Mitä teillä Tänään syödään?
Ei siihen ihmeempää reseptiä tartte. Teet vaan just itsellesi mieluisen lihamössön, täytät paprikat mössöllä ja reippaasti juustoa päälle ja uuniin.Bluntly kirjoitti:Alkoi tekemään mieli lihatäytteisiä paprikoita. Täytyy vain etsiä joku resepti kun en ole koskaan moisia värkännyt.
200°, puolisen tuntia.
Ai joo, ja siihen täytteeseen voi laittaa sekaan vähän riisiä, pitää täytteen nesteitä kurissa.
Mitäs teinkään tänään lounaaksi. Eilisistä kanankoivista jäi pellin pohjalle kerros marinadilla maustunutta, hyytynyttä rasvaa ja hyytelöä. Kaavin sen talteen rasiaan ja vein duuniin. Duunipaikalla sulatin tuon rasvamähnän pannussa, ja kaadoin ja vatkasin sen kananmunien sekaan. Ja paistoin tästä epäpyhästä viemärintukkijamassasta munakkaan (mukana vielä kinkkukuutioita).
Ootte kaikki varmaan
mutta perkele, se oli hyvää!
Tässä vielä opettavainen video joka varoittaa kaatamasta rasvaa viemäriin:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/7879787.stm
Ootte kaikki varmaan

Tässä vielä opettavainen video joka varoittaa kaatamasta rasvaa viemäriin:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/7879787.stm
Hei... söinhän mäkin vihannexia ton kaa!!!!1 Vähintään se puoli kiloa päivässä hei.bliss kirjoitti:^Jokseenkin ristiriitaista, että haalit itsellesi ties mitä terveysmömmöjä ja luontaistuotteita joilla luvataan ikuista elämää ja silti vedät kitusiisi tollasta moskaa.
Meillä syödään tänään lohipastaa ja vihanneksia.
P.S. Lipitor -kolesterolilääkkeen patentti raukeaa maaliskuussa 2010. Sitten alkaa ilmestyä halpoja rinnakkaislääkkeitä.
Mennyt: sunnuntaisia veneperunoita ja salaattia(aamiainen),
hernaria(lounas)
Tulossa: Hilihaukee ilman hiliä, kera halloumin, rucolan ja siitakesienten. Nii ja tsatsikin. Jälkkäriks pahaa puolukkapiirakkaa, paitsi sen saa hyväks jädellä siis jos jaksais mennä ostaan.
Hyviä kalareseptejä kaivataan, kaivakaa! Okei tsekkaan ton ketjun kans joo.
hernaria(lounas)
Tulossa: Hilihaukee ilman hiliä, kera halloumin, rucolan ja siitakesienten. Nii ja tsatsikin. Jälkkäriks pahaa puolukkapiirakkaa, paitsi sen saa hyväks jädellä siis jos jaksais mennä ostaan.
Hyviä kalareseptejä kaivataan, kaivakaa! Okei tsekkaan ton ketjun kans joo.
Prepare for the worstest.
Ihan ekaks. Heitä se hauki roskiin ja korvaa se kuhalla.nowaysis kirjoitti: Hyviä kalareseptejä kaivataan, kaivakaa! joo.
Sit kato paistat sen kuhafileen voin kera pannussa. Minuutti-puoltoist per fileen puoliska ja sit vähä suolaa ja ihan snadisti sitruunapippuria pintaan.
Sit laitat sen tuulensuojaan orgastinen ilme nassullas. Ton parempaa kalaa ja reseptiä ei o, eikä tu. Trastmi!
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ohje hauelle.
- keitä kuoriperunat
- tee kantarellikastiketta tarpeeksi (ei sit mitään pussikastiketta)
- paista haukifileet voissa (saa laittaa lorauksen hyvälaatuista öljyä sekaan)
Mausteet ja suola maun mukaan.
Hyvää ruokahalua!
- keitä kuoriperunat
- tee kantarellikastiketta tarpeeksi (ei sit mitään pussikastiketta)
- paista haukifileet voissa (saa laittaa lorauksen hyvälaatuista öljyä sekaan)
Mausteet ja suola maun mukaan.
Hyvää ruokahalua!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tyyppi hillu mulle jostain kalaliemen käytöstä ja sitten ite maustaa kalan sitruunapippurilla. Ettet häpeä! Sitruunapippurissa on helposti yli 30% suolaa, loppu on mustapippuria ja sitruunaAROMIA. Ennemmin tuoreena kalalle, tulee sopivasti kalan kaipaamaa happoakin (kypsentää myös tarvittaessa. Nii!Onslow kirjoitti:Trastmi!
Work like a captain, play like a pirate.