aasi kirjoitti:Yo dawg! We herd you liek watching tv, so we put tv on your ipad so you can watch tv while you watch tv!pierupylly kirjoitti:Tv-kaistakin toimii iPadilla hyvin, eilen tuli testattua.

aasi kirjoitti:Yo dawg! We herd you liek watching tv, so we put tv on your ipad so you can watch tv while you watch tv!pierupylly kirjoitti:Tv-kaistakin toimii iPadilla hyvin, eilen tuli testattua.
Noi puutteet voi antaa anteeksi jos Noksu ikikuunapäivänä saisi käytettävyyden samalle tasolle.So Hard kirjoitti: Brändit ja trendit ovat ichmeellinen asia.
Mielenkiintoista miten kaikki haterit muuttu yllättäen fanipojiksi saatuaan testattua laitetta tai omistettuaan sen. Ymmärtäisin jos kyseessä on perseaukinen opiskelija joka tekee tyhmän sijoituksen, ja hänen on PAKKO pitää siitä ettei iske morkkis.exPertti kirjoitti:"I'll buy almost anything that is black, shiny and made by apple"Haemaeraemies kirjoitti:On se brändin voima kyllä tajuton.
Mitä ifööni kolmosta käyttelin niin pidin sitä ylihintaisena ja ärsyttävänä käyttää. Enkä edes erityisen hyvästi muotoiltuna.huima kirjoitti:Haterit voisivat vetää päänsä pois perseestään ja joskus käyttää niitä laitteita.
No itse en ainakaan tunnustaudu hateriksi ja olen pidellyt em. laitetta useamman kerran. Ihan vänkä peli, mutta ominaisuuksiltaan täysin käyttökelvoton. Ruudun resoluutio on huono, mikä hämmästyttää vehkeessä joka olisi omiaan kannettavaksi mediatoistimeksi - ja vielä hämmästyttävämpää on, että kuvien, musan ja leffojen siirto em. vehkeelle pitää tehdä hankalasti langattomasti eikä helposti usbin/muistikortin kautta. Haisoo DRM-AppleStoremeininkiltä. Toinen selkeä käyttötarkoitus, eli sohvasurffailu, taas on pilattu flashin tuen puuttumisella.Haemaeraemies kirjoitti:Joskus tuntuu että eniten heittaa ne jotka ei ole käsissään kys. laitetta koskaan pitäneet. Mutta eihän niin sovi sanoa.huima kirjoitti:Haterit voisivat vetää päänsä pois perseestään ja joskus käyttää niitä laitteita
Nice, i feel you bro. Mut silleen ihan heterossa mielessä.So Hard kirjoitti: No itse en ainakaan tunnustaudu hateriksi ja olen pidellyt em. laitetta useamman kerran. Ihan vänkä peli, mutta ominaisuuksiltaan täysin käyttökelvoton. Ruudun resoluutio on huono, mikä hämmästyttää vehkeessä joka olisi omiaan kannettavaksi mediatoistimeksi - ja vielä hämmästyttävämpää on, että kuvien, musan ja leffojen siirto em. vehkeelle pitää tehdä hankalasti langattomasti eikä helposti usbin/muistikortin kautta. Haisoo DRM-AppleStoremeininkiltä. Toinen selkeä käyttötarkoitus, eli sohvasurffailu, taas on pilattu flashin tuen puuttumisella.
Jos nuo ominaisuudet löytyisivät, niin harkitsisin ostoa. Tuollaisenaan minun käyttötarkoituksiini täysin hyödytön. Kosketusnäyttö ei ole sellainen feature, että sillä olisi itseisarvoa jos laitteen ideaalit käyttötarkoitukset on pilattu.
Siis saako tähän siirrettyä langattomasti kamaa muuta kautta kuin itunesista? Itse olen tyytynyt siirtämään usbin kautta tuolta, vaikken kyllä tykkää itunesista ollenkaan. Ja kaikki hemmetin videotkin pitää käydä läpi että padille kelpaa.So Hard kirjoitti:kuvien, musan ja leffojen siirto em. vehkeelle pitää tehdä hankalasti langattomasti eikä helposti usbin/muistikortin kautta. Haisoo DRM-AppleStoremeininkiltä. Toinen selkeä käyttötarkoitus, eli sohvasurffailu, taas on pilattu flashin tuen puuttumisella.
