Eduskuntavaalit 2011

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: EU:hun töihin menosta olin samaa mieltä.
Olet siis sitä mieltä, että EU:ta vahvasti vihaava henkilö voi työskennellä kotimaansa parhaaksi EU-virassa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti: EU:hun töihin menosta olin samaa mieltä.
Olet siis sitä mieltä, että EU:ta vahvasti vihaava henkilö voi työskennellä kotimaansa parhaaksi EU-virassa?
Miksi ei? Minun mielestäni EU-kriittinen ihminen on nimenomaan ko. paikkaan parempi kuin EU:n persettä nuoleva. Ensimmäinen todennäköisesti pitää paremmin puolensa oman maansa etujen suhteen, eikö?

Mulla oli 70%. Samat kuin Davella, plus ilmastonmuutos.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Miksi ei? Minun mielestäni EU-kriittinen ihminen on nimenomaan ko. paikkaan parempi kuin EU:n persettä nuoleva.
Minusta taas päinvastoin. Harvemmin asiaansa ei-intohimoisesti suhtautuva osaa vetää kaiken hyvän kotiin päin. Valittaa ja lonnia ne kyllä osaa.

Mutta toki jos automaattisesti oletat että kaikki virkaihmiset vaan nuolevat EU:n persettä, niin ymmärrän näkökantasi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melkein kaikkihan siellä on vetämässä kotiinpäin. Tai omaan lompsaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Miksi ei? Minun mielestäni EU-kriittinen ihminen on nimenomaan ko. paikkaan parempi kuin EU:n persettä nuoleva.
Minusta taas päinvastoin. Harvemmin asiaansa ei-intohimoisesti suhtautuva osaa vetää kaiken hyvän kotiin päin.
Minun mielestäni EU-vastustajat ovat paljon intohimoisempia agendansa suhteen kuin EU-myönteiset, ja varmasti siten pitävät puolensakin paremmin.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Minun mielestäni EU-vastustajat ovat paljon intohimoisempia agendansa suhteen kuin EU-myönteiset, ja varmasti siten pitävät puolensakin paremmin.
No ainahan opposition on kovinta meteliä pitänyt ja eniten päätään aukonut. Se on taas sitten eri asia onko sitä ollut mitään hyöyä koskaan.


En kyllä voi mitenkään ymmärtää logiikkaasi, että että eu:ta vastustava on parempi valinta eu-virkamieheksi, kuin eu:n puolesta liputtava. Kuulostaa siltä, kun mustavalkonäon omaava olisi laitettu väritelevisio oy:n toimariksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Noh, kritiikin ääntä on aina hyvä olla olemassa. Mustki ois tosi siistii jos esmes maahanmuuttoministeri ois joku vähemmän maahanmuuttoo diggaava, mut en sit tiiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Boner kirjoitti:Loltsis. Olen vain 100%:sti Soinin kanssa erimieltä :rofl:
Meillä on yhteiset ajatukset :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:80%:sti eri mieltä. Nato-kysymyksessä ja EU:hun töihin menosta olin samaa mieltä.
Mennään virtuaalinaimisiin, ollaan niin ihkun samiksii.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

90% eri mieltä Soinin kanssa. EU duunipaikkana lähensi meitä.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Lolita kirjoitti:
Boner kirjoitti:Loltsis. Olen vain 100%:sti Soinin kanssa erimieltä :rofl:
Meillä on yhteiset ajatukset :h:
Joo. Natoa arvoin kauan, mutta siten tulin siihen tulokseen että ei meillä ole varaa siihen. Ei ainakaan nyt kun perse on auki.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Btw, kuinka moni persuja äänestämään lupautunut on kääntänyt kelkkansa?

Omia äänestysvaihtoehtoja tutkiessani en vaan ole yksinkertaisesti löytänyt ainuttakaan jota voisin äänestää. Tai olisin, mutta ei omasta vaalipiiristä.

Siispä mennään vanhan tottumuksen mukaan.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei tule olemaan tuota pelkoa koska mun vaalipiirissä on esmes Saarakkala. Ja tiedän kyllä monta kokkaria joka antaa äänensä hälle.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Ei tule olemaan tuota pelkoa koska mun vaalipiirissä on esmes Saarakkala.
Ja kukas helvetti se on? Joku kurikkalalaisen autosaarakkalan perijäpoju vai?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei tule olemaan tuota pelkoa koska mun vaalipiirissä on esmes Saarakkala.
Ja kukas helvetti se on? Joku kurikkalalaisen autosaarakkalan perijäpoju vai?
http://www.saarakkala.fi/
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

^ No lähelle meni.

