Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

irmelianneli kirjoitti: Ei kai (kaikki) miehetkään sormia napsauttamalla yhtäkkiä syty,.
Jos mies on yhtä nuori kuin milli on, niin kyllä syttyy. Jos se taas on yhtä vanha kuin minä, se luultavasti syttyy vasta juhannuksena.

Mutta joo. Eihän sitä ole pakko het sanoo et ei nappaa ja pierasta päälle.
Voishan sitä hipsiä sängylle kaulailemaan, suutelemaan ja hyvälemään. Siinä samalla voisi sitten ilmoittaa et sorry, mua häiritsee toi alakerrassa oleva äippä nyt liikaa. Ootetaan parempaa tilaisuutta, jookos kultaseni?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SingleMalt kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ei kai (kaikki) miehetkään sormia napsauttamalla yhtäkkiä syty.
Jos mies on yhtä nuori kuin milli on, niin kyllä syttyy. Jos se taas on yhtä vanha kuin minä, se luultavasti syttyy vasta juhannuksena.
Ainiinjoo.
SingleMalt kirjoitti:Mutta joo. Eihän sitä ole pakko het sanoo et ei nappaa ja pierasta päälle. Voishan sitä hipsiä sängylle kaulailemaan, suutelemaan ja hyvälemään. Siinä samalla voisi sitten ilmoittaa et sorry, mua häiritsee toi alakerrassa oleva äippä nyt liikaa. Ootetaan parempaa tilaisuutta, jookos kultaseni?
Ihana mies!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

voyager2 kirjoitti: Hedelmällisempää olisi ajoitaa oikeasti SE hetki, jolloin paljastetaan mitä on tullut ostettua. Uskon että lähes poikkeuksetta juuri ajoitus on väärä kun on puhe negatiivisesta tahi neutraalista suhtautumisesta.
Tottakai pitää aina olla ajatteleva ja aikuinen, muistaa miten toisella voi olla stressiä, peräpukamia ja vaikka mitä, mutta ei mikään oikeuta tylyttämään toista, kun näkee että yritystä on.

Tietysti seksi on aina niin herkkä asia, että tunnelma menee päälleliimatulla toiminnalla herkästi pilalle, mutta se voisi siitä nousta jos antaa mahdollisuuden, esim. SM:n kuvaamalla tavalla edes koittamalla herätellä itseään tuntemaan jotain. Kaksinpeliä, molempien pitää osallistua. Olen kyllä itse vähän arka juuri tuon torjunnanpelon vuoksi tempomaan täysvarustusta päälle vaikka ajoittainen lutkailu olisi ominta itseäni. Vähemmän on enemmän, koska ei ole niin pelottavaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Melnais kirjoitti: Tietysti seksi on aina niin herkkä asia, että tunnelma menee päälleliimatulla toiminnalla herkästi pilalle, mutta se voisi siitä nousta jos antaa mahdollisuuden, esim. SM:n kuvaamalla tavalla edes koittamalla herätellä itseään tuntemaan jotain. Kaksinpeliä, molempien pitää osallistua.
Tuossa on hyvä, asiallinen pointti.
Ei se toki tarkoita, että aina pitää olla valmiina, kummankaan osapuolen, mutta kyseinen tilanne mielestäni kuuluu sellaisiin, jossa voisi edes yrittää/torjua hienovaraisemmin.
Voih, kyllä muistan ajan kun olin haluttoman miehen kanssa, eikä päällä seisominenkaan auttanut, kaikki mahdolliset kikat käyttöön. Kyllä siinä araksi alkaa tulemaan, kun tarpeeksi monta kertaa kuulee ei, ei, ei. Ja voi sitä iloa kun kerrankin vaakamamboon pääsi, ja toinen ihmettelee miksei tätä tehdä useammin kun tämä on niin kivaa. Niinpä, ja silti tilanne jatkuu samanlaisena.
Kyllä siinä omaa haluttavuuttaan saattaa alkaa miettimään, eikä tilannetta taatusti paranna se, että kelpaisi kyllä muille miehille sängyn puolelle, se on vaan vähän niinQ vaarallista vaan.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Apulanta - Koneeseen kadonnut single
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti: Tuossa on hyvä, asiallinen pointti.
Ei se toki tarkoita, että aina pitää olla valmiina, kummankaan osapuolen, mutta kyseinen tilanne mielestäni kuuluu sellaisiin, jossa voisi edes yrittää/torjua hienovaraisemmin.
Voih, kyllä muistan ajan kun olin haluttoman miehen kanssa, eikä päällä seisominenkaan auttanut, kaikki mahdolliset kikat käyttöön. Kyllä siinä araksi alkaa tulemaan, kun tarpeeksi monta kertaa kuulee ei, ei, ei. Ja voi sitä iloa kun kerrankin vaakamamboon pääsi, ja toinen ihmettelee miksei tätä tehdä useammin kun tämä on niin kivaa. Niinpä, ja silti tilanne jatkuu samanlaisena.
Kyllä siinä omaa haluttavuuttaan saattaa alkaa miettimään, eikä tilannetta taatusti paranna se, että kelpaisi kyllä muille miehille sängyn puolelle, se on vaan vähän niinQ vaarallista vaan.
Mrs Rabbit hei, Stadinarskalla on asiaa!:
Säää oot kohtalaisen jännä persoona. Sain susta ensin kummallisen kuvan, mutta täytyy myöntää, että sulla on tietty miellyttävä tasapainoinen tyyli. Väliin olet tylsä väliin hyvinkin rohkea varsinkin seksirintamalla. ELI MINKÄLAINEN tyyppi sinä olet. Olet siis naimisissa ja KIPUTYTTÖ eli kipusisko, niinkö? Tuli mieleeni kysyä tätä kun olet miehen päällä seisonut. MUN TÄYTYY TUNNUSTAA et jotenkin näin aluksi kuvan paksusta pirttihirmusta joka taapertaa kuin vanha rouva...ja ne paksut huulet, tekohuulet baarissa. MUTTA ajatukseni taitaa olla mahdollisimman väärä. Oletko kenties kuitenkin jopa nuori ja hento, pieni sievä sairaanhoitaja? Kumpi on oikein vai onko oikea kuvaus jotain keskeltä?

