No ei tietenkään riitä, mutta voi esitellä ja kommentoida esim näittelijöitä kuten Sigorney Weaveria, Jodie Fosteria, Natalie Portmania, nuoria politiikkoja (jos ei nyt oteta huomioon eri aatesuuntauksia huonoina vaikuttimina vaan siltä pohjalta vain että älylläkin pärjää) esim Mari Puoskari (se on kyllä vihreä ja se voi olla vaarallista), teollisuuden vaikuttajiakuten Anne Brunila jne.Zeb kirjoitti:Eiköhän nuorten tyttöjen ulkonäköpaineet ole aika valtavat nykyään. Ei siinä välttämättä auta mikään fiksun sukulaistädin esittely kerran kuukaudessa jos joka tuutista tuppaa tuunattua ja photoshopattua bimboa.
Telaketjufeminismi-testi
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Tämä on NIIIN totta. Sekä naiset että miehet on monesti sitä mieltä että kuumottava ja hotti ei voi pärjätä millään muulla kuin sillä että on kuumottava ja hotti. Sitten kun suusta tulee muutakin kuin bimboilua niin sitten kö se helvetti vastaa alkaa ja joka suunnasta kampitetaan koska toinenon sekä kuumottava ja hotti että älykäs ja osaava.huima kirjoitti: Sitten kun joku taas on kuumottava, joko genetiikan, duunin ja kärsimyksen -- tai niiden yhdistelmän kautta -- heitetään bimbo-kortit peliin ja harrastetaan hurjaa selkäänpuukotusta, ole siinä sitten nuori kaunis nainen ja tyytyväinen itseesi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb kirjoitti:Joo, se on kyllä järkky. Aika hienoa jos sinä isänä sanot tyttärillesi että se on järkky. Luulisin että olisit aika vakuuttava. Mukavaa että tytöilläsi on tuollainen isä.NuoriD kirjoitti:Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.

Toki toivon, että useimmat naiset eivät ole oikeasti niin bimboja että tosissaan pohtisivat, millaiset sukkahousut pitää laittaa töihin jos haluaa ylennyksen tjsp. (Tasa-arvon nimissä säälin kyllä myös sellaisia poikaystäviä, joiden tyttöystävät tosissaan koittavat soveltaa ko.läpsykän "vinkkejä" parisuhteessaan...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Neloskanavalla on ollut yritystä, kun sillä jollain säämiehellä oli jokin vinkulelu kädessä, jolla se imitoi sitä painonappia, jolla YLEn meteorologit vaihtavat kuvaa. *SKVIIK SKVIIK* "Ja ensi viikon sää näyttääkin sitten helvetin hyvältä."Lolita kirjoitti:Suomessa säätiedotuksesta ei ole tehty vielä kunnon viihdettä?
Noi ulkomaiset sään ja tissien esittelijät eivät kai ole meteorologian opinnoista kuulleetkaan. Sama koskenee neloskanavaa.
Hyi hyi, kuten hyvin saimme eilen kokea omista tuntemuksista ei ole sopivaa puhua täällä.Bhven kirjoitti:En tiedä. En tunne. Puhun nyt niistä muistikuvista kun tuli vielä televisiosta uutisia katsottua. Noin 10 vuotta sitten tjsp...exPertti kirjoitti:Kyllä ainakin nelosen Kerttu on meteorologiksi opiskelemassa.

Wikipedian mukaan tämä samainen Kerttu olisi jo valmistunut ammattiin.
Came here for school, graduated to the high life
Mun mielestä ongelma ei ole ensisijaisesti omaan olemukseen tai siihen prinssiin kohdistuvien tavoitteiden epärealistisuudessa, vaan yleensäkin tuossa "miehen saamisessa". On se nyt kumma jos ei nuorilla naisilla ole muuta tekemistä kuin muokata itseään saadakseen miehen. Ei kovin nykyaikaista. Osaako joku kuvitella että nuorille miehille olisi lehti jonka jutuista yli puolet keskittyisi siihen miten saada nainen ja pitää nainen tyytyväisenä?exPertti kirjoitti:Eli sinun pitää olla sellainen joka (lähes) kukaan nainen ei ole saadaksesi sellaisen miehen jota ei ole olemassakaan.
Ei niin. Aika monissa lehdissä -myös vähän vanhemmalle yleisölle suunnatuissa- on vinkkejä "miehen saamiseen".Zeb kirjoitti: On se nyt kumma jos ei nuorilla naisilla ole muuta tekemistä kuin muokata itseään saadakseen miehen. Ei kovin nykyaikaista.
Kovin ikävästi vallalla oleva käsitys on, että nainen ei voisi olla kokonainen, saati onnellinen, ihan itsekseen. Ja parisuhde on aina ja kaikkialla päämäärä, johon tulee pyrkiä kaikin voimin.
No en ole lukenut kuin yhtä mutta ei siinä ainakaan ollut. Sen sijaan oli jotain ihme artikkeleita siitä miten joku ajoi vanhalla ambulanssilla ja miten jotkut toiset olivat kaatopaikalla nähneet jonkun ruosteisen rangan ja kunnostaneet siitä museoauton. Ja tätä samaa noin 100 sivua. Kiinnostavaa!exPertti kirjoitti:Saako sieltä suihinottovinkkejä?Zeb kirjoitti:Huomaan ettet ole lukenut Mobilistia
Ei minkä tahansa miehen vaan sen miehen jonka saamisesta jokainen nainen olisi kateellinen vähintäänkin alitajuisesti.Zeb kirjoitti:Mun mielestä ongelma ei ole ensisijaisesti omaan olemukseen tai siihen prinssiin kohdistuvien tavoitteiden epärealistisuudessa, vaan yleensäkin tuossa "miehen saamisessa". On se nyt kumma jos ei nuorilla naisilla ole muuta tekemistä kuin muokata itseään saadakseen miehen.exPertti kirjoitti:Eli sinun pitää olla sellainen joka (lähes) kukaan nainen ei ole saadaksesi sellaisen miehen jota ei ole olemassakaan.
Ei kai teinipojillakaan ole mitään muuta tekemistä kuin muokata itseään saadakseen nainen? Miten naisten nyt pitäisi poiketa tästä?
Kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa ilman cosmon tai kallen neuvojakin.

Seuraavassa elämässä perustan perheen 20 vuotiaana, eroan 38 vuotiaana, ja asun poikamiehenä valtion tuilla lapissa loppuelämäni metsästellen ja kalastellen.Gaia kirjoitti: Kovin ikävästi vallalla oleva käsitys on, että nainen ei voisi olla kokonainen, saati onnellinen, ihan itsekseen. Ja parisuhde on aina ja kaikkialla päämäärä, johon tulee pyrkiä kaikin voimin.

Masa vaan kuvasi sitä tapaa miten hänen mielestään tämä elämä olisi viisainta elää nyky-yhteiskunnassa.Gaia kirjoitti:Valtion tuilla? Miksi? Onko se tavoiteltavaa?masa kirjoitti:... asun poikamiehenä valtion tuilla lapissa loppuelämäni metsästellen ja kalastellen.
Ei oikeastaan kuulosta pahalta, tosin varmaan vaihtaisin hieman harrastuksia ja sijaintipaikkaa.
Onko se avioelämä sitten niin kamalaa? Mun mielestä vakiintunut suhde on siitä mukava että aikaa ja energiaa riittää muuhunkin kuin siihen suhteeseen ja samalla voi luottaa siihen että toinen on kuitenkin olemassa. Tietty silloin kun on pieniä lapsia niin aikaa ei riitä mihinkään muttei siihen ero auta.masa kirjoitti:Seuraavassa elämässä perustan perheen 20 vuotiaana, eroan 38 vuotiaana, ja asun poikamiehenä valtion tuilla lapissa loppuelämäni metsästellen ja kalastellen.
Kumpaa sinä nyt oikein haluat? Ettet olisi tavoitellut parisuhdetta vai että hyvä kun tavoittelit?Zeb kirjoitti:Onko se avioelämä sitten niin kamalaa? Mun mielestä vakiintunut suhde on siitä mukava että aikaa ja energiaa riittää muuhunkin kuin siihen suhteeseen ja samalla voi luottaa siihen että toinen on kuitenkin olemassa. Tietty silloin kun on pieniä lapsia niin aikaa ei riitä mihinkään muttei siihen ero auta.
Tämä alkaa kuulostaa naistenlogiikan harmaalta alueelta.
Ei tietenkään ole, enkä ole sellaista väittänytkään, vaan päinvastoin.Zeb kirjoitti: Onko se avioelämä sitten niin kamalaa?
Perheen perustamisen jälkeen olen todennut itseni varsin perhekeskeiseksi ihmiseksi. Yhtäkkiä päämäärättömälle koohottamiselle tuli järki, ja elämä löysi tarkoituksensa. Minusta ilman perhettä, eläminen on hukkaan heittämistä.
Jos jotain haluaisin muuttaa toisin, on se että olisin perustanut perheen aiemmin ja hankkinut sellaisen ammatin että se ei sido minua pk-seudulle. Pienenä haaveena on, että 10 vuoden päästä asumme mualla.
Tuo toisen elämän eläminen oli vaan semmonen kuitti nyky-yhteiskunnan järjettömälle oravanpyöräelämälle. Minulle pk-seutu on kaukana ns. statussymbolista ja saavutuksista. Näen päinvastoin sen paremminkin epäonnistumisena ja huonona asiana.
Viimeksi muokannut masa, 15.09.2010 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen nainen joten minulla on oikeus muutta mieltäni niin usein kuin haluan.exPertti kirjoitti: Kumpaa sinä nyt oikein haluat? Ettet olisi tavoitellut parisuhdetta vai että hyvä kun tavoittelit?
Tämä alkaa kuulostaa naistenlogiikan harmaalta alueelta.
Kyllä mä viihdyn parisuhteessa. Tarkoitin ennemmin sitä etten enää jaksaisi esim. deittirumbaa, enkä mitään isompia vaikeuksia suhteen alkutaipaleella. En esim. missään nimessä kävisi läpi enää samanlaisia vaikeuksia mitä nykysuhteen alkuvuosina oli.