Uudenmaan persut on vaan niin, öh mitäänsanomatonta sakkia että ei iske.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Urpsu taisi kysellä sitä persujen vaaliohjelmaa, sivustojen mukaan julkaistaan 25.2.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti: Uudenmaan persut on vaan niin, öh mitäänsanomatonta sakkia että ei iske.
No noista tiedän Teemu Lahtisen, jolla on ihan mukava kannatusjoukko (veikataan menevän läpi), sekä Simon Elon. Ihan fiksun oloisia myös livenä, mitä olen muutamaan otteeseen tavannut. Ja takuu nuivia, jos ei muuta.

Ja ainahan siellä on Soini :D
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Ja ainahan siellä on Soini :D
Soini ei anna mun poikani harrastaa esiaviollisia suhteita, joten :leuhka:

Vahteran Pavea oisin äänestänyt, mut sekin on väärässä piirissä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Lahtinen antais sun pitää sun asees, jopa taistelis sen puolesta, mieti sitä :D

Nojoo, mä en suosittele ehdokkaita kunhan leukojani loksuttelen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Soini ei anna mun poikani harrastaa esiaviollisia suhteita, joten :leuhka:
Miten jonkun henkilökohtaiset mielipiteet jostain uskonasioista liittyy politiikkaan? Ei nää ole mitkään seurakuntavaalit.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:Soini ei anna mun poikani harrastaa esiaviollisia suhteita, joten :leuhka:
Miten jonkun henkilökohtaiset mielipiteet jostain uskonasioista liittyy politiikkaan? Ei nää ole mitkään seurakuntavaalit.
No silleen että useimmilla on tapana painaa nappia eduskunnassakin oman moraalinsa ja vakaumuksensa mukaan. Toki kaikki ei halua levittää omia uskomuksiaan, mutta ihan ymmärrettävää ettei joku halua täysin omista arvoistaan poikkeavaa äänestää.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Dave kirjoitti:80%:sti eri mieltä. Nato-kysymyksessä ja EU:hun töihin menosta olin samaa mieltä.
No me ollaan sitten samikset.

Voisin kyllä yhtä hyvin vastata eri lailla tuohon Nato-kysymykseen, arvoin tällä kertaa noin päin.

Edit: Vai oliko tää sittenkin Threesome?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Miten jonkun henkilökohtaiset mielipiteet jostain uskonasioista liittyy politiikkaan?
Eli voisit äänestää vaikka PetriFB:tä, kunhan se vaan mouhoaisi pitävänsä rajat kiinni?

Soini vaan ei vetoa minuun millään lailla, enkä siis siten ole sitä äänestämässä. Toisekseen ei Soinin katolilaisuus kyllä ole positiivinenkaan asia minun kirjoissani. Minusta kun uskovaiset uskonnosta riippumatta ovat kaikki hulluja.

Olen muutenkin kääntänyt kelkkani omassa vaaliagendassani. En enää pidä prioriteetti ykkösenä maahanmuuton parempaa kontrollointia, vaan yleistä turvallisuutta. Minua kun on alkanut viimeaikoina suunnattomasti vituttamaan suomen harrastama rikollisten hyysääminen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Miten jonkun henkilökohtaiset mielipiteet jostain uskonasioista liittyy politiikkaan?
Eli voisit äänestää vaikka PetriFB:tä, kunhan se vaan mouhoaisi pitävänsä rajat kiinni?
Kai sä nyt kuitenkin huomasit että toi nerokas soinikoneklunssi oli vähän tarkoitushakuisesti tehty itseään radikaaliksi nimittävän vegetaristi-eläintenoikeusaktivistihipin toimesta? Katsohan huviksesi sen klunssin kyhääjän sivuja.

En siis ole Soinin äänestämisen kannalla itse, mutta mua henkilökohtaisesti vain ärsyttää tommonen vihervasemmistolainen muiden demonisointi ja mustamaalaus kaivelemalla asioita jotka ei hirveästi liity poliitikkojen puolueiden agendoihin, mikä niillä on ollut tyylinä ajaa omaa politiikkaansa.
Vastaa Viestiin