Ai että miksi sinusta kiinnostunut? Älähän pelästy, kysyin vain kun susta ei saa selvää noin kovin helposti. Olen vaan utelias. Olin eräässä vaiheessa epävarma jopa oletko mies? (älä lyö).
OTAKSUN SAAVANI yhden lauseen vastauksen joka kuuluu suurinpiirtein
"Siinähän olet sitten epätietoinen idiootti loppuun asti" - tyyliin, heh.
No sitten se tulee!
Kamalan avattaren sä FROUVA oot tempaissut jostain. Hylkääpä asap.
Stadinarska
otti riskin :D

ai mitä ostin? kalkkunaleikettä, maidon (kaupan, ei lehmän), 10 mulkkua,kilon luomuvehnäjauhoa. Ja sain kassalta tästä hyvästä 1,45 euroa! mahtava kauppa! Ai kuinka. Vein pulloja 6,70 arvosta! :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vieläkään ei menty mamman rahoilla mutta laitetaan kuitenkin:

- havupallon sinisillä valoilla
- punaisen ulkovalosarjan
- 2 pipoa
- puuterin
- jouluaiheisia tarroja kortteihin
- pesuaineita
- huuhteluainetta
- 5 kg perunoita
- porkkanaa
- 2 ykkösolutta
- punaviiniä
- pekonia
- mehua
- maitoa
- kermaa
- kissanruokaa
- tupakkaa

Ja tässä se HELMI jonka takia piti tänne kirjoittaa:

Wanhat Suosikit - Lapsuuteni Joulu-CD.

Aivan uskomaton, juuri soi tässä taustalla. Kappaleet vuosilta 1929-1953. Esittäjinä mm. Henry Theel, Olavi Virta, Georg Malmsten jne. UUH!
Tällaista Joululevyä olemmekin hakeneet.

Tarjoustalosta huikeat 5.00 e.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:näyttivät jalassa ihan saatanan hyvältä.. mutta kun sen väriset kengät ei käy minkään muun mun vaatteen kanssa! Mutta oli ne kyllä helevetin hyvän näköiset.. ääh..
ProShoppailija toki olisi ostanut samalla reissulla myös ne ruskeat kengät, sekä kenkiin sopivia vaatteita... :roll: :oops:
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

2 eurolla pienen pussillisen piparkakkuja balettiammattilaisopiskelijoiden myyjäisistä. Tosi somia ja koristeisia ja nättejä. :h: Joulukausi julistetaan täällä avatuksi ihan kohta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Ja itselle etukäteisjoululahjaksi & pikkujoulubileitä varten: iiihanat kengät Andiamosta, joista ottaisin kuvan jos olisi digikamera nääs. Hintaa 60 euroa, mustat, pyöreäkärkiset, korkeakorolliset, ja remmi nilkan ympäri - juuri sellaiset joita olen metsästänyt..! I :h: kenkiä!!!
OUUTS.Minä jo tunnustautuneena kenkähulluna näen sievän nilkkasi!Kyllä musta musta tuntuu ihan hyvältä. Jotenkin jopa sexympi noin yleensä. Vau. Minä en vielä ole naisilla tottunut täysin teräväkärkiin ja mulle käy aina niin, että kun olen tottunut johonkin ne menee pois muodista. Tykkäsin että esim. maihinnousukengät on sööttejä, mut sitten tuli kamalia traktorikenkiä ja sitten kun vihdoin totuin niitä siis katselemaan tulikin matalakorkoisia.Mä oon aina askeleen jäljessä. Mutta onneksi en joudu itse pitämään. Mutta kun kengät ovat niin tärkeä ulkonäöllinen juttu minunmielestä naisessa niin tulee aina katsottua. kamalinta on likaiset vanhat tennarit. Niissä ei ole yhtään naisellisuutta.

