Ei tämä päivän huonoin ollut.NuoriD kirjoitti:Tixin penthousessa.milli kirjoitti:Missäköhän Helsingissä/Vantaalla voisi käydä mittauttamassa rasvaprosentin?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
http://www.srv.fi/media/tiedotteet/tiedote/id=10257090swirl kirjoitti:Kertokaa!
http://branchenbuch.meinestadt.de/wiesb ... ny/4602596
Kirjoitan tätä alasti
^Ei toi nyt pal auttanut! Kyllähän mä Kampin Keskuksen yhteystiedot esimerkiksi löydän hyvinkin helposti, mutta en jaksaisi alkaa sinne soittamaan ja tiedustelemaan, vuokraavatko he sitä vai kenties joku muu taho. Jos asiat voi hoitaa netin välityksellä, niin en kyllä soita mihinkään, koska inhoan puhelimia!
- McJanne
- Kitisijä
Oiskohan Hell-sin-cityn tilakeskuksen sivuilla sitten jotain?swirl kirjoitti:^Ei toi nyt pal auttanut! Kyllähän mä Kampin Keskuksen yhteystiedot esimerkiksi löydän hyvinkin helposti, mutta en jaksaisi alkaa sinne soittamaan ja tiedustelemaan, vuokraavatko he sitä vai kenties joku muu taho. Jos asiat voi hoitaa netin välityksellä, niin en kyllä soita mihinkään, koska inhoan puhelimia!
Kirjoitan tätä alasti
NuoriD kirjoitti:Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
Helposti saisit siitä kovan hitin pelkästään latomalla faktoja pöytään.

Olen toivonut, ettei kukaan muista sitä!!!
Edit: linkin antajat kuolevat!!
Joo, pitkään päivitin linkit, sitten en jaksanut sellasta kun tämä talo/enorumba alkoi.
Taitaa olla Kolumbuksen tunnus ja salasanakin unohtuneet, ne saisin jostakin.
Pohjathan siihen on jo vuodelta 1998.
Ja se oli aikaa, jolloin amatöörimäisyys ja ennen kaikkea mauton mutta tarkoituksellinen kitsch tai camp hyväksyttiin. Nyt ei ymmärretä, joten pitäisi vetää kokonaan uusiksi ja vaikka grafiitinharmaaksi.
Ja sitten se on optimoitu sekä IE:lle että Netcapen eri versioille, ohjaavin scriptein, mutta Firefox yleistyi myöhemmin, ja sillä se on totaalisen perseestä, varsinkin ne oikean laidan html-napit.
Näyttää miten pelleltä näyttää, niin kumminkin olen ylppeä kehyssysteemin alla piileksivästä varsin monimutkaisesta ristikkäispoikittais-zydemistä. Josta mulle meilannut Suomesta sukujuuriaan etsinyt IBM:n pomo, OS kakkosen kehittäjä John Soyring kehui meitsin "ohjelmointia". Ruahahaha, ei taida itsekään paljoa osata.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Gat kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
Helposti saisit siitä kovan hitin pelkästään latomalla faktoja pöytään.![]()
![]()
![]()
![]()
Olen toivonut, ettei kukaan muista sitä!!!
Edit: linkin antajat kuolevat!!
.

Nikkihän sen linkin aikoinaan laittoi Cityssä vuonna nakki ja muusi.
Mutta ajattele nyt: toivon ihmiskunnan kuolemaa/Antakkee/Rikas aikamiespoika -vuodatukset englanniksi, niin pildeä alkaa tunkea DOS-hyökkäyksen verran.
Palstan kenkäfriikit voisi suositella mulle jotain tyylikkäitä vaunulenkkeilyyn sopivia kenkiä? Oon nyt lenkeillä katsellut näitä lapsiperheitä ja on sitä tuulipukukansaa pääosin, ja mä menen ennemmin hautaan kuin näytän kotiäidiltä :p Mut hei, näin mä kauppareissulla yhden vaunuilevan Guesslaukku äidin, et viel on toivoo.
^^ Mitä tarkoitat vaunulenkkeilyllä? Ihan juoksua/hölkkää vaiko kävelylenkkiä? Ainakin Pumalla oon ollut näkevinäni tänä keväänä melkoisen kivannäköisiä jalkineita.
Itse käytän lenkkeilyyn ja reippailuun aina juoksukenkiäni, mutta en tietenkään silloin jos tarkoituksena on vaikkapa kävellä ostoskeskukseen... Silloin täytyy laittaa rakkaat Clarks-ballerinat.
Itse käytän lenkkeilyyn ja reippailuun aina juoksukenkiäni, mutta en tietenkään silloin jos tarkoituksena on vaikkapa kävellä ostoskeskukseen... Silloin täytyy laittaa rakkaat Clarks-ballerinat.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
^Joo, IS:ssä oli alennusmyynnit niin tarttui mukaan peräti kolmet kengät ( Reebok, Adidas ja Puma). Katsoin, että tuo Puman mallisto on omaan makuuni. Harmi vaan, että sieltä oli melkein kaikkista miellyttävistä kahmittu jo mun kokoni. Päätin sitten kolmet ostaa, kun suhteellisen edullisesti sai, nuohan pakkaa aika hintavia olemaan ilman tarjouksia (ja niiden kanssa). Nyt on sitten ihan vaunulenkkeilyyn (kävely), maastovaunuiluun ja sitten semmoseen ostoskeskusvaunuiluun ( joskus kävelen shoppaamaan vaunujen kanssa ja matkaa n.8km) soveltuvat kengät.
Lenkillä lönkötellessä alkoi ketuttamaan tämä treenien yksipuolisuus, kaikki kun kehittävät lähinnä alakroppaa ja parhaimmillaan vähän keskivartaloakin. Haluaisin kuitenkin Madonnamaista lihaksikkuutta myös yläkroppaan, mutten halua käydä kuntosalilla. En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
Work like a captain, play like a pirate.
Oikeiden bodarien halveksima Wrangen Power Twister. Sellanen kierrejousi, jossa käsipehmusteet päissä. Jämäkin, ei tyttöjen malli. Käsivarret ja yläkroppa saa ainakin voimaa, joskaan ei mulla massaa. Yhden olen katkaissutkin apinanraivossa, tosin saattoi olla vaurioitunut auton takapaksissa kuorman alla, vääntymä näkyi.Vesper kirjoitti:Lenkillä lönkötellessä alkoi ketuttamaan tämä treenien yksipuolisuus, kaikki kun kehittävät lähinnä alakroppaa ja parhaimmillaan vähän keskivartaloakin. Haluaisin kuitenkin Madonnamaista lihaksikkuutta myös yläkroppaan, mutten halua käydä kuntosalilla. En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
Toinen, vielä halveksitumpi, on wanhanajan Weiderin Bullworker. Isometriseen (ei liikettä) harjoitteluun, joka antaa nopeasti lihaksia lihaksettomille. Kuitenkin väitetään, että hyvälihaksiselta vie "terän" En usko, itse kung-fu Bruce Leekin teki just isometriaa yli-ihmismäisen nopeutensa saadakseen.
Elikkä joku kierto niille.
Lisäksi mulla on soutulaite himassa (voi myös työntää ja nostaa) sekä divarin kuntopyörä ja parinkymmenen kilon käsipuntti. Ja leuanvetotanko. Ja huge säkki. Ja lenkkitossut. Ja kynisranteisiin sormipuristinjutskat.
Täytys kai alkaa taas käyttämään. Vaikka syytä ei ole. Yleensä paniikinomaisesti käytän, liian myöhään, kun on turha pelko joutua riisumaan paitani naisen läsnäollessa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie