Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
mun unissa sä oot aina paljon rumempi kuin oikeasti, siis todellinen pettymys! ihan innoissani nään sut unissa, ja joka kerta harmittelen kun on väärä naama ihmiselläGeetz kirjoitti:Ja mä sentään parantelen naamaani aina unissa.
Rankkoja aikoja.

mut toisaalta, jos oisit oma ittes, niin mä en kehtais liikkua sun kaa edes siellä unimaassa...
edit: laita paljon kuvia tulemaan, jos sit saisin sen oikean nassun uniini, pliiiiis

Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Hemmetti, oli ihan pakko tulla raportoimaan, sen verran levottoman kitinäunen näin. Siinä Vadim ja urpiainen kävivät kitinäkeskustelua aiheesta "vasemmistoliittolaisten kollektiivinen aivovaurio, joka estää heitä puhumasta totta". Minua ärsytti suunnattomasti, että myös urpiainen piti tuota aivovauriota kyseenalaistamattomana faktana, ja olisin halunnut sanoa jotain, mutta en keksinyt mitään sanottavaa. Lisäksi Vadim oli vaihtanut avatar-kuvansa Lohikäärme Justukseksi ja nimimerkkinsäkin joksikin kaksi ä-kirjainta sisältäväksi sanaksi (jota en muista enää), mutta jonka minä aina luin vahingossa väärin ja kuvittelin siinä lukevan "Tättärää!"
(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Teinkin sitten päinvastaisen lupauksen, kun tajusin, että Kitinä on äitini, isäni, sisarukseni, paras ystäväni, rakastettuni, viholliseni ja lähes kaikkeni.Geetz kirjoitti:Nouuuuuuuu! Aivan surkea! Surkeaaaa!prosessi kirjoitti:(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Viime yönä näin unta, että avasin täällä topikin "Kumpaa rakastat enemmän, äitiäsi vai tyttöystävääsi?" Sweet Jesus...
Uni jatkui sillä, että oltiin porukalla jossain, missälie, ja ainakin Dumari ja Betty olivat paikalla. Betty auttoi minua keräämään tusseja lattialta, ihan samanlaisia tusseja muuten mitä Pukki toi Nitskulle. Sitten porukka lähti Mäkkiin syömään, mutta minä en lähtenyt mukaan kun ei ollut rahaa, vaan lähdin kotiin katsomaan Frendejä.
Tämä uni taitaa kertoa aika paljon mun viime aikaisesta elämästäni
Uni jatkui sillä, että oltiin porukalla jossain, missälie, ja ainakin Dumari ja Betty olivat paikalla. Betty auttoi minua keräämään tusseja lattialta, ihan samanlaisia tusseja muuten mitä Pukki toi Nitskulle. Sitten porukka lähti Mäkkiin syömään, mutta minä en lähtenyt mukaan kun ei ollut rahaa, vaan lähdin kotiin katsomaan Frendejä.
Tämä uni taitaa kertoa aika paljon mun viime aikaisesta elämästäni

Tämän illan päiväunet olivat täynnä äksöniä!
Ensimmäisessä pätkässä olin Rouva Numban luona tekemässä haastattelua kodinhoidosta ja sisustuksesta. Rva N. vei mua kameroineni pitkin kämppää ja selosti sisustustermein katosta lattiaan kaiken mitä asunnossa oli. Lopuksi pesi kasvonsa ja meikkikerroksen alta paljastui hirmuisesti söpöjä pisamia
Whooot?
Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
Heräsin, ja mies pelasi edelleen pleikkaa. Argh.
Ensimmäisessä pätkässä olin Rouva Numban luona tekemässä haastattelua kodinhoidosta ja sisustuksesta. Rva N. vei mua kameroineni pitkin kämppää ja selosti sisustustermein katosta lattiaan kaiken mitä asunnossa oli. Lopuksi pesi kasvonsa ja meikkikerroksen alta paljastui hirmuisesti söpöjä pisamia

Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
Heräsin, ja mies pelasi edelleen pleikkaa. Argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Swiiiiii-iiiiit!1Elppis kirjoitti: Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
Viime yönä olin himassa juonu pullon viiniä ja kolme kesulia, Dumari tuli käymään ja jotain siinä jutskailtiin ja säädettiin kunnes se yht'äkkii häipy ja mä tajusin et ahaa kello on ihan justkohta yheksän ja kaliakauppaanhaan se, että olipa hyvä idea mennään perässä. Siellä kaupassa näin taas Dumiksen ohimennen ja sain tosi omituisen oluenkantotelineen ja lähin himaan päin mutta eksyin väärälle kerrostalolle jossa lymyili joku ihme hippi ja unohdin oluseni sinne, sit löysin taas Dumiksen ja lähettiin ettiin mun kalioja mut ei löydetty joten juotiin sen. Kivaa oli mutta aika epämääräistä touhua. [Tässä siis vaan kitinäläiseen liittyvä klippi pitkästä unesta.]
Joojoo mun pitäis vissiin a) juoda vinaa b) hankkia elämä.
Joojoo mun pitäis vissiin a) juoda vinaa b) hankkia elämä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pori on paska paikkaBliss kirjoitti:Xiberia ja bedlam menivät naimisiin. Siis keskenään. Meidät kaikki kutsuttiin häihin, jotka pidettiin Porissa (johon nämä pupuset sitten muuttivat).
![]()
Alan huolestua aivojeni nykytilasta.

Xibe ja Bedlam.. hmm... ei paha paritus!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ettekä edes jääneet aamiaiselle?Bliss kirjoitti:Betty ja mä annetaan sulle anteeksSaintJohnPerse kirjoitti:Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Olin vaan pelkkä lihankimpale