AI MITÄKÖ ostin?
Olin Forumissa ja siellä oli jotkut lahjapäivät. Kiertelin ja sain pieniä evien-pulloja, joissa juomaa. Kolmen Sepän patsaalta sain pipareita. Aidsin vastaiseen toimintaan. Siis oikeita pipareita. Oletin että pussissa oli kondomeja mutta oli siis vielä tehokkaampi ehkäisy. Pipari, syötävä.
Ostin kyllä syömisen tänään, 6 euroa.
Katsoin talvitakkia, mutta en ostanna.Arska tarvitsee lämpöä myös!
Jääkiekko-ottelussa äsken en ostanut yhtään mitään.Sensijaan sain taas pussillisen maapähkinöitä tytöltä (cheerleader).
Täällä on kivat jouluvalot!Oikein kauniit. Kannattaa tulla Helsinkiin.
Stadinarska 8)
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tämä tuli eilen påstissa :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:Tämä tuli eilen påstissa :D
Liittyykö se musiikkiin?
Tässä on se kurjuus että kun Dumari näkee ja "ei näe" samaan aikaan niin hän ei "voi" vastata, mutta vastatkaa te muut jos tiedätte! Mä en kyllä jummarra mikä se on. Jotenkin näyttää yllä olevan käsigranaatti!
Ai niin vastauksessa ei tarvitse olla "tyhmää" tai "idioottia" tai vastaavaa. Riittää ihan se mikä tuo on! HEHHEEE. :D
ArskaUtelias
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

3 rottaa
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

VW Golf 1.6 -03. Mun muru <3
Mutta lupaan että en ala tunink-teiniksi
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Quarter kirjoitti:VW Golf 1.6 -03. Mun muru <3
Mutta lupaan että en ala tunink-teiniksi
Ehkä se on jo parempi niin :wink:
Itse voisin päivittää autoni tehoiksi 200+ hp ens kesää varten, jos vaikka pääsis/viittis radalle ajelemaan :D
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Saksasta tilatut vaatteet tulivat, yhtä takkia lukuunottamatta ja ovat täydellisen sopivia, iih. Nyt on taas kaapissa sellaista täytettä, mitä ei taatusti kadulla joka päivä vastaan kävele. Noh aika harvoin niin muutenkaan käy ja se on kyllä ihan hyvä juttu : )
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siideriä.
Tuplajuustohampurilaisia.
Taksimatkan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Siideriä.
Tuplajuustohampurilaisia.
Taksimatkan.
CORRECTION: Et varmana ostanut hampurilaISIA.
Anna todiste. Pullea maha riittää kuvana, kiitos.

Valheet ja rötösherrat kuriin toivottaa isoveli-Arska, STADIN kiva kundi!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
CORRECTION: Et varmana ostanut hampurilaISIA.
Todellakin ostin! Kolme kappaletta. (Tosin 1,5 niistä on tällä hetkellä jääkaapissa.) Yöllä tulee nälkä. 8)
Et käydään sit niinku haukkuu valehtelijaksi...?!?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Carcassone-pelin :cheer: :cheer: :cheer:

Ja loput yli neljänsadan veronpalautuksistani käytän sokerittomaan Red Bulliin... *kofeiinipilvessä*

Minä olen pilvessä Stadionin tornin yläpuolella, la-la-la-laa
Tavaramarkkinat: Pilvessä
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Carcassone-pelin :cheer: :cheer: :cheer:
Vaisua hauskaa tiedossa! :cheer:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
CORRECTION: Et varmana ostanut hampurilaISIA.
Todellakin ostin! Kolme kappaletta. (Tosin 1,5 niistä on tällä hetkellä jääkaapissa.) Yöllä tulee nälkä. 8)
Et käydään sit niinku haukkuu valehtelijaksi...?!?
OHHOH. Stadinarska pyytää nöyrimmin anteeksi ja on hyvin pahoillaan ennakkoluuloisesta rikollisepäilystä. Katuu katuu. :oops: :cry:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti:Carcassone-pelin :cheer:
Älyttömän järkevä ostos! Ei mee aikaakaan, ku alat jo haaveilemaan lisäosista.... voiku pukki tois ees tähän perseeseen..

Ostin puoli litraa Jägermaisteria duunikaverilta. Enkä ees hoksannu viimeyönä avata koko pulloa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Edith kirjoitti:Carcassone-pelin :cheer:
Älyttömän järkevä ostos! Ei mee aikaakaan, ku alat jo haaveilemaan lisäosista.... voiku pukki tois ees tähän perseeseen..

Ostin puoli litraa Jägermaisteria duunikaverilta. Enkä ees hoksannu viimeyönä avata koko pulloa...
Mitä kummaa sä Mustis nyt kirjoitat K40 vähintään! voiku pukki tois ees tähän perseeseen...
Nyt nurkkaan ja susilakki päähän!! :oops:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Plantagenista joulutähden, Saint Paulian ja 3 hyasinttiä.
Vastaa Viestiin