sanctus kirjoitti:Alankomaissa joku aika sitten perustettu pedofiliaa tukeva puolue on saanut suomalaisen vastineen. Koska emme ole Italia, uskoisin demokratiamme pystyvän sekä kestämään tuon takana olevien yritykset että keskustelemaan tämän porukan äänettömäksi. Vigilante -tyyppistä ratkaisua en ole kuitenkaan ajamassa.
Tuonlaisen pedofilia"puolueen" ohjelmaa lukiessa tulee mieleen samankaltainen ilmiö eli nämä rikolliset prätkäjengit. Aika hemmetin hampaaton on yhteiskunta, jos ei ole keinoja KUNNOLLA kitkeä rikollisin tarkoitusperin toimivaa järjestöä. Äh, alkaa vaan vituttamaan.
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tuonlaisen pedofilia"puolueen" ohjelmaa lukiessa tulee mieleen samankaltainen ilmiö eli nämä rikolliset prätkäjengit. Aika hemmetin hampaaton on yhteiskunta, jos ei ole keinoja KUNNOLLA kitkeä rikollisin tarkoitusperin toimivaa järjestöä. Äh, alkaa vaan vituttamaan.
Jos lainsäädäntöön vaikuttaminen on rikollista toimintaa, niin minäkin olen rikollinen.
Koska ihminen pystyy miettimään mm. rypälepommin ja palopommituksen ja toteuttamaan ne, em. mikä-lie -jäsenistö saattaa hyvinkin olla olemassa siinä tarkoituksessa, kuin se on tuolla sivulla esitetty. Tosin epäilen asiaa yhä edelleen provokaatioksi. Vaan mistäpä näistä tietää.
Tarkkailen tilannetta tulevissa vaaleissa mm. vaalivalvojan ominaisuudessa. PNVD:hen tai muuhun vastaavaan viittaavat koukerot vaalilipukkeessa johtavat sormenjälkien ottamiseen ja siitä sitten edelleen sinne niin.
sanctus kirjoitti:Vigilante -tyyppistä ratkaisua en ole kuitenkaan ajamassa.
Minä olisin kyllä valmis turvautumaan pesäpallomaila-demokratiaan tämän yhdistyksen suhteen. Prätkäjengien kanssa tarvittaisiinkin sitten jo vähän rajumpia keinoja. Silmäilin iltapäivälehdestä NBK-amfetamiini-bustista kertovaa juttua, 11 henkilöä kiinniotettu, vajaa 100 t€ käteistä takavarikoitu, sekä lukuisia laittomia aseita, mm Desert Eagle-pistooleja. Vaikken ampuma-ase-harrastaja olekaan, ammuskelupeleissä kyseinen mutka kellistää kyllä isommankin motherfuckerin.
Sheetlord kirjoitti:Minä olisin kyllä valmis turvautumaan pesäpallomaila-demokratiaan tämän yhdistyksen suhteen.
Tarkkaillaan sivun ympärillä käytävää kuhinaa. Itse suhtautuisin vielä tällä hetkellä tähän hieman kuin Parker ja Stone Nambla -järjestöön eräässä piirrossarjassa. Äkkiseltään mielessä kävi myös Yes Men -tyyppisen sivun tekeminen.
Ihan aiheellinen huomautus. Saatat olla oikeassakin että kyseessä on "Super Adventurers Club" -tyylinen spoof.
Sivuston ulkoasu on kyllä aika siisti siihen nähden, mitä tasoa nämä pekkasiitoin-osaston hörhöt yleensä saavat aikaiseksi. Mikä sinänsä ei taas todista sivustoa huiputukseksi, ei kai missään sanota että pätevä graafinen suunnittelija ei voisi haaveilla lapsiseksistä tai muista vastenmielisyyksistä?
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tuonlaisen pedofilia"puolueen" ohjelmaa lukiessa tulee mieleen samankaltainen ilmiö eli nämä rikolliset prätkäjengit. Aika hemmetin hampaaton on yhteiskunta, jos ei ole keinoja KUNNOLLA kitkeä rikollisin tarkoitusperin toimivaa järjestöä. Äh, alkaa vaan vituttamaan.
Jos lainsäädäntöön vaikuttaminen on rikollista toimintaa, niin minäkin olen rikollinen.
Toki lainsäädännöllä voidaan rajoittaa mielipiteenvapautta, kun se on sillä turvattukin. Jos pedofilian puolustaminen halutaan kriminalisoida, niin voidaan toki tehdä. Vastaava esimerkki on natsipuolueiden kieltäminen - kun jokin on tarpeeksi suuri tabu, perusoikeuksiin voidaan puuttua, olivat ne puuttumiset sitten järkeviä/hyödyllisiä tahi ei.
Itse pitäisin oikein näppäränä sitä, että pedofiilit listautuisivat puolueeksi. Tietäisi minne palopomminsa heittelisi.