommassa apteekissa, löytyi jostain takahuoneesta 6%, joten otin sitä pikkupullon. Minulle jäi siis käsitys että apteekeissa vahvin liuos on 9%, eikä sitäkään ole yleensä heti saatavilla. Lukemani mukaan tuo 35% taitaisi olla jo aika potenttia kamaa, ellei jopa syövyttävää. Ajattelin alunperin jotain 10% liuosta, vaikka olisihan sitä kaiketi voinut itsekin laimentaa.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
No niin, nyt ovat kainalokarvat ja pyllynreikä vihdoinkin valkaistut! Freesi tunne heti aamusta, kyllä niitä kelpaakin nyt esitellä kaikille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Minulla olisikin myydä vanhaa, jo kokkareille mennyttä ja siis viljelykäyttöön sopimatonta lannoitetta monta säkkiä. Sopinee vielä Oklahoman virastotalon tyyppisiin "saneeraustoimiin".NuoriD kirjoitti:
Seuraavaksi kysyt tietysti tytöiltä, mistä saisi ostaa halvalla suuria määriä kynsilakanpoistoainetta ja gattikselta lannoitteista.
Muuten onko Freddyllä tosiaan kyse pienoisraketista? Minä en ole harrastanut, mutta käsittääkseni sellainen oli ihan oikea harrastus 80-luvulle asti, jonka jälkeen luonnollisesti kiellettiin. Kukkahattutädit.
Silloin sai ostaa pienoisraketteja laskuvarjoineen (tai tehdä itse) ja niihin myytiin kertakäyttöisiä kiinteän polttoaineen (siis ei nestemäisen) ajoaineannoksia valmiissa briketissä.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Riippuu näytönohjaimesta. ATIlla vähänkin uudemmissa DVI:nkin kautta kulkee.Nehemiah James kirjoitti:Kannattaa myös varmistaa se lähtöpää. VGA (d-sub) -> HDMI tai DVI -> HDMI. Näiden mukana ei sitten kulje ääni.
- Stadinarska
- Kitisijä
Tere Chap, vanha "tuttu"!Chap kirjoitti:^^kai pointtina on se, että saa enemmän vastinetta rahoilleen kun samanhintaisella rivillä voi voittaa normaalia isomman potin
Nowaysis tuossa "Onko nukkuminen parasta..."-ketjussani arveli, että minä olen sinä!
Nyt Kityurpo kysyy palstalla olenko minä sinä?
Luepa tuo ketjun Chap-osuus tänään ja valista Nowaa. Minä en ainakaan myönnä heti että olisimme samat!
S t a d i n c h a p