Eli olisi pitänyt ruveta riitelemään asiasta? Ei olisi.So Hard kirjoitti:Kaikkeen sinäkin suostut.NuoriDaavid kirjoitti:Ei tässä oo kuule mitään nauramista, kun taidenautinto pilataan!RP kirjoitti:Kiitos päivän nauruista, Dave.
Katsoin leffan
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No jos Mila Kunis ja Natalie Portman harrastavat lepsoilua niin se on kuule vaikuttavaa ihan millä nopeudella tahansa katsottuna!urpiainen kirjoitti:Tuo oli mielestäsi leffan paras kohta, ja senkin katsoit pikakelauksella. Tätä taustaa vasten odottaisi kai korkeaintaan puolikasta tähteä. Mahtoi olla vaikuttava kohtaus jopa nopeutettuna!NuoriDaavid kirjoitti:Black Swan.
Harmin paikka, kun leffan paras kohtaus, eli maton nuoleminen piti katsoa pikakelauksella vaimon vaatimuksesta.
Oli hyvä. 4/5 tähteä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Olisi. Johonkin on rajat vedettävä. Vaimo voi mennä tekemään vaik leipää jos ei huvita elokuvaa normaalinopeudella katsella.NuoriDaavid kirjoitti:Eli olisi pitänyt ruveta riitelemään asiasta? Ei olisi.So Hard kirjoitti:Kaikkeen sinäkin suostut.NuoriDaavid kirjoitti: Ei tässä oo kuule mitään nauramista, kun taidenautinto pilataan!
Tsiisus mies, kasvata itselles nyt jonginlaiset munat ennenku täysin androgyyniksi muutut

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ei siitä tarvitse riitelemään ruveta. Senkun sanoo asiallisesti, että jos et halua katsoa, voit poistua huoneesta siksi aikaa. Kyllähän nyt aikuisen ihmisen pitää saada oscar-elokuvan tärkeät kohtaukset saada kotonaan katsoa.NuoriDaavid kirjoitti:Eli olisi pitänyt ruveta riitelemään asiasta? Ei olisi.So Hard kirjoitti:Kaikkeen sinäkin suostut.NuoriDaavid kirjoitti: Ei tässä oo kuule mitään nauramista, kun taidenautinto pilataan!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^ja^^ tilanne oli se, että la iltana otettiin drinksua katottiin leffaa hyvillä fiiliksillä. Eli olisi kokonaisfiiliksen ja illan jatkon kannalta ollut fail ruveta asiasta riitelemään.
No saitko edes?NuoriDaavid kirjoitti:^ja^^ tilanne oli se, että la iltana otettiin drinksua katottiin leffaa hyvillä fiiliksillä. Eli olisi kokonaisfiiliksen ja illan jatkon kannalta ollut fail ruveta asiasta riitelemään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kiellettiin kertomasta.So Hard kirjoitti:No saitko edes?NuoriDaavid kirjoitti:^ja^^ tilanne oli se, että la iltana otettiin drinksua katottiin leffaa hyvillä fiiliksillä. Eli olisi kokonaisfiiliksen ja illan jatkon kannalta ollut fail ruveta asiasta riitelemään.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kotona hissukka aviomies, netissä kova jätkä!küllküll kirjoitti:Vitsi, kuinka jotkut elää vaarallista kaksoiselämää. Uskaltaisinpa joskus minäkinSo Hard kirjoitti:Ei se mitään, nuorena kapinallisena jo kitinöit luvatta, voit lipsua tästäkin!NuoriDaavid kirjoitti:Kiellettiin kertomasta.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Aattelin nyt käydä sen verran pyörähtämässä, että haukun tämän monen ylistämän Tree of Lifen.
Ihan järkyttävän tylsä ja tekotaiteellinen paska.
Jatkakaa.
Ihan järkyttävän tylsä ja tekotaiteellinen paska.
Jatkakaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sähän katoit tuon Black Swanin miehesi kanssa. Minkälaisia tuntemuksia se lepsoilukohtaus suss herätti?Suvinen kirjoitti:Musta tuntuu että Daven vaimo vaan oottaa minä päivänä Dave lyö nyrkin pöytään ja sanoo Saakeli, akka! Nyt katotaan pårnåå!
Mua kiinnostaisi kuulla sun esimerkki elokuvasta, joka päinvastoin olisi tavattoman mielenkiintoinen ja syvästi taiteellinen helmi.MiiX kirjoitti:Ihan järkyttävän tylsä ja tekotaiteellinen paska.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- pierupylly
- Kitinän uhri
The Nesting
Ensimmäisen puolikkaan aikana ihmettelin, että imdb:n keskiarvossa (3.7) täytyy olla joku virhe. Ihan perushyvältä ja jopa jännältä kummitustaloleffalta vaikutti. Jälkimmäinen puoli paljastikin sitten syyn; leffa oli ylipitkä ja kauhukohdat alkoivat vajota puhtaaseen komiikkaan. Silti, parempi tämä minusta oli kuin esim. Burnt Offerings. Mikä tärkeintä, itse talo oli oikein spooooooky. Ja nyt oli sentään keksitty jonkinlainen syykin sille perinteiselle kummitustaloleffojen ongelmalle; miksi perhe alkaa suunnittelemaan talosta poistumista talosta vasta kun ruumiita alkaa kasaantua.

Ensimmäisen puolikkaan aikana ihmettelin, että imdb:n keskiarvossa (3.7) täytyy olla joku virhe. Ihan perushyvältä ja jopa jännältä kummitustaloleffalta vaikutti. Jälkimmäinen puoli paljastikin sitten syyn; leffa oli ylipitkä ja kauhukohdat alkoivat vajota puhtaaseen komiikkaan. Silti, parempi tämä minusta oli kuin esim. Burnt Offerings. Mikä tärkeintä, itse talo oli oikein spooooooky. Ja nyt oli sentään keksitty jonkinlainen syykin sille perinteiselle kummitustaloleffojen ongelmalle; miksi perhe alkaa suunnittelemaan talosta poistumista talosta vasta kun ruumiita alkaa kasaantua.

Pröötprööt
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- pierupylly
- Kitinän uhri
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Joo sulta kysyin.pierupylly kirjoitti:Minultako kysyit? Enhän minä ollut elokuvaa arvioinut huonoksi etukäteen, mahdotonta kai se olisi? Yleisen mielipiteen olin katsastanut imdb:stä ihan mielenkiinnosta.NuoriDaavid kirjoitti:Miksi katsot leffaa, jonka etukäteen arvioit huonoksi?
Ymmärsin väärin. Käsitin, että tsekkasit imdb:n arvosanan etukäteen ja arvioit sen perusteella ennen katsomista, että leffa olisi huono.
- pierupylly
- Kitinän uhri
No juu, ostin leffan ennenkuin olin arvosteluja tsekannut, en tiedä olisiko vaikuttanut ostopäätökseen. Toisaalta olen kyllä koettanut olla välittämättä muiden mielipiteistä, moni suursuosikkini on jotain vitosen pintaan keskiarvoltaan tuolla imdb:ssäkin.NuoriDaavid kirjoitti:Joo sulta kysyin.pierupylly kirjoitti:Minultako kysyit? Enhän minä ollut elokuvaa arvioinut huonoksi etukäteen, mahdotonta kai se olisi? Yleisen mielipiteen olin katsastanut imdb:stä ihan mielenkiinnosta.NuoriDaavid kirjoitti:Miksi katsot leffaa, jonka etukäteen arvioit huonoksi?
Ymmärsin väärin. Käsitin, että tsekkasit imdb:n arvosanan etukäteen ja arvioit sen perusteella ennen katsomista, että leffa olisi huono.
Pröötprööt
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
pierupylly kirjoitti:No juu, ostin leffan ennenkuin olin arvosteluja tsekannut, en tiedä olisiko vaikuttanut ostopäätökseen. Toisaalta olen kyllä koettanut olla välittämättä muiden mielipiteistä, moni suursuosikkini on jotain vitosen pintaan keskiarvoltaan tuolla imdb:ssäkin.NuoriDaavid kirjoitti:Joo sulta kysyin.pierupylly kirjoitti: Minultako kysyit? Enhän minä ollut elokuvaa arvioinut huonoksi etukäteen, mahdotonta kai se olisi? Yleisen mielipiteen olin katsastanut imdb:stä ihan mielenkiinnosta.

Life Of Brian
Python-possen paras täyspitkä. Uskontoja omien tarkoitusperiensä mukaan pieleen soveltaville irvaillaan oikein koko rahan edestä. Kehystarina pitää pintansa, eikä jää irrallisiksi väkisin yhteensovitettujen sketsien kokoelmaksi, kuten sinänsä hyviä iskuja sisältävä "The Meaning Of Life"
Graham Chapham-vainaa vetää hienon pääroolin (oli kuivumassa tuohon aikaan, kärsittyään pahat reflat lopetettuaan dokaamisen juuri ennen kuvausten alkua) mutta eivät muutkaan montyt juuri toiseksi jää. Upeita yksittäisiä kohtauksia,kuten "Bickus Dickus", "Roomalaiset Menkää Kotiin" sekä lopun ristiinnaulitsemiskohtaus.
Näin hienosti kirjoitettuun komediaan eivät jimcarreyt eikä mikemyersit pysty.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ExWfh6sGyso[/youtube]
Python-possen paras täyspitkä. Uskontoja omien tarkoitusperiensä mukaan pieleen soveltaville irvaillaan oikein koko rahan edestä. Kehystarina pitää pintansa, eikä jää irrallisiksi väkisin yhteensovitettujen sketsien kokoelmaksi, kuten sinänsä hyviä iskuja sisältävä "The Meaning Of Life"
Graham Chapham-vainaa vetää hienon pääroolin (oli kuivumassa tuohon aikaan, kärsittyään pahat reflat lopetettuaan dokaamisen juuri ennen kuvausten alkua) mutta eivät muutkaan montyt juuri toiseksi jää. Upeita yksittäisiä kohtauksia,kuten "Bickus Dickus", "Roomalaiset Menkää Kotiin" sekä lopun ristiinnaulitsemiskohtaus.
Näin hienosti kirjoitettuun komediaan eivät jimcarreyt eikä mikemyersit pysty.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ExWfh6sGyso[/youtube]