Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Joo tänks. Siis johto on toisesta päästä vahvistimen piirilevyllä kiinni juotettuna. Mietin lähinnä että kun noi hajoavat vähän turhan helposti, että saisko siihen rakennettua jotain fiksumpaa tilalle kuin kiinteän johdon. Mutta joo, pitää varmaan tollanen perus plugijohto käydä ostamassa ja teurastaa se. Ja ottaa varmaan pari kossukolaa alle ettei kädet tärise.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ainakin itselläni kulmaplugit ovat säilyneet paremmin kuin normit.

www.bebek.fi tuote 11020
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kuinka vahvaa vetyperoksidia (liuosta) myydään apteekeissa, tai saako muualta? Pienehkö määrä riittää. Tarvitsisin sitä kantorakettini polttoaineen hapettimeksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:Kuinka vahvaa vetyperoksidia (liuosta) myydään apteekeissa, tai saako muualta?
Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
Muaha! Jennü onkin vetyperoksidi blondi!
Jenny Daa-aah! ling

Nehemiah James kirjoitti:Muaha! Jennü onkin vetyperoksidi blondi!
Neva! En hiuksiin, en hampaisiin, en yhtään mihinkään käyttäisi! Rantoraketit on kuitenki tosi kiva juttu. :]
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:^Se on kauheesti kalliimpaa ku originaali :?
Öö, ei mun mielestä ollut kun ostin oman mustani (en olis ostanut jossei olis ollut samanhintaista). En kyl muista mistä ostin omani, varmaan jostain Klääs Olssönilta tjmsp.
Frederik Krueger
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.
Jååå-å, hapetintahan tarvitaan lähinnä avaruusraketeissa, joten aiomme hyökätä marsilaisia vastaan. Emme ole tyytyväisiä ennenkuin Marsissa ei ole elämää.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin? Tällä tarkoitan esim. jalkapallostreamejä, joita pitää ajoittain katsella nenä koneella.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Elppis kirjoitti:Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin?
HDMI.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Se on kauheesti kalliimpaa ku originaali :?
Öö, ei mun mielestä ollut kun ostin oman mustani (en olis ostanut jossei olis ollut samanhintaista). En kyl muista mistä ostin omani, varmaan jostain Klääs Olssönilta tjmsp.
Jåå no onha ne rullat saman hintasia mutta mustassa rullassa on puolet vähempi teippiä. Mun havainto taitaa olla Bauhausista. Yhden vertailun perusteella ei siis mitn Ainoaa Oikeaa Faktaa.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Halusin vaan ilmoittaa että löysin lähes haluamanilaisen sauvan Aprillista. Siinä ei ollut hintaa, joten sitä etsiessä kävi ilmi että se oli vika kappale. Myös maahantuojalta. Kävipäs tsägä. 8)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin?
HDMI.
Juuri ko. piuhaa etsin eilen muutamasta kaupasta lähistöltä. Pitänee kait mennä ihan piuhakauppaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.
Jååå-å, hapetintahan tarvitaan lähinnä avaruusraketeissa, joten aiomme hyökätä marsilaisia vastaan. Emme ole tyytyväisiä ennenkuin Marsissa ei ole elämää.
Älä näyttele noin tietämätöntä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Asetoniperoksidi

Seuraavaksi kysyt tietysti tytöiltä, mistä saisi ostaa halvalla suuria määriä kynsilakanpoistoainetta ja gattikselta lannoitteista.
NuoriD

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
HDMI.
Juuri ko. piuhaa etsin eilen muutamasta kaupasta lähistöltä. Pitänee kait mennä ihan piuhakauppaan.
Katso nyt kuitenkin, että telkkarissa on sisääntulo HDMI:lle (kaikissa lituissa taitaa kyllä olla).

Kuva
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kannattaa myös varmistaa se lähtöpää. VGA (d-sub) -> HDMI tai DVI -> HDMI. Näiden mukana ei sitten kulje ääni.
Frederik Krueger
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
En usko. Ekassa apteekissa oli vain 3% liuosta, mutta tilaamalla olisi kuulemma saanut 6% tai 9%. Toisessa, isommassa apteekissa, löytyi jostain takahuoneesta 6%, joten otin sitä pikkupullon. Minulle jäi siis käsitys että apteekeissa vahvin liuos on 9%, eikä sitäkään ole yleensä heti saatavilla. Lukemani mukaan tuo 35% taitaisi olla jo aika potenttia kamaa, ellei jopa syövyttävää. Ajattelin alunperin jotain 10% liuosta, vaikka olisihan sitä kaiketi voinut itsekin laimentaa.

No niin, nyt ovat kainalokarvat ja pyllynreikä vihdoinkin valkaistut! Freesi tunne heti aamusta, kyllä niitä kelpaakin nyt esitellä kaikille.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Seuraavaksi kysyt tietysti tytöiltä, mistä saisi ostaa halvalla suuria määriä kynsilakanpoistoainetta ja gattikselta lannoitteista.
Minulla olisikin myydä vanhaa, jo kokkareille mennyttä ja siis viljelykäyttöön sopimatonta lannoitetta monta säkkiä. Sopinee vielä Oklahoman virastotalon tyyppisiin "saneeraustoimiin".

Muuten onko Freddyllä tosiaan kyse pienoisraketista? Minä en ole harrastanut, mutta käsittääkseni sellainen oli ihan oikea harrastus 80-luvulle asti, jonka jälkeen luonnollisesti kiellettiin. Kukkahattutädit.

Silloin sai ostaa pienoisraketteja laskuvarjoineen (tai tehdä itse) ja niihin myytiin kertakäyttöisiä kiinteän polttoaineen (siis ei nestemäisen) ajoaineannoksia valmiissa briketissä.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Jenny Daa-aah! ling

Hyvä kun homma hoidettu! 35:sen heitin työkamun väärän infon mukaan, läpsin sitä jo äsken.
Manaaja

Nehemiah James kirjoitti:Kannattaa myös varmistaa se lähtöpää. VGA (d-sub) -> HDMI tai DVI -> HDMI. Näiden mukana ei sitten kulje ääni.
Riippuu näytönohjaimesta. ATIlla vähänkin uudemmissa DVI:nkin kautta kulkee.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miksi ihmiset täyttää hulluna lottokuponkeja silloin kun kyseessä on jättipotti? Eikö se peruspotti, joka taitaa olla jotain pari miltsiä, riitä enää? En ymmärrä nyt ollenkaan.
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Onhan se jotenki viileempää olla voittamatta 7 miljoonaa kuin olla voittamatta jotain vaivaista 1,2 miljoonaa... :P
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

^^kai pointtina on se, että saa enemmän vastinetta rahoilleen kun samanhintaisella rivillä voi voittaa normaalia isomman potin
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Chap kirjoitti:^^kai pointtina on se, että saa enemmän vastinetta rahoilleen kun samanhintaisella rivillä voi voittaa normaalia isomman potin
Tere Chap, vanha "tuttu"!

Nowaysis tuossa "Onko nukkuminen parasta..."-ketjussani arveli, että minä olen sinä!

Nyt Kityurpo kysyy palstalla olenko minä sinä?

Luepa tuo ketjun Chap-osuus tänään ja valista Nowaa. Minä en ainakaan myönnä heti että olisimme samat!

S t a d i n c h a p
Vastaa Viestiin