Ei kai!!11!1!1 Ja minä kun luulin, että on olemassa naisia (tai siis kaikki ovat), jotka antavat tuosta vaan asiaa sen kummemmin ajattelematta kunhan muistaa sanoa jou poks ja zäp.Monsieur Manala kirjoitti:Jep, ja myöhemminhän jouska tunnusti, että panojuttunsa ovat 99,5%:sti pelkkää mielikuvituksen tuotosta, kun se tyhmemmille ilmeisesti oli jäänyt hieman epäselväksi. Ainoa joka täällä enää uskoo jouskan skoretuksiin lienee Tix, ymmärrettävistä syistä.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
- Riemumieli
- Kitisijä
Paras päivä ikinä.
Sekoitat lienee asioita. Se, että ei usko sinun skoretuksiisi, ymmärrettävistä syistä, ei tarkoita että uskoisi jonkun muun.Monsieur Manala kirjoitti:Jep, ja myöhemminhän jouska tunnusti, että panojuttunsa ovat 99,5%:sti pelkkää mielikuvituksen tuotosta, kun se tyhmemmille ilmeisesti oli jäänyt hieman epäselväksi. Ainoa joka täällä enää uskoo jouskan skoretuksiin lienee Tix, ymmärrettävistä syistä.elco kirjoitti: Eikös jouska-pouska joskus vienyt Gattacankin Varkauden yöhön? Tulos taisi olla, että kumpikaan ei pannut.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No mikäs ihme tuo nyt on? Entinen työkaverini oli (ja on kai edelleen) 207cm, ja mainitsi joskus (tietysti) autonsa jalkatiloista puhuessaan vaimonsa olevan 168cm.bliss kirjoitti:Quinevere kirjoitti:Meillä on siis pituuseroa 32 cm.
![]()
*ajattelee 202 cm pitkää äijäkettä*
Ei helvetti
Quineverehan on käsittääkseni jotain palttiarallaa 150cm, joten ei se nyt niin kauhealta kuulosta jos hänellä on 182cm pitkä mies.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Enhän mä sitä ihmeeksi nimittänytkään, vaan ajattelin vastaavaa pituuseroa omalle kohdalleni. Ei kato nappais.Frederik Krueger kirjoitti:No mikäs ihme tuo nyt on?bliss kirjoitti:Quinevere kirjoitti:Meillä on siis pituuseroa 32 cm.![]()
*ajattelee 202 cm pitkää äijäkettä*
Ei helvetti
Mulle on katsos ihan yhdentekevää minkäkokoisia puolisoita muilla on.
Oma olo olis epämukava. Samoin jos olis itseä lyhyempi tai vain ehkä sentin-pari pitempi äijä. Ei-vaan-nappaa.
Siis ei saa olla lyhyempi, eikä vähän pidempi eikä liian pitkä? Ja sitten Ankalle vittuillaan, kun se haluaa isot tissit.bliss kirjoitti: Mulle on katsos ihan yhdentekevää minkäkokoisia puolisoita muilla on.
Oma olo olis epämukava. Samoin jos olis itseä lyhyempi tai vain ehkä sentin-pari pitempi äijä. Ei-vaan-nappaa.
Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla.elco kirjoitti:Siis ei saa olla lyhyempi, eikä vähän pidempi eikä liian pitkä? Ja sitten Ankalle vittuillaan, kun se haluaa isot tissit.bliss kirjoitti: Mulle on katsos ihan yhdentekevää minkäkokoisia puolisoita muilla on.

Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
edit. 180-188 cm olis oikein hyvä pituus miehelle. Onhan siinä varaa vaikka kuinka

Vähän niiq tyyliin, saat tarpeeksi pitkän miehen vaikka reisi- ja sääriluuleikkauksella?bliss kirjoitti:Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla.
Joo, muuten vaan sitten sattuu olemaan kestovitutus päällä. Minä sentään kerron oman syynikin omalleni, vaikka sen tunnustaminen näköjään onkin about häpeällisin asia ikinä. Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
Tähän joku sukkelampi nettinörtti voisi kaivaa eilisistä TV-uutisista still-kuvan tiedotustilaisuudesta, jossa Vanhanen ja Putin seisoivat vierekkäin. Oli aika hauska, jos nyt näin ilmeisen traumatisoivaa teemaa haluaa pitää hauskana.Duck kirjoitti:Siinä on teille pituuseroa:
http://naurunappula.com/z/398939
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ei ollut tarkoitus arvostella kenenkään preferenssejä tms. Omat paino/pituus/tissi/munanpituus/karvaisuus-preferenssinsä itse kullakin on. Minä en pidä erityisen karvaisista ja pitkämunaisista naisista, noin niinku esimerkkinä.bliss kirjoitti:Enhän mä sitä ihmeeksi nimittänytkään, vaan ajattelin vastaavaa pituuseroa omalle kohdalleni. Ei kato nappais.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
En, tiedä missä sekin nykyisin huitelee kun ei palstallakaan näy. Ystävä voin toki olla jopa yksisilmäisille gorillanaaraille.elco kirjoitti:Mutta siis sähän hengaat keikauksen kanssa?!Frederik Krueger kirjoitti:Minä en pidä erityisen karvaisista ja pitkämunaisista naisista, noin niinku esimerkkinä.
Kumpiakohan tehdään enemmän? Villi arvaus: ____________Duck kirjoitti:Vähän niiq tyyliin, saat tarpeeksi pitkän miehen vaikka reisi- ja sääriluuleikkauksella?bliss kirjoitti:Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla.
Asiat ovat näköjään kuten ne luetaan. Vitutuksen tilakin saattaa olla melko...sanotaanko nyt suhteellista.Duck kirjoitti:Joo, muuten vaan sitten sattuu olemaan kestovitutus päällä. Minä sentään kerron oman syynikin omalleni, vaikka sen tunnustaminen näköjään onkin about häpeällisin asia ikinä. Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
Sitäpaitsi. Sanoinko viestissäni, että NIMENOMAAN SINÄ märiset? Oho, en sanonut. Vetelitkö itse pikaisen johtopäätöksen, että pakkohan mun oli tarkoittaa juuri sinua, kun edellisessä lauseessa vetäisin sinua sivuavan vitsikkeen?
Jos Ankka joustaa kuppikoossa ja Bliss senteissä niin eikös teistä saisi aika hyvän parin? Wink, wink?bliss kirjoitti:Kumpiakohan tehdään enemmän? Villi arvaus: ____________Duck kirjoitti:Vähän niiq tyyliin, saat tarpeeksi pitkän miehen vaikka reisi- ja sääriluuleikkauksella?bliss kirjoitti:Ankka saa isot tissit vaikka implanteilla.
Asiat ovat näköjään kuten ne luetaan. Vitutuksen tilakin saattaa olla melko...sanotaanko nyt suhteellista.Duck kirjoitti:Joo, muuten vaan sitten sattuu olemaan kestovitutus päällä. Minä sentään kerron oman syynikin omalleni, vaikka sen tunnustaminen näköjään onkin about häpeällisin asia ikinä. Mistä asioista märiseminen sitten on sallittua?Toisaalta. Mä en märise suhteettomuudestani tai saamattomuudestani vaan olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näin.
Sitäpaitsi. Sanoinko viestissäni, että NIMENOMAAN SINÄ märiset? Oho, en sanonut. Vetelitkö itse pikaisen johtopäätöksen, että pakkohan mun oli tarkoittaa juuri sinua, kun edellisessä lauseessa vetäisin sinua sivuavan vitsikkeen?
Nimetkää ensimmäinen lapsi elcoksi.
Hei, elco nyt vaan piruilee. Seuraava loistava idea = lisää piruilua. Eli varmaan kohta saat sitä mitä tilasitkin. 

Oon mie ennenki nähny epäsuoraa viestintää ja epäsuoria viittauksia. Höh.Bliss kirjoitti:Sanoinko viestissäni, että NIMENOMAAN SINÄ märiset? Oho, en sanonut. Vetelitkö itse pikaisen johtopäätöksen
Viimeksi muokannut Duck, 13.11.2008 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.