Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elämä on.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Haluun nähdä Crowbarista seksiunta! Hämähäkkini ansaitsis edes yhden makeen unen tälle viikolle! Ajattelen siis limaa nukkumaan mennessä.
alja
Kitinän uhri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetz kirjoitti:Ja mä sentään parantelen naamaani aina unissa.

Rankkoja aikoja.
mun unissa sä oot aina paljon rumempi kuin oikeasti, siis todellinen pettymys! ihan innoissani nään sut unissa, ja joka kerta harmittelen kun on väärä naama ihmisellä :(

mut toisaalta, jos oisit oma ittes, niin mä en kehtais liikkua sun kaa edes siellä unimaassa...

edit: laita paljon kuvia tulemaan, jos sit saisin sen oikean nassun uniini, pliiiiis :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Geetz

alja kirjoitti:edit: laita paljon kuvia tulemaan, jos sit saisin sen oikean nassun uniini, pliiiiis :D
Sori ei heru, tosin toi finninen rasvaletti -kuvatus eiliseltä on niin bueno, että hieman houkuttaa lähetys. Kuvafiksauksella sai muuten kaiken hyväks mut silmänaluset mustu entisestään, uh! :D
prosessi

Hemmetti, oli ihan pakko tulla raportoimaan, sen verran levottoman kitinäunen näin. Siinä Vadim ja urpiainen kävivät kitinäkeskustelua aiheesta "vasemmistoliittolaisten kollektiivinen aivovaurio, joka estää heitä puhumasta totta". Minua ärsytti suunnattomasti, että myös urpiainen piti tuota aivovauriota kyseenalaistamattomana faktana, ja olisin halunnut sanoa jotain, mutta en keksinyt mitään sanottavaa. Lisäksi Vadim oli vaihtanut avatar-kuvansa Lohikäärme Justukseksi ja nimimerkkinsäkin joksikin kaksi ä-kirjainta sisältäväksi sanaksi (jota en muista enää), mutta jonka minä aina luin vahingossa väärin ja kuvittelin siinä lukevan "Tättärää!"

(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän aikaa sitten näin unta elcosta. Hän suuttui kun söin hänen eväänsä... :roll: :mrgreen: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Geetz

prosessi kirjoitti:(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Nouuuuuuuu! Aivan surkea! Surkeaaaa!
prosessi

Geetz kirjoitti:
prosessi kirjoitti:(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Nouuuuuuuu! Aivan surkea! Surkeaaaa!
Teinkin sitten päinvastaisen lupauksen, kun tajusin, että Kitinä on äitini, isäni, sisarukseni, paras ystäväni, rakastettuni, viholliseni ja lähes kaikkeni.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viime yönä näin unta, että avasin täällä topikin "Kumpaa rakastat enemmän, äitiäsi vai tyttöystävääsi?" Sweet Jesus...

Uni jatkui sillä, että oltiin porukalla jossain, missälie, ja ainakin Dumari ja Betty olivat paikalla. Betty auttoi minua keräämään tusseja lattialta, ihan samanlaisia tusseja muuten mitä Pukki toi Nitskulle. Sitten porukka lähti Mäkkiin syömään, mutta minä en lähtenyt mukaan kun ei ollut rahaa, vaan lähdin kotiin katsomaan Frendejä.

Tämä uni taitaa kertoa aika paljon mun viime aikaisesta elämästäni :lol:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tämän illan päiväunet olivat täynnä äksöniä!

Ensimmäisessä pätkässä olin Rouva Numban luona tekemässä haastattelua kodinhoidosta ja sisustuksesta. Rva N. vei mua kameroineni pitkin kämppää ja selosti sisustustermein katosta lattiaan kaiken mitä asunnossa oli. Lopuksi pesi kasvonsa ja meikkikerroksen alta paljastui hirmuisesti söpöjä pisamia :D Whooot?

Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.

Heräsin, ja mies pelasi edelleen pleikkaa. Argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
PICS!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
Swiiiiii-iiiiit!1
Elppis
Kitisijä

Mulla ei ole kuin muisto vain :oops:
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oli kesä ja ihq auringonpaiste ja juhlittiin Geetzun kanssa ulkona jossain kaupungissa jossa ei saanut polttaa, mentiin vähän väliä hissillä huisin ylös Stockan vessaan salaröökille ja vessaportsari toi meille aina ekellä viinahuikan, meil oli ältsin hauskaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Viime yönä olin himassa juonu pullon viiniä ja kolme kesulia, Dumari tuli käymään ja jotain siinä jutskailtiin ja säädettiin kunnes se yht'äkkii häipy ja mä tajusin et ahaa kello on ihan justkohta yheksän ja kaliakauppaanhaan se, että olipa hyvä idea mennään perässä. Siellä kaupassa näin taas Dumiksen ohimennen ja sain tosi omituisen oluenkantotelineen ja lähin himaan päin mutta eksyin väärälle kerrostalolle jossa lymyili joku ihme hippi ja unohdin oluseni sinne, sit löysin taas Dumiksen ja lähettiin ettiin mun kalioja mut ei löydetty joten juotiin sen. Kivaa oli mutta aika epämääräistä touhua. [Tässä siis vaan kitinäläiseen liittyvä klippi pitkästä unesta.]

Joojoo mun pitäis vissiin a) juoda vinaa b) hankkia elämä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Vähänx oon laatusuraa! <3 <3
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:^ Vähänx oon laatusuraa! <3 <3
In Lapitii's dreams.

:D
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Xiberia ja bedlam menivät naimisiin. Siis keskenään. Meidät kaikki kutsuttiin häihin, jotka pidettiin Porissa (johon nämä pupuset sitten muuttivat).

:shock:
Alan huolestua aivojeni nykytilasta.
Elppis
Kitisijä

Bliss kirjoitti:Xiberia ja bedlam menivät naimisiin. Siis keskenään. Meidät kaikki kutsuttiin häihin, jotka pidettiin Porissa (johon nämä pupuset sitten muuttivat).

:shock:
Alan huolestua aivojeni nykytilasta.
Pori on paska paikka ;)

Xibe ja Bedlam.. hmm... ei paha paritus!
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Betty ja mä annetaan sulle anteeks :wink:
SaintJohnPerse

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Betty ja mä annetaan sulle anteeks :wink:
Ettekä edes jääneet aamiaiselle?

Olin vaan pelkkä lihankimpale :(
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ettekä edes jääneet aamiaiselle?
Sulla oli shampanjat loppu.
SaintJohnPerse

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ettekä edes jääneet aamiaiselle?
Sulla oli shampanjat loppu.
Onneksi, ette huomanneet, että se oli cavaa...
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Onneksi, ette huomanneet, että se oli cavaa...
Ei kun nimenomaan huomattiin...
Vastaa Viestiin