No tässä tapauksessa ei ole tarvis sugarcoutata.AngryBird kirjoitti:Useimmiten sama asia mutta eri sanoinDumis kirjoitti:Ei vaan idioottien hyväksikäytöksi.AngryBird kirjoitti: Sitä kutsutaan onnistuneeksi markkinoinniksi
TO
Mistä sen hunksin löytäis?Dumis kirjoitti:Menet nyt nätisti jonkun hunksin kanssa treffeille ja neljännellä kerralla voit lohkaista jos on varannut jonkun kivan sviitin yötä varten.Vesper kirjoitti:Mut mä haluuuuuuuun!Dumis kirjoitti: Etkä tartte, et ala lutkailemaan nyt.
Work like a captain, play like a pirate.
- Stadinarska
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Vesper kirjoitti:Tartten reboundin. Vapaaehtoisia?
Stadinarska kirjoitti:Olen jotenkin ehkä jopa sen tarpeessa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Hetkinen, ei olisi saanut tervehtiä noin tasapuolisesti. Nyt lentääpi laatoitus! OLIN nimenomaa rauhan asialla hyveellisin ajatuksin.Niba kirjoitti:En kyllä ehkä pystyisi peräsuoliyhdyntään arskan kanssa..
Oon kyllä silleen hirveän pahoillani..
Tukijoitani

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
- McJanne
- Kitisijä
Teknisesti täysin mahdollista, vrt. betonin hiipuma tai uretaanin haihtuminen, toisin sanoen rakenteelliset muutokset mentaliteetilla "kyllä se talo sijansa hakee".Manaaja kirjoitti:Voiko talon äänieristys huonontua iän myötä?
Kuusi vuotta sitten suurin osa taloyhtiöistä rakennettiin uretaanista ja muovista ja enimmäkseen savimössön päälle.
Kirjoitan tätä alasti
- Stadinarska
- Kitisijä
Ajatuksena vallan hyvä. Ongelma tai onko se nyt ongelma, mutta Vesper taitaa luulla, että olen ns. propellipää. Kuinka tätä asiaa sitten vääntämään suoraksi? Kävelköön onnensa ohi hihhih.Pulkannaru kirjoitti:Vesper kirjoitti:Tartten reboundin. Vapaaehtoisia?Stadinarska kirjoitti:Olen jotenkin ehkä jopa sen tarpeessa!
Monet naiset tekee sen loppujen lopuksi. Monet, lähes kaikki jotka hiukankaan tutustuvat minuun, muuten, ovat luulleet ELÄMÄNI aikana, että olen naimisissa! Kai se johtuu siitä, etten juuri koskaan käytä "poikamiehen hupeja tai oikeuksia" kuten pussikaljan juontia puistonpenkillä...
Huh kun olen asiallinen. Johtuneeko siitä, että yö lähestyy ja yöllä olen kaikkein harmaimmillani.
Ahaa, ei löytynyt harmaata väriä! Kaikkien näiden 90 vuoden jälkeen en ollut muistanut, ettei Kitinän palvelussa ole harmaata väriä! Arskan suoritus suorastaan koska olen sitäkin joskus luullut, että minulla on partaveitsen terävä muisti. Muistin väärin

Ja nyt sitten pitäisi nauraa ja oletettavasti kukaan ei naura. Joko minun huumorini on alle nollan tai yli kympin. En nyt arvele asiaa.
Totean olevani yhä allamainittu elävä ruumis ja toivotan öitä!
R a uh a nE n k e l i mMe S A