Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AC/DC
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

daddykillkill kirjoitti:Hei, joko siitä Jätkäsaaren (?) isosta potentiaalisesta konserttialueesta on julkaistu, että kuka siellä vetää ensi kesänä?
Jos minä olisin promoottori, maksaisin mielelläni pienet sopimuksenrikkomiskorvaukset Olympiastadionille, siirtäisin Eiskadeiskan melkein tuplasti isommalle venuelle, myisin vielä 20.000 lippua lisää ja nauraisin koko matkan pankkiin.
Minä en. Pyytäisin Metallicaa heittämään kolmannenkin keikan ja nauraisin koko matkan pankkiin ilman sopimuksenrikkomiskorvauksia. Lisäksi möisin koko roskan suoraan Huutonetissä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

"Kauneimmat Joululaulut" Helsingin Tuomiokirkossa, tulkitsijoina mm. Pirkko Mannola, Mikko Kuustonen sekä tietenkin Vesa-Matti Loiri. Lämppärinä toimii Koop.

Lippupalvelussa liput olivat jo loppuunmyydyt, mutta sain trokarilta pari kun annoin persettä. Kyllä se oli hyvän joulumielen arvoista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Haluan täsmentää, että minä en myynyt lippuja F. Kruegerille.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Mites sulle tuli yhtäkkiä kumma tarve todistella ettet myynyt lippuja Kruugerille?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:^ Mites sulle tuli yhtäkkiä kumma tarve todistella ettet myynyt lippuja Kruugerille?
Halusin vain olla hauska, koska sellainen pukee mua.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ajattelin mennä pojan kanssa katsomaan vaihtovirta/tasavirtaa.

Joulupukki toi pojalle stereot ja bändin Live-levyn ja poika tykkää. Itsekin olen kuunnellut bändiä jo monomankasta 80-luvulla.

Poika soitti juuri, että huuto.net oli vahvistanut tunnukset. Eikun huutamaan.

En ole ennen huuto.netiä käyttänytkään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tarjoan AC/DC-lipusta Kitinäläisille samaa, jota pyysin Kitinämisuilta Meat Loaf-lipustani (ei mennyt kaupaksi, kaukana loppuunmyydystä). Lupaan näyttäytyä lipun antajalle viisi minuuttia alastomana!!!

No niin, kuka kerkiää ekaksi?
Kyttään yyyveeluukkuani!!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AC/DC:n liput ostin huuto.netistä 255 kahdesta lipusta kentälle. Pojan kanssa mennään.

Madonna jos tulee niin sitä menen ehdottomasti katsomaan.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriDaavid kirjoitti:
Madonna jos tulee niin sitä menen ehdottomasti katsomaan.
Minä en.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Periaatteessa voisin katsella kun Madonna tulee. Kovasti kuvittelemalla siitä voisi saada kiksit.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Atheist Jalometalliin Voivodin, Electric Wizardin ja muiden lisäksi. Saatana! Vielä Cynic ja Pestilence messiin, kiitos.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qz4TkW7Q_GE[/youtube]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maanantaina tulee myyntiin Tina Turnerin keikkaliput. Pakko mennä katsomaan ennen kuin kupsahtaa!
Work like a captain, play like a pirate.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voi pyhä jyssäys! Taidan lähteä elokuussa Ouluun jos olen silloin vielä hengissä ja joku majoittaa. Tahtoo nähdä mm. tämän. (paskalaatuinen audio, sorry).
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:Voi pyhä jyssäys! Taidan lähteä elokuussa Ouluun jos olen silloin vielä hengissä ja joku majoittaa. Tahtoo nähdä mm. tämän. (paskalaatuinen audio, sorry).
"The URL contained a malformed video ID."
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jösses. Omistamani AC/DC keikkalippujen hinta Lontoon keikalle on viisinkertaistunut. :shock:

Jos en olisi varannut jo lentoja, houkutus myymiseen olis kovin suuri.. Eiku ei sittenkään. Cheers!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Madonnaa menen katsomaan.

"Jätkäsaareen mahtuu 80 000 katsojaa kerralla."

