Hauskaan että et tajua mitä olet sanonut ja kuinka se on vaikuttanut ihmisiin. Fucktard, katso sinne peiliin.
Laita vaan pointteri siihen kohtaan, jossa pilkkaan vainajaa. Ei sen pitäisi insinööriopiskelijalle (vai pääsitkö sisään?) olla vaikeaa, kun niitä kohtia on niin monta.
Mä meen nyt nukkumaan. Tarkistan sitten aamulla, oletko löytänyt sen kohdan. Veikkaan, että et. Koska sitä ei ole.
Ex 1108 tässä moi, parantuneiden käytöstapojen kanssa. Provot voitte huoletta jättää, en tartu ja en jaksa innostua. Löytänyt elämääni muutakin kuin kiukuta foorumeilla.
Sori, kiitos ja anteeksi.
Tää on ihan priceless kamaa. Oletko tullut Petriin, tai siis uskoon?
Ex 1108 tässä moi, parantuneiden käytöstapojen kanssa. Provot voitte huoletta jättää, en tartu ja en jaksa innostua. Löytänyt elämääni muutakin kuin kiukuta foorumeilla.
Sori, kiitos ja anteeksi.
Tää on ihan priceless kamaa. Oletko tullut Petriin, tai siis uskoon?
Se on saanut lapsen ja nyt sitä hävettää sen vanhat lastensuuhunnussimis- ja sikiö vitsit. Se on yht'äkkiä tajunnut, että ne ei olleetkaan välttämättä OK.
Moi, olen Audrey, kolmekymppinen naisenpuoli. Rekisteröidyin juuri tänne, joskus käynyt kurkkimassa, että millainen paikka tämä on.
City on tuttu paikka ja siellä kuulin kitinästä aikoinaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Heippa Joda! Sovitaanko että poistut ja palaat palstalle sitten kun olet kasvanut ihan täysikasvuiseksi mieheksi. Tää ei oikein sovi keskenkasvuisille, naisenpuolikkaille eikä miehenaluille.
J O D A R O K kirjoitti:Jep moro. Oon J O D A R O K mut voi sanoo lyhyemmin Jodaks . Oon tällänen 23 vuotias miehenalku, joka tykkää puhua pervoja ja olla sellainen
Oletko sä lyhyt ja kalju joka liikkuu sellaisen vähän vanhemman lyhyen ja kaljun tyypin seurassa?
nowaysis kirjoitti:Heippa Joda! Sovitaanko että poistut ja palaat palstalle sitten kun olet kasvanut ihan täysikasvuiseksi mieheksi. Tää ei oikein sovi keskenkasvuisille, naisenpuolikkaille eikä miehenaluille.
T. Huolehtiva Täti
P.s. Poikkeustapauksessa tietty voit pysyä joukossamme. Poikkeustapauksia ovat urheilullisuus, sopiva lihaksikkuuss yhdistettynä viiltävään älykkyyteen sekä viehtymys hieman vanhempia naisia kohtaan. Mitä luulet, tuleeko kaupat?
Hyi kun me ollaan julmia!11 Mutta mä yritän ainakin varottaa etukäteen mihin nenunsa pistävät ja mitä palstalta voi odottaa. Eli oikeestaan teen hyvän työn..Tarpeeksi monta herkkää mieltä on jo horjunut palsta-aktioiden seurauksena.
23v mies Oulun suunnalta. Basisti ja suhteellisen epäsosiaalinen eläjä. Erittäin eläinrakas, jos pitää valita väistääkö kissaa vai ihmistä ja ajaa samalla toisen päälle, niin mahtaisi kissa pelastua.
pierupylly kirjoitti:Ostin basson. En kyllä ymmärrä miten vähän päälle satkulla saa uuden ja toimivan sähköbasson, vielä ESP LTD:n. Mut nyt opetellaan slappaamaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.