Mitä Ostit?
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
iPad 4th gen 10" expert messuilta 285.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
- James Potkukelkka
- Kitisijä
täällä on stevarit tosi innokaita. tarkistavat kaikkien ulos menevien kassit. Varmaan tarpeellista, koska kamoissa ei ole hälyttimiä.
Sienimetsälle turvaksi:
Halvennuksesta 250€
http://www.halti.fi/content/fi/39/39233 ... takki.html
Ja pipa viileemmille sienestyskeleille:
http://www.grube.sk/obchod_homedir/data ... _1.jpg.jpg
Halvennuksesta 250€
http://www.halti.fi/content/fi/39/39233 ... takki.html
Ja pipa viileemmille sienestyskeleille:
http://www.grube.sk/obchod_homedir/data ... _1.jpg.jpg
Tanssilattioiden Timanttipora
-
- Kitisijä
^ +400 egee olisikin ollut aika suolainen hinta sympatexista.
24 isoa ja kaksi pientä sinistä muovisäkkiä IKEA:sta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Koruja, superfoodeja ja paikallisen lähitilatorin tyhjäksi hevosesta, kalkkunasta ja broilerista.
Work like a captain, play like a pirate.
Kolme metriä heijastinnauhaa. Penteleen pyöräilijät meinanneet kaahata päälle.
Urheiluvaatteita, neuletakin ja kamerakotelon (ei kamerakäyttöön).
Hullareiden saldo: sukkia ja sukkahousuja, miehelle ja koiralle joululahjoja varastoon ja ruokaa, pääasiassa juustoja ja kahvia. Niin ja pari lehteä, sisustuslehti ja viinilehti. Pesuaineita tutkin hetken, mutta en ottanut lopulta mitään. Sunnuntaina ehkä vielä pikakierros. Ei ollut ryysistä edes, kun päivällä oli mahdollisuus käydä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Leopardineuleen ja rannekorun, joka kuulemma rauhottaa ja tekee onnelliseksi. (Eiku vittu, se symboloikin energisyyttä ja positiivisuutta. Joutuu ehkä palauttaan)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
Hullareilta enimmäkseen joululahjoja (muille), itselle yksi lampunvarjostin, paita ja hoitoaine. Sekä mooonta kiloa lihaa ja kalaa
edit. ja kirjoja!
edit. ja kirjoja!
Pesuaineita, ruokaa ja yhden mallikappalelaukun, joka söikin sitten loput Hullaribudjetistani. No, ehkä huomenna ihan vähän vielä käväisen...
Säästämisajatus puhkesi heti kun iski himo.
Infrapunalämpömittari Lidlista, 25 euroa.
Infrapunalämpömittari Lidlista, 25 euroa.
-
- Kitisijä
Vaikka kannatan Ilvestä, ostin työkaverilta Tapparan junnulätkää tukevan Tappara sinappi-purkin 5 €:lla. Selkeää toteuttaja ainesta!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
- James Potkukelkka
- Kitisijä
^Otsalamppu on toimiva kapistus ja itsekin sitä remontoidessa joskus käytän, mutta ei voi mitään, että jotenkin koominen esine.
Sosiaalisesta painetta pelkäävät hienohelmahippiöiset dissaa aina kaiken käytännöllisen kuten otsalampun, vyölaukun ja ja kännyn vyökotelon.
Älä unohda Heinekenia!Bluntly kirjoitti:Sosiaalisesta painetta pelkäävät hienohelmahippiöiset dissaa aina kaiken käytännöllisen kuten otsalampun, vyölaukun ja ja kännyn vyökotelon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Pidän aina otsalamppua, vyölaukkua ja vyökoteloa Heinekenia juodessani!urpiainen kirjoitti:Älä unohda Heinekenia!Bluntly kirjoitti:Sosiaalisesta painetta pelkäävät hienohelmahippiöiset dissaa aina kaiken käytännöllisen kuten otsalampun, vyölaukun ja ja kännyn vyökotelon.
En ole aivan varma mihin tuotteeseen nyt viitataan, mutta suurin osa itseäänkunnioittavista punaniskajunteista dissaa ko. lafkan esineitä.urpiainen kirjoitti:Älä unohda Heinekenia!
Shoppailin vähän evästä.
- Liitteet
-
- eväs.jpg (119.09 KiB) Katsottu 1933 kertaa
Nyt jumankavita saa loppua se näyttiksen huutaminen. Törsäsin itselleni joululahjan.
Kaksropelinen malli ei liene hiljaisin mahdollinen? Mullakin on kyllä joku directCU ja ei se kauheasti melua.Bluntly kirjoitti:Nyt jumankavita saa loppua se näyttiksen huutaminen. Törsäsin itselleni joululahjan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ilmeisesti nykypelinäyttisten pienimpiä virrankulutuksia -> ei niin hemmetisti lämpöä ja onnistunut propellien ohjauskoodi.
Toki pienempikin olisi riittänyt hyvin, mutta eipähän tarvitse uusia ihan hetkeen. Nykyinen Radeon 6800 oli auttamattoman vanha ja alitehoinen, jopa wowille.
Toki pienempikin olisi riittänyt hyvin, mutta eipähän tarvitse uusia ihan hetkeen. Nykyinen Radeon 6800 oli auttamattoman vanha ja alitehoinen, jopa wowille.