No siis on usbi, sitä itekin vähän ihmettelin. Että tarkottiko souhaardi nyt tiedostojen siirtoa siinä tapauksessa, että ei halua käyttää iitunesia, vaimitähäh.Manaaja kirjoitti:Nyt ei enää ymmärrä. Toinen valittaa usbin puutetta ja toinen siirtää vaan itunesista usbin kautta.
Onko sitä usbia vai mitä häh?
Niin tylsäähän se olisi ollut laittaa sisäiseksi featureksi, kun voi saada tyylikkään valkoisen lisäpalikan.Haemaeraemies kirjoitti:USB mahdollistuu käsittääkseni Ipad Camera Connectorin kylkiäisen. Toinen palikka muuttaa usb-portiksi ja toinen palikka sd-card readeriksi.
Ei se ole tyhmä joka pyytää...exPertti kirjoitti:Niin tylsäähän se olisi ollut laittaa sisäiseksi featureksi, kun voi saada tyylikkään valkoisen lisäpalikan.Haemaeraemies kirjoitti:USB mahdollistuu käsittääkseni Ipad Camera Connectorin kylkiäisen. Toinen palikka muuttaa usb-portiksi ja toinen palikka sd-card readeriksi.
En mä siitä räplätessä ole moista löytänyt. Spekseissä seisooManaaja kirjoitti:Nyt ei enää ymmärrä. Toinen valittaa usbin puutetta ja toinen siirtää vaan itunesista usbin kautta.
Dock connector porttiin tulee juuri xpertin pasteama lisäkikkare kiinni josta sitten saa usb:t sisään tai micro-sd:t luetettua.So Hard kirjoitti:En mä siitä räplätessä ole moista löytänyt. Spekseissä seisooManaaja kirjoitti:Nyt ei enää ymmärrä. Toinen valittaa usbin puutetta ja toinen siirtää vaan itunesista usbin kautta.
* Dock connector port
* 3.5-mm stereo headphone jack
* Built-in speaker
* Microphone
* Micro-SIM card tray (Wi-Fi + 3G model only)
Notta kai sillä erilisillä applekilkkeillä saa vaikka mitä.
Toimiskohan tuollainen johto sitten usb-narttuna jos siihen laittais sukupuolenvaihtimen päähän? Ei tarttis maksaa applekilkkeestä giljoonaa.pierupylly kirjoitti:Huoh. Ei se ole mikään lisäkikkare, vaan usb-johto tulee iPadin mukana... En ois uskonut, että Hämiskin höpisee puutaheinää tästä! Toinen pää tulee menunapin vieressä olevaan pitkulaiseen liitäntään ja toinen pää on perus-USB.
Miksei toimisi, sehän on ihan normi-usb. Siis puuttuiko sulta se johto, vai mitä että? Edit: siis toinen pää on edelleenkin joku applen oma juttu, ja johdon toinen pää uros-usbi. Valkoinen, lyhyt piuha, jonka ois pitänyt löytyä myyntipakkauksesta.So Hard kirjoitti:Toimiskohan tuollainen johto sitten usb-narttuna jos siihen laittais sukupuolenvaihtimen päähän? Ei tarttis maksaa applekilkkeestä giljoonaa.pierupylly kirjoitti:Huoh. Ei se ole mikään lisäkikkare, vaan usb-johto tulee iPadin mukana... En ois uskonut, että Hämiskin höpisee puutaheinää tästä! Toinen pää tulee menunapin vieressä olevaan pitkulaiseen liitäntään ja toinen pää on perus-USB.
En tunne tekniikkaa tarpeeksi hyvin tietääkseni mikä elektroniikka moisen dock connector -portin takana on. Voihan se olla että sen muuttaminen narttu-usb:ksi vaatii applekilkkeen.pierupylly kirjoitti:Miksei toimisi, sehän on ihan normi-usb. Siis puuttuiko sulta se johto, vai mitä että?