Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kreitsu
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Kreitsu » 23.08.2006 19:09
Flipperix kirjoitti: Keikaus kirjoitti: Taisivat tulla omasta päästäsi.
Voihan sitä olla, en oo kattonu peiliin viime aikoina kun aina säihkähtää hiukan.
Ne voi kyl olla mun kainiksetkin. Leikkasin ne vastikään Espoossa. Ne on tarkoitus käyttää mun hiustenpidennykseen. Haluan luomua nääs.
BrianW
Kitisijä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja BrianW » 24.08.2006 6:24
Flipperix kirjoitti: Keikaus kirjoitti: Bongasikohan joku mut, kun kävin tänään ihan Espoossa asti?
Näin tuulen mukana lentäviä olkia. Oliko ne sun sääristä peräisin?
Piti jo heinäkuussa tästä kirjoittaa ja taisin oikein luvatakin mutta jäi turbulenttisten tapahtumien jalkoihin.
TÄYSIN YLIMAINOSTETTU JUTTU KEIKUN SÄÄRIKARVAT.
JA HUOMATKAA MÄ OLEN NÄISSÄ ASIOISSA TOSI VAATIVA JA TARKKA, KAUNIIT BLONDIT ON ERIKOISHEIKKOUTENI.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Flipperix
Viesti
Kirjoittaja Flipperix » 24.08.2006 9:01
BrianW kirjoitti: TÄYSIN YLIMAINOSTETTU JUTTU KEIKUN SÄÄRIKARVAT.
Onneksi keikun huu-mo-rin-ta-ju ei ole yhtä ylimainostettu kuin hänen karvoituksensa.
CandyMan
Viesti
Kirjoittaja CandyMan » 24.08.2006 9:57
Toisaalta tuo karvaläppä on niiiiin kulunut juttu. Toisin kuin hyvät juristivitsit joita ei ole koskaan liikaa.
Flipperix
Viesti
Kirjoittaja Flipperix » 24.08.2006 10:04
CandyMan kirjoitti: hyvät juristivitsit
Kerro ihmeessä yksi? Mä en oo opiskeluaikojen jälkeen kuullut kovin montaa uutta.
Riemumieli
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Riemumieli » 24.08.2006 10:11
Flipperix kirjoitti: Kerro ihmeessä yksi? Mä en oo opiskeluaikojen jälkeen kuullut kovin montaa uutta.
Ootko kuullu nämä? Miksi juristilla on rusetti kaulassa? Ettei esinahka valahda pään yli. Mikä on puolimetriä pitkä ja roikkuu mulkun edessä? Kravatti juristin kaulassa.
Paras päivä ikinä.
Flipperix
Viesti
Kirjoittaja Flipperix » 24.08.2006 10:17
Riemumieli kirjoitti: Flipperix kirjoitti: Kerro ihmeessä yksi? Mä en oo opiskeluaikojen jälkeen kuullut kovin montaa uutta.
Ootko kuullu nämä? Miksi juristilla on rusetti kaulassa? Ettei esinahka valahda pään yli. Mikä on puolimetriä pitkä ja roikkuu mulkun edessä? Kravatti juristin kaulassa.
Oon. Tää vaatii oman ketjunsa.
Keikaus
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Keikaus » 24.08.2006 11:29
Flipperix kirjoitti: BrianW kirjoitti: TÄYSIN YLIMAINOSTETTU JUTTU KEIKUN SÄÄRIKARVAT.
Onneksi keikun huu-mo-rin-ta-ju ei ole yhtä ylimainostettu kuin hänen karvoituksensa.
Haluan nyt kertoa teille, että olen huumorintajuinen ihminen. Vähän niin kuin ne lukuisat hauskat ihmiset deitti-ilmoissaan.
Kikkelis kokkelis.
Flipperix
Viesti
Kirjoittaja Flipperix » 24.08.2006 11:32
Keikaus kirjoitti: Haluan nyt kertoa teille, että olen huumorintajuinen ihminen. Vähän niin kuin ne lukuisat hauskat ihmiset deitti-ilmoissaan.
Älä viitti, ei tota usko Manalakaan! Et voi millään nauraa koskaan ikinä millekään absurdillekaan. Mä nettitunnen sut paremmin ku sä itses. Mul on kylän isoin itsereflektio, 26 tuumaa toimeen ja yksi aavistus päälle.
tonttu
Viesti
Kirjoittaja tonttu » 27.08.2006 12:49
Nyps aka silsa bongattu tampereen yössä.
Herra Manala
Viesti
Kirjoittaja Herra Manala » 27.08.2006 15:07
Flipperix kirjoitti: Keikaus kirjoitti: Haluan nyt kertoa teille, että olen huumorintajuinen ihminen. Vähän niin kuin ne lukuisat hauskat ihmiset deitti-ilmoissaan.
Älä viitti, ei tota usko Manalakaan!
Uskon kyllä. Keikulla on hyvin pitkälti samantyyppinen huumorintaju kuin itsellänikin. Ja itselläni on sentään kaikista paras huumorintaju.
KisSandra
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja KisSandra » 29.08.2006 23:50
Aah.. Melkeen unehtu. Swirl bongattu rautatieaseman K-mikälie Kotikonnusta viime lauantaina (26.08.)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Kid
Viesti
Kirjoittaja Kid » 31.08.2006 15:18
Bongattu ex-turbohaltija mun työpaikalla
mustanikki
Viesti
Kirjoittaja mustanikki » 08.09.2006 9:38
Jos en "tuntisi" Gattacaa paremmin, luulisin bonganneen hänet eilen n. 19.30 Kurvissa kasin ratikassa... .... ajamassa sitä...
Kid
Viesti
Kirjoittaja Kid » 16.09.2006 11:25
Bongattu Aydemir telkkarista kaks minuuttia sitten Ostoskanava-ohjelmasta.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 16.09.2006 11:33
Kid kirjoitti: Bongattu Aydemir telkkarista kaks minuuttia sitten Ostoskanava-ohjelmasta.
Täh?
Mitä se mainosti? Jotain hiustuotetta?
PerttiMakimaa
Viesti
Kirjoittaja PerttiMakimaa » 25.09.2006 7:46
Isohaara bongattu jälleen maakuntamatkaillessa.
Joo, jos on Nordean pankkikortti olisi syytä pitää käteistä aina mukana. Mahtoiko käydä lunastamassa ostoksensa myöhemmin?
CandyMan
Viesti
Kirjoittaja CandyMan » 25.09.2006 7:58
Bongattu mustanikki Zetorin ulkopuolella lähmimässä jotain aivan kauheaa haaskaa.
Niba
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Niba » 25.09.2006 10:15
Kid kirjoitti: Bongattu Aydemir telkkarista kaks minuuttia sitten Ostoskanava-ohjelmasta.
Äykkähän se siellä oli on se parempi kuin pongata, ex-tyttöystävä deittishätistä? suru valtaa mielen kun hänkin on löytänyt elämäänsä muuta sisältöä kuin kityilyn!
ninnithequeen kirjoitti: Kid kirjoitti: Bongattu Aydemir telkkarista
Täh?
Tais olla niitä kuuluisia halpoja kirjanpito-ohjelmia, mene ja tiedä?
Pyyhin Netikettiin..
Kid
Viesti
Kirjoittaja Kid » 25.09.2006 10:37
Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kid kirjoitti: Bongattu Aydemir telkkarista
Täh?
Tais olla niitä kuuluisia halpoja kirjanpito-ohjelmia, mene ja tiedä?
Juu, niin oli. Passeli tms. Ei voi nyt muistaa.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 25.09.2006 12:29
Elppis ja Hunis bongattu eilen itä-Helsingin yöstä.
sipsi
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja sipsi » 25.09.2006 12:45
ninnithequeen kirjoitti: Elppis ja Hunis bongattu eilen itä-Helsingin yöstä.
Höh! Elpsukka pyys mua mukaan, mut en sit päässy lähtee. Nyt harmittaa. Mistä sä bongasit ne?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
swirl
Viesti
Kirjoittaja swirl » 25.09.2006 12:48
ComeBack bongattu sarjakuvafestareilla lauantaina.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 25.09.2006 12:49
sipsi kirjoitti: ninnithequeen kirjoitti: Elppis ja Hunis bongattu eilen itä-Helsingin yöstä.
Höh! Elpsukka pyys mua mukaan, mut en sit päässy lähtee. Nyt harmittaa. Mistä sä bongasit ne?
No bongasin ja bongasin, sovittiin Itikseen treffit kun pääsin irrottautumaan rakkaan Kotihomoni syleilystä Kampissa
Eiku joo, itseasiassa mä bongasin ne Hot Lipsistä
isohaara
Viesti
Kirjoittaja isohaara » 25.09.2006 12:53
PerttiMakimaa kirjoitti: Isohaara bongattu jälleen maakuntamatkaillessa.
Joo, jos on Nordean pankkikortti olisi syytä pitää käteistä aina mukana. Mahtoiko käydä lunastamassa ostoksensa myöhemmin?
Vitun teinivisat tökki niin julmetusti. Useimmiten ne jättävät kyllä ostokset hakematta, kai liian suuri vaiva lähteä Otolta uudestaan kauppaan.
Mut vähäx reiluu kun mää en tiedä kuka sää oot!?!1+