Tulossa siis ainakin kaikkien aikojen suurin maksullinen konsertti Suomessa. Onko kaivarin ilmaiskonserteissa ollut joskus enemmän väkeä?
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:Jösses. Omistamani AC/DC keikkalippujen hinta Lontoon keikalle on viisinkertaistunut. :shock:
Aika hyvä tuotto. Mulle tarjottiin 10 min lipun ostamisen jälkeen vain tuplahintaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

25.2 D.A.D Tavastia
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tänne vois ehkä mennä. Pitää vielä nuo loput bändit odotella.
METALLICA TÄHDITTÄÄ SONISPHERE-TAPAHTUMAA PORISSA HEINÄKUUSSA

Uusi kansainvälinen rockfestivaali kiertää Eurooppaa kesällä 2009

Suomen Pori on etulinjassa, kun Metallica tähdittää Eurooppaa kiertävää rockfestivaali Sonispherea kesällä. Pääesiintyjä Metallican lisäksi Porin Kirjurinluodossa lauantaina 25. heinäkuuta esiintyy mm. Linkin Park, Mastodon ja Lamb Of God. Muut esiintyjät julkistetaan myöhemmin. AEG Liven ja Live Nation Finlandin yhteistuotantona toteutettavan Porin Sonispheren liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa maanantaina 16. helmikuuta. Odotettavissa olevan kysynnän vuoksi ostorajoitukseksi on asetettu 10 lippua per asiakas.

Sonisphere on aidosti kansainvälinen festivaali, joka tuo yhteen rockin ykkösnimet satojentuhansien fanien eteen ympäri Eurooppaa. Sonisphere kiertää kesällä 2009 Iso-Britanniassa, Hollannissa, Saksassa, Ruotsissa ja Suomessa. Festivaalin ovat luoneet mm. Monsters Of Rock- ja Download Festivalia järjestämässä olleet tahot. Laadukkaan rockfestivaalin ideana on esitellä tämän päivän merkittävimmät yhtyeet, jotka soittavat kahdella lavalla, joten yleisö pääsee näkemään kaikki Sonispheren esiintyjät ilman päällekkäisyyksiä. Ensi vuonna Sonispherestä tulee maailmanlaajuinen ilmiö kun kiertue käynnistyy myös Euroopan ulkopuolella.

Were stoked to be touring Europe with Sonisphere, kertoo Metallican Lars Ulrich. Summer festivals in Europe are what Metallica do best. We cant wait to see all of our fans over there.

Vastikään uusimman levynsä Death Magnetic julkaissut Metallica konsertoi Suomessa ensi kesänä myös Helsingin Hartwall Areenalla 14. ja 15. kesäkuuta. Liput myytiin ennätysajassa Hartwall Areenan kahden konsertin yli 26 000 lippua myytiin loppuun 40 minuutissa.

Lamb Of God ja Mastodon esiintyvät Euroopan Sonispheren jokaisella keikalla. Linkin Park esiintyy vain Suomessa ja Brittein saarten Knebworthissa. Muualla Euroopassa mukana nähdään mm. Slipknot ja Die Toten Hosen.

Linkin Park esiintyi Suomessa ensimmäistä kertaa viime kesänä Seinäjoen Provinssirockissa. Yli 50 miljoonaa albumia maailmanlaajuisesti myynyt yhtye julkaisi marraskuussa live-albumin Road To Revolution: Live At Milton Keynes, joka sisältää hengästyttävät live-versiot mm. One Step Closer, Numb, In The End ja Leave Out All The Rest -megahiteistä.

SONISPHERE: Metallica, Linkin Park, Mastodon, Lamb Of God
La 25.7.2009 Pori, Kirjurinluoto
Portit auki klo 9

LIPUT
Myyntiin ma 16.2.2009 klo 9.00

89 euroa + mahd. toimituskulut Lippupalvelun myyntipisteistä, puhelinpalvelusta 0600-10-800 (1,83 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (5,99 euroa/puhelu + pvm) sekä netistä http://www.lippupalvelu.fi Huom!! Ostorajoitus 10 lippua per asiakas. Alle 14-vuotiailla on oltava mukana täysi-ikäinen huoltaja.
http://www.sonispherefestivals.com/fi
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:Madonnaa menen katsomaan.

Menetkö?
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kuva
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

3.6. Johnny Winter @ Finlandia-talo
1.7. Ana Popovic @ Jäähalli. Lämppärinä joku BB King. Mikä lie nobody...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kotiteollisuus 3.4 lappeen Ranta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Apulanta 22.4 Hellsinki
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin