Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?
Ne on käyneet kurssin, jossa on kehoitettu kysymään alaisilta, mitä heille kuuluu.
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

NuoriD kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Ne on käyneet kurssin, jossa on kehoitettu kysymään alaisilta, mitä heille kuuluu.
Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
nastamuumio

Tiski kirjoitti: Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
En tajuu sua.
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

nastamuumio kirjoitti:
Tiski kirjoitti: Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
En tajuu sua.
Ei se haittaa, ollaan vaan ja nautitaan kun syysmansikat maistuu poks.
NuoriD

Rouva Pupu kirjoitti:Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?

.
En ole erityisesti asiantuntija, mutta kyllähän 1kk kestävä vuoto joka tapauksessa on pitkä. Anemisoidut.

Suositan, että hakeudut lääkäriin jos ei pian lopu.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kai Nalo kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Kumman pään haluat?
Sanotaan että koko oikea puoli, kun en noista vasureista oikein perusta.
Pää != puoli

(paitsi mielipuoli)
Kirjoitan tätä alasti
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Käytiin eilen muun shoppailun ohella katsomassa noita tallentavia, ja totta tosiaan tuo elcon suosittelema oli mieleinen. Miehellekin jo ennestään tuttu. Oltais ostettu heti pois, mutta harmillisesti oli bokseja vain antennitalouksiin. Ei ollut aikaa sitten muualle mennä katselemaan. Hinta oli sama paikasta riippumatta, semmoset 250e.

No, kiitos aasille. En tiennyt että tommosta kaistaa on edes olemassa ja otin sen nyt viikon koekäyttöön. On ihan pop olla varuilta olemassa, lataa sitten lisää rahaa jos tarvetta enemmälle on.

Pääasia kuitenkin, että nyt en missannut kumpaakaan sarjaa. Paitsi Mentalist on katsomatta ja kakkoselta tullut virusdokkari.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Paitsi Mentalist on katsomatta
Mä nukahdin eilen kesken ja heräsin just sopivasti loppuratkaisun kohdilla. V*ttu.
Work like a captain, play like a pirate.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Tuliskohan nettiin väijyttäväks? En oo perehtyny maikkarin nettitv-tarjontaan... Mentalist katottava tänään boxilta, Harper's valittiin eilen (ja joutu tallentaa Subin Dieetit vaihtoon myös, tykkään!).
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:^ Tuliskohan nettiin väijyttäväks?
Ei löytynyt sieltä, mutta Google kertoi että tulee sunnuntaina uusintana :] Me happy!
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Fcuk kirjoitti:^ Eiks toi oo enempi miesten juttu?
Näin se taitaa olla:

Käydäänkö nukkumaan? Esa J pyysi, mutta Minna olisi jaksanut pysyä hereillä pidempään
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vastaileeko joku tolle Niballe aina vahingossa privana, kun musta on näyttänyt että se on täällä julkisella puolella jutellut viimeiset kaksi vuotta yksinään, mutta silti käy kovempaa keskustelua kuin kukaan muu?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:Vastaileeko joku tolle Niballe aina vahingossa privana, kun musta on näyttänyt että se on täällä julkisella puolella jutellut viimeiset kaksi vuotta yksinään, mutta silti käy kovempaa keskustelua kuin kukaan muu?
Vttu! Tuut pyyhkii noi kahvit mun näytöltä!!!1
Manaaja

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Vastaileeko joku tolle Niballe aina vahingossa privana, kun musta on näyttänyt että se on täällä julkisella puolella jutellut viimeiset kaksi vuotta yksinään, mutta silti käy kovempaa keskustelua kuin kukaan muu?
Vttu! Tuut pyyhkii noi kahvit mun näytöltä!!!1
Joisit valkoista teetä, se on terveellisempää näytölle. :-p
Manaaja

