Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Vatsa- ja habareeni.
Syötkö sä muuten päivässä 1500 kaloria ja reenaat punttia?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Vatsa- ja habareeni.
Syötkö sä muuten päivässä 1500 kaloria ja reenaat punttia?
Tätä mäkin oon miettinny. Eikö haba kasva vaan plussakaloreilla, vai onko vanhaa tietoa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Vatsa- ja habareeni.
Syötkö sä muuten päivässä 1500 kaloria ja reenaat punttia?
About joo. Mennään aika pitkälti TKD:llä. Punttipäivinä syödään vähän enemmän, noin 2000-2300 kcal edestä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Manaaja kirjoitti:Mennään aika pitkälti TKD:llä.
Samixii!
Kirjoitan tätä alasti
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tunti sählyä ja 7,2km pyöräilyä.

Viime viikolla tein selät samana päivänä sählyjen kanssa. Jalat eivät toimineet jälkimmäisessä laisinkaan. Tällä viikolla en ole tehnyt jaloilla mitään muutaman kilsan pyöräilyä raskaampaa sunnuntain jälkeen, jalat eivät toimineet sählyssä laisinkaan. Kiva homma, lisäksi vasen takareisi vittuilee ikäänkuin olisi revähtämäisillään tai vähän jo revähtänytkin. Vasen polvi keljuilee myös. Pitäisi vaihtaa viinan juontiin kaikki nää hötkyilyt niin eläisin pidempään ja terveempänä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Viis ja puol tuntia lumitöitä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkä-hartiatreeni + pakolliset muutama km pyöräilyä.

Takareisi ei enää vittuillut, vasen polvi hieman. Rautaa nousi kuitenkin mukavasti witch vas nise.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni + 6,4km pyöräilyä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä lumimaassa.
2h41min, keskisyke 121, TE 3.0, 968kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

3,2km pyöräilyä.

Vko 8: 29km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Flunssa jatkuu. Viisi päivää sammaloitumista. Suoritteitta. Tänään on ollut eka päivä, kun en ole edes kaivannut liikuntaa. Ehkä se vaatii viisi päivää, kunnes tajuaa, että ei ole pakko, jos ei pysty.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

< 2 km kahlaamista sohjossa rattaita työntäen. Tästä 400m kauppakassin ja vaippapaketin kera. Pari kirosanaa vatsalihaksista ja muutama katkennut verisuoni kun jälkikasvu huutaa "POIS".

Miten ihmeessä voi vajaa kaksvee haluta leikkimään lumeen, kun räntää sataa vaakasuorassa ja jätkä on muutenkin litimärkä? Eivoijummartaa! Ilkee mutsi raahas väkisin sisälle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä rauhallisen tappavasti: 3h26min, keskisyke 120, TE 2.5, 1781kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Oho, tänään olikin mahtitreenit Veikkolassa, mustia vöitäkin pilvin pimein.

Senkkaa nokasta, vasen polvi otti sivuosuman ja on nyt särki, oikea etureisi sanoi poks ja varmaan huomenna kivistää, lonkka veti killijumiin ja jalkapohjatkin rakoilla på kaupanpääl.

Mut pää tykkäs, tässä olikin sairastelun takia pikku tauko alla niin olj' oikeen hienoa päästä itse asiaan heti.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipas hankalaa aamuhomostella spinnningpyörän kanssa, kun silmäkulmasta näkyi niin pantava naaras. Uh.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Verkot jään alle pyyntiin:
3h45min, keskisyke 117, TE 2.1, 1856kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalkatreeni + 24,5km pyöräilyä.

Meinasin ettei varmaan paljoa jalka tai rauta nouse, kun painelin suoraan töistä n. yllä olevat kilometrit poljettuani. Vetäisin kaffiossa lasin hartsporttia ja lähdin kyykkimään. Lämmittelypainot tuntuivat hankalilta, mutta sarjapainoihin päästyäni homma pelitti taas hienosti. Viime viikolla tein parhaimmillani 1xNx3-sarjan, nyt meni helpohkosti 3x(N+5)x3, jossa N = sarjapaino.
Säätila ei paljon pyöräilijää suosi. Tänään sävelsin lumessa/sohjossa/vedessä kahlatessani "Kolme vuodenaikaa"-polkupyörämarssin, kun polkaisin töihin kirpeässä pakkassäässä ja palasin sieltä lumisateisessa sohjossa. Ajovermeet ovat esinahanlämmitintä myöten märät, pistäisi nyt vaan sen lämpötilan lukkoon apaut viiteen asteeseen, aivan sama kummalle puolelle nollaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:jossa N = sarjapaino.
Pistä rohkeesti mineraalipitoisuuksia esille, niin muutkin saa motivatsuunia biitata sut 8) Mä olen lisäksi aidosti utelias tässä.

Mut viikon totaaliurheilutauon jälkeen tänään 17km hiihtoa suht matalalla sykkeellä. Vielä nuha vähän vaivaa, mut kulki ihan ok.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lepopäivä. Tein ensimmäistä kertaa tällä viikolla lämpimän ruuan.
Kirjoitan tätä alasti
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:jossa N = sarjapaino.
Pistä rohkeesti mineraalipitoisuuksia esille, niin muutkin saa motivatsuunia biitata sut
En mä halua masentaa ketään! Katellaan nyt milloin tuloksista alkaa olla ilmat poissa ja joutuu oikeasti tappelemaan lisärautojen eteen, nythän tää on ollut tällaista vuoden tauon jälkeistä uutta nousua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Laiskotti, joten nappailin vain ykkösiä mavessa. Kokeilun jälkeen masennus tuli laiskuuden rinnalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Laiskotti, joten nappailin vain ykkösiä mavessa. Kokeilun jälkeen masennus tuli laiskuuden rinnalle.
Paljos menee ykkösellä? Ei nyt kiinnosta kilpailla vaan ihan mielenkiinnosta. Tosin kaikkien pippelit eivät tunnut kestävän salitulosten vertailua...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Snadisti alle 2xomapaino.

Mutta joko tekniikassa tai luultavimmin korvien välissä on vikaa koskapa serjapainot on vain parinkymmenen kilon päässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Snadisti alle 2xomapaino.

Mutta joko tekniikassa tai luultavimmin korvien välissä on vikaa koskapa serjapainot on vain parinkymmenen kilon päässä.
Vähän samaa vikaa. Sarjapainot tällä hetkellä vähän alle 2xomapaino, mutta maksimilla menisi ihan korkeintaan se 2xomapaino. Jokin siinä suhteellisen pienessäkin rautojenlisäyksessä tekee hommasta vaikean/mahdottoman. Täytyy katsoa mitä tiukka, pidempiaikainen treeni ilman turhia laiskottelu/loukkaantumistaukoja *koputtaa puuta* tuo tullessaan.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olka-ojentajatreeni + 28km pyöräilyä.
Vastaa Viestiin