Mulla on chiliviinietikkapullo, joka on alhaalta pallomainen, ja jossa on noin 20cm pitkä ohut kaula joka on sisäläpimitaltaan noin 2cm paksu. Pallomaisessa osassa on erilaisia chilejä, jotka ovat nesteessä turvonneet noin 4cm paksuiksi. Eivät siis mahdu mitenkään kaulasta ulos eikä niitä saa oikein sörkittyäkään minkäänlaisella tavan keittiövälineellä. Haluaisin säästää pullon koriste-esineenä. Miten saan pohjalla lojuvat paprikat sellaiseen muotoon, että voin kaataa ne ulos pullosta?
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Manaaja kirjoitti:Mulla on chiliviinietikkapullo, joka on alhaalta pallomainen, ja jossa on noin 20cm pitkä ohut kaula joka on sisäläpimitaltaan noin 2cm paksu. Pallomaisessa osassa on erilaisia chilejä, jotka ovat nesteessä turvonneet noin 4cm paksuiksi. Eivät siis mahdu mitenkään kaulasta ulos eikä niitä saa oikein sörkittyäkään minkäänlaisella tavan keittiövälineellä. Haluaisin säästää pullon koriste-esineenä. Miten saan pohjalla lojuvat paprikat sellaiseen muotoon, että voin kaataa ne ulos pullosta?
Jos ei mene pää pulloon, niin pohjaan voisit veistellä lasileikkurilla about pohjan kokoisen holeksen, jonka saat liimalla takaisin kasaan (oletuksena siis että koriste != käyttöesine jatkossa).
Kirjoitan tätä alasti
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Hommaa tähystysleikkaukissa käytössä oleva instrumentti, jolla pienit pullon sisällön.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^^ muodostat riittävän suuren alipaineen pullon suulle ja käytännössä siis imet chilit pois?
Me transmitte sursum, Caledoni!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:Miten saan pohjalla lojuvat paprikat sellaiseen muotoon, että voin kaataa ne ulos pullosta?
Ratkaisu by X: Neste veks ja kuivata paprikoita jonkin aikaa, ei kuitenkaan liian kauan, etteivät kuivu kokonaan ja käpristy.

Ultimate ratkaisu by prosessi: Osta viemärirakeita ja kaada purkkiin, ihaile vierestä (mutta riittävän kaukaa) kuinka piipusta nousee myrkyllisiä kaasuja ja kuinka paprikat muuttuvat pikkuhiljaa nesteeksi. Älä käytä lopputuloksena olevaa nestettä ruoanlaitossa, se on hengenvaarallista ja vähän niinku syövyttävää...
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Auttaisiko pullon täyttäminen vedellä ja veden keittäminen (vettä tarvittaessa lisäten) niin helvetin pitkään, että chilit muuttuvat pehmeäksi mössöksi joka hajoaa kunhan millä vaan tikulla kaivelee? Jos pulloa ei suoraan levylle voi laittaa, niin pulloon vettä ja pullo vaikka isompaan astiaan, jossa siinäkin vettä, ja liedelle keittymään.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

nastamuumio kirjoitti:^Okei, ehkäpä jo huomenna mulla on etikkaa. Joskus jos ois vielä kyky kirjottaa yhdyssanat ja sanaliitotkin oikein.
Toimiko etikka?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nastamuumio

aasi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:^Okei, ehkäpä jo huomenna mulla on etikkaa. Joskus jos ois vielä kyky kirjottaa yhdyssanat ja sanaliitotkin oikein.
Toimiko etikka?
Enimmäkseen. Tein sittenkin silleen, että liotin pyykkejä ämpärillisessä vettä + 2,5 dl etikkaa puol tuntia ja sitten pesin. Balettipuvuista tuli hyviä, mut vanhimmat urheilurintsikat päädyin heittämään pois.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti: Balettipuvuista
urheilurintsikat
Ei mahda mitään, kiihoitun kun mainitsit balettipukusi ja urheilurintsikkasi.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Leevi
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Kai Nalo kirjoitti:
elco kirjoitti: Ei ole ollut mitään ongelmia.

Kuumeneeko?

Meillä tilttaili vanhempi toppy kerran päivässä. Piti laittaa parin sentin korokepalat pohjan alle, niin alkoi tuuletus pelamaan hieman paremmin. Enää tilttailee kerran viikossa.. :roll:
Vaihdoin toppyyn isomman kovalevyn ja specien mukaan muuta eroa levyillä ei (pitänyt) ollut kuin tallennuskapa. Noh, boxi alkoi tilttailla. Laitoin sit tuollaisen ~80mm tuulettimen kovalevyyn päälle, niin ongelma poistui. Toimii normaalisti ja tilaa on hieman enemmän (ku eihän tuo 750G nyt niin iso vielä ole).
Vastaa Viestiin